@momentje.. Hopelijk is het ook niet erfelijk! Die vieze zantac! Haha ik moet zo lachen om wat voor gezichten die erbij trekt. Verder Slikt ie er niet meer bij! Das heel fijn.... !!!!Waar blijven die kleintjes nou........... ........ .......!!!!
Momentje, reflux van de nieren gaat vanzelf over uiteindelijk dan? Ik had er nog nooit van gehoord, weer wat geleerd . Het meeschrijven is wel leuk hier, ook wel fijn dat er niet een heleboel meiden meeschrijven hier hoor, ik kan het anders moeilijk bijhouden Kunnen jullie niet alvast wat foto's spammen van jullie kleintjes hier ofzo, om er een beetje in te komen?
wat duurt wachten lang hé Angelina! Helemaal als je de hele dag thuis zit, je denkt op een gegeven moment nergens anders meer aan! 't Gekke is dat als je kindje er is je helemaal niet meer nadenkt over het lange wachten. Foto's spammen?? Geen probleem hoor!
HoiHoii ik denk ik ga ook maar eens een keer wat typen want ik lees altijd mee haha nieuwschierig maar ik ben het nu zelf een beetje erg!!! zat ben nu op 2 dagen na 40 weken dus van mij mag ze echt wel komen!! ben veel misselijk en ze is erg druk in mijn buik heb ook nog een kleine rond lopen van 16 maanden dus lekker druk dus ze MAG EGT KOMEN het liefst vandaag nog hahaha maarja dat zal helaas niet lukken mijn kleintje kwam pas bij de 42 weken en dan ook nog niet eens uit zichzelf ik werd ingeleid en aan het infuus gelegt dus ik heb nu ook het gevoel dat dit kleintje Net ZO eigenwijs is als haar zus pffffff nou ik heb mijn klaagstukje gezet hahaha oow ja en al die mensen die heel de dag vragen en en en .. nog niks voel je niks hoelang nog aaaarggg word er nu beetje moe van hoor nog niks nee anders zat ik hier niet he! haha ben nu echt sagarijnig aan het worden en dat vind ik erg zat voor me mannetje en de kleinee maar ken er niksss aan doen hoor doe mijn best mjaa iedre keer denk ik ooo ja het kan nu wel eens gebeuren maar helaaaas pindakaas gewoon wachten waarom komen niet alle kleintjes gewoon op de 40 weken!! is toch veel fijner hahaha maarjaaa nu ben klaar met klagen haha ga ik weer mee lezen groetjes een mama die aan het wachten is hahahahha
@angiekuh: je mag best klagen, dat hebben wij ook (bijna) allemaal gedaan! Ik was de laatste dagen ook chaggie en vond het ook zo sneu voor zoon en man. Ze overleven het wel Hopelijk hoef je deze keer geen 2 weken meer te wachten! @angelina: Er bestaan gradaties in die reflux... Sommige gaan vanzelf over. Andere niet of operatief. Ik hoop dat het dus inderdaad reflux is, en dat het vanzelf over gaat! Maar kan bijvoorbeeld ook een vernauwde urinebuis zijn of nog andere enge dingen . Ik wil ook wel mee-spammen, hier ook eentje in de tummy-tub, vind ie fijn : Bekijk bijlage 63526
Ow wat lief weer!!!!!! Ik ga dan ook maar weer spammen.. maar ik het geen tummie tub dus dan naar badje
Hallo, ik ben pas over 10 dagen 37 weken zwanger.. Maar denk niet dat mijn baby nog erg lang blijft zitten. Mag ik hier al mee schrijven dan?? Morgen krijg ik een liggingsecho en gaan ze voelen of de boel al een beetje week aan het worden is. Als alles goed is mag ik vanaf week 37 gaan beginnen met accupunctuur of voetreflexmassage. Als dat niet helpt gaan ze me rond 40 wkn inleiden. Groetjes.
