@aadjuh:Wat fijn dat je je mannetje weer bij je hebt! Hopelijk blijft het goed gaan! Helpt die andere voeding voor de reflux? Of is dat enkel voor krampjes? @anna: Snap best dat je moedeloos wordt, maar er is er nog nooit eentje blijven zitten hoor . Hebben ze al iets gezegd over verder inleiden of zoiets? Hoe lang laten ze je nog verder over tijd gaan?
@momentje: moet morgen naar het ziekenhuis voor inwendig onderzoek en ctg. Aan de hand daarvan word waarschijnlijk een datum voor inleiden gepland, maar volgens de verloskundige hangt dat af van de hele situatie. D.w.z. in hoeverre de baarmoedermond verstreken is, en of ze denken dat het er al aan toe is. 'k Ga vreselijk m'n best doen om maandag ingeleid te worden, maar als ze 't beter vinden dat 't dinsdag of woensdag pas word heb 'k daar weinig over te zeggen vrees ik.
Aadjuh fijn dat jullie zoon weer thuis is . Anna6, ik hoop dat je snel jullie kleine in de armen kunt houden!
@angelina.. Met Thijs gaat het eigenlijk erg goed...Alleen is hij overdag weer zo veel aan het huilen vandaag ben je 38 weken! spannend!! @ Anna is er al een kleintje Verder hier rustig! Ik heb zo er dat ik alweer zwanger wil zijn:S is dit raar???
@momentje Die voeding helpt wel tegen de krampjes Maar die rot reflux je ziet dat het zeer doet als het omhoog komt En die medicijnen zantac (ofzo iets) Die vind ie zo vies dat hij soms eng gaat doen als ik ze geef.. Extreem slikken en hikken. Dus die geef ik niet meer dat mag me vriend doen. Hoe is het verder met je kids .. Vooral snachts?
Hier ook Zantac...en heel herkenbaar dat slikken en hikken. Gaat beter na een tijd hoor. Niet leuk om te zien, maar het helpt wel en dat hou ik dan maar in mijn achterhoofd. Hopelijk werkt het snel bij Thijs, duurt meestal een dag of 10. Niet gek hoor dat je weer zwanger wilt zijn. Had ik ook na Daan. Nu heb ik dat minder, maar dat komt denk ik doordat het best zwaar is met een peuter van 21 maand erbij en ik geen al te leuke zwangerschap gehad heb. Maar mis de schopjes wel hoor, en vooral het gevoel van 'bijzonder' te zijn . Daan is verder weer de oude , lekker druk en eigenwijs. Thomas slaapt goed overdag, refluxklachten onder controle en de krampjes minderen. Is alleen een beetje verkouden nu. Maar houdt ons 's nachts nog soms wakker. Maar begtin wel steeds iets langer te slapen (als hij uiteindelijk in slaapt valt..haha). Gisteren/vandaag kwam hij om 22u, 3u en 6.15u.
Ha meiden!! Hier ben ik dan weer hoor! En inderdaad BEVALLEN!!! Joehoe, eindelijk! Het wachten duurde erg lang, maar het is helemaal de moeite waard geweest. Afgelopen zaterdagmiddag is ons zoontje Rens geboren. De bevallen was lang (ruim 16 uur) maar het is gelukkig allemaal goed verlopen. En wat zijn we nu druk!! Had echt gedacht dat je er de eerste tijd nog niet zo druk mee zou zijn, maar de dagen vliegen voorbij! We genieten nu volop van ons kleine mannetje enneh, met gepaste trots, hier is 'ie dan!!!
Anna Wat is rens een mooie jongen! Hij heeft je wel laten wachten! Lekker genieten nu!! @momentje.. Ik hoop dat de medicijnen hier snel aan slaan. Fijn dat Daan wat rustiger is en dat Thomas het snachts beter doet! @onsukkie.. Is er nog niks .. Je bent misschien wel de volgende Of angelina .. Spannend!
gefeliciteerd met je mooie zoontje anna!! de jongens zijn hier wel in de meerderheid geniet er maar van, je hebt er lang moeten op wachten.
Ahhhhh Anna, wat een scheetje zeg! Van harte gefeliciteerd met Rens, geniet van de Kraamtijd en jullie nieuwe gezin. Onsukkie ook nog niet bevallen....Gaat het verder goed met je? Aadjuh, fijn dat het weer goed gaat met jullie zoontje Momentje, beterschap met de verkoudheid van Daan. Fijn dat het beter gaat met de reflux! Hier weinig nieuws. Geen baby in aantocht ofzo hoor
Wat vliegt de tijd... Thijs is alweer 6 weken:O Thijs was gister zo vrolijk en vredig dat heb ik bijna nog nooit bij hem gezien. Ja tot nu toe vandaag ook!Echt een lache bekkie! Als angelina en onsukkie bevallen zijn zijn der geen zwangere meer toch...
Dan zal de zantac zijn werk doen en zal hij geen pijn meer hebben van de zure melk. Super! Kun je nog meer van hem genieten.
Nou, het word inderdaad rustig hier! Kom op dames, snel bevallen hoor! @Aadjuh: wat zul je nu al een enorm verschil zien op de foto's van 6 weken geleden! Dan groeit zo'n klein poppetje wel heel snel!
ach wat een schatje aadjuh!! wat geinig dat er nog steeds elke dag gepost wordt hier ben dr al een tijdje niet geweest. t gaat heel goed hier met onze kleine meid. wat is t toch heerlijk zo'n kleintje.. ik heb alleen nog steeds niet echt een lekker ritme gevonden met die kleine qua slapen en drinken.. ze slaapt overdag bijna niet. ongelooflijk.. en hoe gaat t met julie ukkies?? ook al aan t lachen zie ik? mooi he... kan wel janken als ze naar me lacht haha. meiden die nog moeten.. suc6!!!
Ik vind het wel een leuk estafette-topic eigenlijk, het zou leuk zijn als er steeds anderen hier komen meekletsen die 37 weken zijn! Het zou jammer zijn als het zou doodbloeden. Aadjuh, wat een schattig ventje!
daar heb je wel gelijk in ja. 37 weken is sowiezo een beetje een mijlpaal in je zwangerschap qua bevallen.. suc6 angelina.. rommelt t al een beetje? ik was bevallen met jou zwangerschapsduur van vandaag
Nee er rommelt niets haha, volgens mij ga ik mijn tijd netjes uitzitten . Ben je spontaan bevallen of ingeleid Moon30?