spontaan.. de droom van iedere zwangere vlogens mij met 38 weken haha. was er ook goed zat van. sliep bijna niet.. jou zwangerschap gaat lekker? of ben je t ook zat aan t worden?
@aadjuh: wat een lachebek!! Leuke foto! Thomas doet het sinds een paar dagen ook bewust...smelt smelt @topic: vind het ook leuk om anderen te volgen die 37 (of meer) weken zijn...hopelijk melden er zich nog. Kan ik weer met 'heimwee' teugdenken aan mijn zwangere buik.. En hier ook nog een foto van mijn ventje, 1 maand oud . (vergeet altijd zijn slabben uit te trekken voor de foto ) Bekijk bijlage 62392
@ momentje Wat een heerlijk mannetje! Ik smelt hier ook van elke lach! Nog geen beebjes hier........ Beebjes schiet op .. ! Laten we zeker hopen dat er meiden hier komen die 37+ weken zijn .. Anders word het hier stilletjes @hier .. Thijs slaapt sinds 2 dagen van 22.30 tot 05.00.. Dit mag hij van mij volhouden wat lekker
Lekker ding Momentje. Is ie al uitgehuwelijkt? Moon30, ik heb last van mijn bekken, heel erg ( wie niet haha ) dus vanuit dat oogpunt mag de bevalling wel beginnen! Verder ben ik er eigenlijk nog niet zat van en wil ik best de 42 weken halen hoor 8) Mooi dat je spontaan met 38 weken bevallen bent zeg! Thuis of zh?
@ angelina: Pfff, tot 42 weken willen ... dan heb je nog wel ff! Zou juist denken dat je wel weer je 'mobiliteit' terug wil met je drukke gezin! Waren je andere zwangerschappen ongeveer 'op tijd' of over tijd? En nee...mijn zoon is nog steeds single . Weet je trouwens wat het wordt?
Jawel, maar met een kleine baby erbij is het ook druk natuurlijk, en de eerste tijd ben ik dan ook minder mobiel. Manlief is dan 3 weken thuis, dat scheelt! We krijgen een dochter Dan hebben we 3 jongens en 3 meiden. Twee keer bevallen voor de 40 weken ( 38,5 en 39,1 ) En 3 keer na de 40 weken ( 40,5/ 41/42,1 ) Kan dus alle kanten op
Da's mooi in evenwicht dan 3-3!! Ik was juist meer mobiel na de zwangerschap dan ervoor . Mijn bekkenklachten waren in 1 keer verdwenen! Zo zalig. Mijn man was ook 3 weken thuis, maar die zijn voorbij gevlogen! Maar wel lekker in het begin. Bij mijn 1ste zoon had hij 2 weken en was net iets te kort. Maar bij mijn 1ste had ik dan ook een enorme baby-blues...heb ik nu gelukkig minder gehad!
Normaal hier geen babyblues hoor, het is gewoon weer ff wennen om allemaal in een ritme te komen vind ik. Bekkenklachten waren na de bevalling héél erg. Er moest ook 10 pond uit, dus dat was een behoorlijke aanslag op mijn lijf. Daar heb ik echt nog wel maanden last van gehad. Nu denken ze een kleine zesponder dus wie weet heb ik deze keer minder last na de bevalling Hoe is het verder? Oh hier geen bevalling natuurlijk haha, alles nog rustig.
Nog geen beebjes... ik zit met jullie mee te wachten. Ik heb vandaag zo lekker uit kunnen slapen me vriend heeft alles gedaan. @angelina een 10 ponder Wow! Nou dan zal en 6 ponder makkelijker gaan (al hoeft dit niet) Thijs was ook een 6 ponder en die kwam gewoon niet) Haha Het word hier stilletjes .. Waar blijven al die 37 weken Zwangere ....
Vrijdag hebben we de echo laten maken van Thomas zijn niertjes. Zijn linkernier is verwijd en ook al wat aangetast. De oorzaak kunnen ze pas bekijken op 3 maand met een foto (via een sonde). Nu is hij daar te klein voor. Hij krijgt nu dagelijks medicijnen om een infectie tegen te gaan, want als hij een infectie zou krijgen wordt zijn nier verder aangetast en moet hij opgenomen worden. Mogelijk oorzaak is reflux van de urine. Dit zou goed kunnen komen met ouder worden. Het is dus afwachten en hopen op het beste. Positieve is wel dat zijn rechternier perfect in orde is...
Oh Momentje wat naar. Wat is reflux van de urine? . Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Aadjuh, hoe is het met je zoontje? Onsukkie, hoe voel je je? Hier ook nog niets dus.
Hier ook alweer 37 weken! Van mij mag onze kleine meid deze week wel gaan komen hoor! Pappa en mamma zijn er helemaal klaar voor Voor degene die al bevallen zijn hier; gefeliciteerd! Voor de nog zwangere; sterkte met de laatste loodjes! Liefs, Fleur
Hey Fleur! Blij dat we nog iemand kunnen volgen die 37 weken is. Hopelijk mogen jullie je meisje gauw in jullie armen nemen! @angelina: bijna 39 weken!! spannend he?! Ben benieuwd wie er als eerste bevalt... reflux daar wil zeggen dat de urine terug van de blaas naar de nieren gaat. Dat het niet goed afsluit zeg maar. Daardoor kan het allemaal gaan ontsteken. Net zoals reflux van de maag naar de slokdarm zeg maar (heeft thomas ook, ocharme het manneke).Gelukkig is zijn humeur prima!! lacht nu echt voluit, zo leuk.
@ momentje.. Wat een rot nieuws ... Hopen dat het allemaal goed komt. Wel fijn dat hij zo vrolijk is en lekker veel lacht! @angelina.. Met Thijs gaat het super !! Ik denk dat de medicatie is aangeslagen En je bent bijna 39 weken .. @onsukkie.. Je bent vandaag 39.1 toen ben ik bevallen dus wie weet @fleur81.. Gezellig dat je er ook bij bent..!! Het zou hier anders wel erg stil worden! @hier verder alles rustig.. Fijne paasdagen allemaal!! (vergeet niet lekker van de paaseitjes te snoepen!!!)
Momentje, hoe ontstaat zoiets dan? Is dat gewoon aangeboren? Sorry hoor als je het vervelend vindt dat ik dat vraag Aadjuh, wat fijn dat het goed gaat met Thijs , dan zal je vast heerlijk genieten nu! Fleur, leuk! Succes met de laatste loodjes. Onsukkie ook nog niets, hou je het nog vol? Ja. Hier 39 weken. Ik heb niet het idee dat er zeer binnenkort iets staat te gebeuren. Go with the flow hé . Misschien blijf ik hier wel tot 42 weken, haha. Fijne tweede paasdag dames!
@Angelina, je mag hier ook langer blijven als 42 weken hoor!! Maar dan wel met beeb (uit de buik) natuurlijk!! Van die niertjes...weet het niet. Als het reflux is, kan het zijn dat de 'klepjes' van de blaas nog niet volgroeid zijn. Net als het maagklepje bij reflux van de maag. Maar verder geen idee. Was al van plan om de volgende keer te vragen of erfelijkheid een rol speelt, want dan laat ik de nieren van mijn andere zoon ook nakijken. @aadjuh: wat fijn dat de medicatie aanslaat en thijs geen pijn meer heeft! is toch zo zielig om te zien. Raakt hij al wat gewoon aan die vieze zantac?