@Yend Tuurlijk mag je hier gezellig mee kletsen!!Gezellig!! Ik hoop voor je dat je kleintje snel komt!! @Onsukkie.. Heb nog even geduld
Aadjuh, dank je wel! Hoop idd ook niet dat hij nog lang blijft zitten!! Ben benieuwd wat de vk straks zegt.
Ik lees ook altijd stiekem mee maar nu ik hier fotoos van babies zie moet ik even reageren!!! Wat een schatjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil oooooooook!! Geniet ervan meiden, echt pracht babies stuk voor stuk.
Dames, mag ik me hier "aanmelden" Vandaag 37 weken zwanger en begin nu toch wel de zenuwen te krijgen haha. Gisteren bij de vk geweest die blij uitriep: Ooh vanaf morgen mag je bij ons bevallen! En ik uitpiepte: Ik heb nog 3 weken hoor. Herkent iemand van jullie dat? Alles is klaar. Het huis, het kamertje, de kleertjes, de familie , enz. Maar mama nog niet! Ergens ben ik er geestelijk nog niet helemaal klaar voor. Papa wel, maar die gunt me die laatste loodjes nog wel Dan zie ik hier die prachtige mooie baby's en dan denk ik: Ja dat wil ik ook! Over 3 weken... hahaha.
Wat een schatjes allemaal! Ik krijg net als mimi85 een 'ik wil ook gevoel!!!' Toch ben ik het nog niet helemaal zat hoor! Het zou heel leuk zijn als ze snel komt, maar ik vind het ook niet heel erg als ze nog even blijft zitten Maar waarschijnlijk denk ik daar over 2 weken heel anders over hoor, haha! Succes/sterkte meiden!
Wordt weer gezellig druk hier! Benieuwd wie haar kindje we als eerste mogen bewonderen . Goh...lijkt al zo lang geleden dat ik 37 weken was... @hier: thomas geeft al 2 dagen NOG meer voeding terug als anders...en zuur!!!. Medicijnen hebben we verhoogd, maar die spuugt hij gedeeltelijk ook weer uit. Huilt vandaag al de hele dag . Tenzij hij slaapt, maar ook in zijn slaap is hij aan het jammeren . Morgen een afspraak bij de osteopaat. Heb vandaag ook een pacco inbakerdoek besteld. We bakeren nu in met gewone doek, maar dat lukt mijn man niet
Hey meiden. Bij de vk geweest vandaag, ze schat de baby met 37 wkn op 3000 gram. Baby is helemaal klaar voor de start ingedaald!! Ik ken jullie gevoel niet, ik zou blij zijn als de baby er uit is!
Het Word hier echt weer gezellig druk!! Ik ben ook welke baby we als eerste mogen bewonderen @momentje Wat vervelend dat hij zoveel spuugt... Ik ken het en dat stinkt zo dat zuur.. Als thijs hier spuugt is het ook zo zuur !! Bah! Toen ik 37 weken was opende ik dit topic...... en das echt voor mijn gevoel zo lang geleden! Kom op beebjes! We willen nieuwe baby spam.. (Tenminste ik wel )
Hier nog iemand die zich eindelijk mag melden bij de 37 wekenclub! Begint nu echt spannend te worden. Moet nu toch echt eens een tas i gaan pakken voor eventuele ziekenhuistripjes etc... Hoewel we daar natuurlijk niet voor gaan Wat zijn er trouwens al schatjes geboren zeg! Krijg helemaal zin in ons kleine mannetje/dametje.
@theangels: jullie weten niet wat het wordt zo te lezen? Spannend hoor...ik was daar veel te nieuwsgierig voor. @Yend: mooi gewichtje heeft je kindje al!
Nog geen baby`s Ik had mezelf vandaag buiten gesloten sinds 10.00 vanmorgen ... Tot 17.00 vanmiddag! :O gelukkig had ik genoeg voeding voor thijs bij me.. Alleen had ik hem niet in de ligbak gedaan maar een keer in de maxi cosi.. Arme mannetje heeft hier dus veel ingezeten en das niet zo goed natuurlijk! Maarja we hebben het overleeft! Hoe is het verder hier ... zo rustig