37 weken alweer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door littledreamer, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Anna is eral wat?

2. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    snik, snif, snotter; NEEEEEE nog steeds niet!!!! Wat duurt wachten toch vreselijk naar lang! 'k Heb ook echt nog niet het gevoel dat het snel beginnen gaat!:x
    Hoe gaat het bij jou? Geniet je nog van je mannetje(s)?;)

3. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ow wat jammer! Geloof wel dat de dagen nu weken lijken!

Hier gaat het met me vriend weer helemaal goed! Praten kan echt een hoop doen!

En met me kleine man die is erg onrustig.. Heb hem net in de maxi cosi voor de tv teletubbies gezet kan ik me aankleden en hij ziet zeker dingetjes bewegen want hij is rustig!! :D
    Straks lekker naar buiten zulk lekker weer!

BEEB KOM NOU WE WILLEN BABYSPAM!!! :)

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hallo allemaal!

Jaja, daar ben ik dan eindelijk weer!
    Ik ben 3 weken geleden op precies mijn uitgerekende datum (24-2) binnen een paar uur bevallen van een zoon!:D
    We zijn een paar dagen in het ziekenhuis verbleven ivm verlossing met een vacuumpomp en daarna heb ik het zooo druik gehad met de kleine en vooral met borstvoeden (wat een intensief traject), dat ik er gewoonweg niet aan toe ben gekomen om de pc aan te zetten, tot vandaag!

@Aadjuh en momentje, ik herken dat slaapgebrek van jullie goed helaas... :( Heftig he. En daar wordt je soms inderdaad geirriteerd van... Wordt vast beter over een tijdje.
    Toch geniet ik volop van ons wondertje hoor!

5. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @nijntje GEFELICTEERD met jullie zoon!! Wat is ze naam en hoe groot en zwaar was tie met de geboorte?
    Jah die rot nachten!! hahah!!

6. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    Belgiƫ
    gefeliciteerd nijntje!!
    Ja je hebt het er maar druk mee he met zo'n kleintje :)

Nachten zijn hier nog niet aan het lengen, helaas... Eerst komt hij na 4 uur en dan na 3 al. En hij heeft ENORM last van krampjes (zoooo zielig)... kan moeilijk stoelgang maken en als het komt is het heel plat (en vies...lol).

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Momentje.. Thomas is alweer 3 weken! Erg he die krampen! Wat naar dat de nachten nog niet veel beter zijn..

Thijs heeft ook erge krampen en slaapt overdag bijna niet en huilt nog steeds veel maandag moeten we naar de kinderarts.. Kijken wat hij zegt.

8. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    Belgiƫ
    Thomas slaapt overdag best veel. Maar raakt zelf wel nauwelijks in slaap. Ofwel slaapt hij meteen na zijn fles...ofwel in mijn armen of draagdoek. Gelukkig kan ik hem meestal wel makkelijk terugleggen in de box en blijft hij slapen.

Is lastig he als ze de hele tijd huilen! Had ik bij Daan ook... liep er continue mee in mijn armen. Hopelijk vinden ze een oorzaak zodat het verholpen kan worden.

Wij moeten 2 april een echo laten maken van de niertjes. Maar heb gehoord van mijn vroedvrouw dat van 9 op de 10 gevallen er niks aan de hand is :)! Als die goed is maak ik een afspraak bij een osteopaat. Heeft Daan toen goed gedaan (voorkeurshouding, krampjes en reflux).

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    We wachten maandag af..

2 april de echo! Spannend,, Ik zal zeker duimen voor je kleine man dat alles goed is!

10. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Mijn zoontje heeft vooral veel last van hongerrr!
    Hij krijgt borst- en flesvoeding, maar dat houdt in dat we al snel een paar uur bezig zijn 's nachts met voeden, verschonen en hikken (van 3 tot een uurtje of 5..). Hij krijgt heeel vaak de hik na het eten, zowel borst als fles..
    En dan is ie na 2 a 3 uur weer wakker en hij slaapt overdag inderdaad voornamelijk in je armen, niet in bedje. En ik dus niet op die manier...... *Gaaaaap*;)
    Maar dat is allemaal minder erg dan krampjes en dergelijke.
    Succes met de onderzoeken.

11. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hier gaan de nachten eigenlijk super hij komt maar 1 keer en daarna gaat hij vrij snel weer slapen ..

12. Angelina

Angelina Niet meer actief

Yeah, ik mag mij vanaf morgen hier melden ;)

Wat gaat de tijd toch snel zeg!

13. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    Belgiƫ
    Spannend Angelina!!
    Ik vond de tijd op het einde juist langzaam gaan :)... maar nu achteraf ging het inderdaad allemaal snel. Veel succes met de laatste loodjes. Heb je er al zin in? :D

Vanacht was weer een ramp met slapen...pff. En 't is meestal ik die mag troosten en in slaap wiegen. Man draait zich gewoon om :x. Grr, ik ben ook moe!! Was ik er ook maar zo makkelijk in. Mannen...af en toe he... ;).

Morgen ga ik nieuwe flesjes proberen, hij zuigt zoveel lucht naar binnen. Laat ook de hele dag door windjes. Misschien helpt het, hebben nu avent, wil dodie proberen. Collikind druppels werken niet echt.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier ook de 37 weken bereikt, en van mij mag ze er wel uit!

15. Angelina

Thanx Momentje, gefeliciteerd Onsukkie!

Zin in....ja, ach van mij mag ze nog wel even blijven zitten hoor, ik geniet er nog wel van eigenlijk en ik denk ook niet dat de dame eerder gaat komen, maar je weet het nooit natuurlijk!

16. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    reken er maar niet te veel op meiden, dat je kleintje eerder komt!
    Omdat mijn moeder bij alle 4 de kinderen met precies 39 wkn bevallen is was ik er stiekem een beetje vanuit gegaan dat 'k niet overtijd zou lopen. Des te harder valt het tegen!

17. Angelina

Ik reken nergens op. Het is mijn zesde kindje. 3 kwamen na de uitgerekende datum en 2 ervoor. Het kan dus alle kanten op.

Anne6, valt het erg tegen dan? Heb je er genoeg van?

18. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Ja, het valt me best zwaar. Fysiek is het nog goed te doen, maar mijn man heeft nu zijn laatste vrije week. Hij heeft ruim 3 maanden thuis gezeten omdat het bedrijf waar hij werkte failliet gegaan is. Nu moet hij 29 maart beginnen bij zijn nieuwe werkgever. We hadden dus gehoopt dat het gewoon zo uit zou komen dat 'ie nog een poosje thuis zou zijn, maar nu is dat mislukt en dat is heel frustrerend.
    Hoop enorm dat het nu echt niet lang meer duurt.
    Tsjonge Angelina, je 6e kindje! Knap hoor, lijkt me erg heftig!

19. Angelina

Oh Anna6 dat is echt een rot timing inderdaad! Jammer dat hij na de 29ste niet meer thuis is dan. Maar ja, jullie zijn natuurlijk ook blij dat hij werk heeft gevonden weer. Zeker in deze tijd!

Ik hoop dat je snel zal bevallen zodat jullie nog een tijdje kunnen genieten van elkaar.

Valt wel mee hoor, de zesde ;)
    Het enige wat ik wel zwaar vind, zijn mijn 2 jongste kids van 3 jaar en 21 maanden. Dat is geen goede combinatie met hoogzwanger zijn haha.

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    #280 littledreamer, 21 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
    @Angelina Wow 6 kids en ik vind er 1 al zwaar .....

@Momentje .. Fijn he die mannen die zich om draaien terwijl je soms zo lang bezig bent een kleintje weer in slaap en rustig te krijgen!

@onsukkie Gefeliciteerd!!

@Anna .... Ow nog geen klein beebje het zit daar gewoon lekker warm! Wel jammer dat je man bijna weer moet beginnen!

Binnenkort denk toch echt weer baby spam ;) Kan niet anders!! :D

@ hier .. Thijs is dinsdag alweer 5 weken.. :$ waar blijft de tijd .. Verder morgen met de kleine man naar het ziekenhuis dus even afwachten ..
    Hij word ook zo snel groot hij is alweer een kilo aangekomen en 5 cm bijna. Sinds de geboorte ..

Deel Deze Pagina