Ik weet zelf niet eens hoe het 17.00 geworden is .. wat een lange saaie dag en ben kapot!!! Sleutel ga ik morgen gelijk even afgeven jah
Oh aadjuh, das een behoorlijk tijd zeg!! Wat mega balen zeg pfff!! Ik ha een rot dag! Ben heel erg shaggerijnig terwijl ik dat normaal nooit ben. Wil alleen maar slapen en boos zijn. Ben het zwanger zijn heel heel heeeeel erg zat! Vind er nix leuks meer aan. Als de baby beweegt doet hij me pijn, als ik zelf beweeg krijg ik harde buik. Oooh nog 7 dagen!!! Hoe kom ik ze door!
Jeetje zo lang buitengesloten! Wat naar zeg! Gelukkig zat het weer dan weer mee We weten idd niet wat het is, vind het zelf nu ook erg spannend worden. Vandaag naar mn schoonouders geweest. Vriend was op de terugweg niet te genieten was blij dat ik vanavond niet thuis was hehe kon hij lekker in zichzelf mokken. Hier een lekker dikzakje daar binnen hoop dus niet dat hij tot 42 blijft zitten dan zit ie straks klem
Meiden ik moet ff klagen weer..... ik heb zo geen zin om te slapen. Kramp in mn onderbuik, menstruatiepijntjes...maar t zet maar niet door!!!!!!!! Its killing me. Ik probeer bezig te blijven enzo om er maar niet aan te denken maar het is wel erg moeilijk. Het idee dat ik binnen nu en hooguit 3 weken mama ben
Mimi balen hoor! Heeft het nix gedaan denk je?? Ik wordt ook gek van al die pijntjes en dingetjes! Wil nog zoveel doen, maar kan haast niets meer. Ik heb gelukkig redelijk goed geslapen, eindelijk! Was het zo zat telkens halfe nachten wakker te zijn.. Bah! Nog 6 dagen!! Dan mag ik los! Bitterlemon en ananas in huis halen vast hihi.
YenD jij ook al halve nachten op? Ik vannacht weer.. en t leuke ook nog, smorgens als ik opsta ben ik niet eens moe. Ben blij dat de nacht voorbij is! Hier is alles weer rustig en niks aan de hand. Had al in mn yogamap gelezen dat voorweeen zich vooral savonds aandienen. Dus lang leve voorweeen.... hopen dat ze snel doorzetten! Ben t nu echt zat! Zit ook totaal niet te wachten op een bevalling en helse pijn, maar goed dan heb ik t maar gehad en kan ik lekker weer normaal slapen zonder dat ik op de baby half lig! Trouwens ik heb ook bitterlemon en ananas enzo geprobeerd En gister weer een flesje bitterlemon gehaald. Niet omdat ik iets wilde opwekken (dat station ben ik gepasseerd en heb t ook maar gelaten voor wat het is) maar gewoon omdat ik er zoooooo een trek in had. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat! Wel vervelend dat je haast niets meer kan. Ik kan alles nog, ben super fit,en mijn oma zei al:Nou jij gaat nog lang niet bevallen,je ziet er veelste stralend uit. EN BEDANKT! Daar zat ik nou net niet op te wachten!!!!!
Hoe gaat het bij jullie met het bed op klossen? Het bed inkomen gaat nog wel, maar eruit.... Zelfs een opstapje helpt niks, alleen met erop klauteren. Ik ga nu maar op handen en knieën op de rand zitten en stort me dan maar in de diepte Ben zo 5 minuten bezig het bed uit te komen wat niet prettig is met een volle blaas en pijn in de heupen. Daarna natuurlijk klaarwakker van al het ge-yoga YenD, ik hoop voor je dat de tijd voorbij vliegt! Mimi, de baby op ferme toon toespreken eruit te komen help ook niet? Gister kreeg ik ook even zo'n eye-opener... Binnen nu en een week of 4/5 (in geval van overtijd en zo) zijn we ouders
Mimi ik ben ook elke ochtend erg blij als ik weer uit bed mag. Lig er voor me gevoel toch in te nixnutten. Bedenk wel 100.000 dingen die ik nog moet doen, of kopen. Ach de bitterlemon en ananas zal vast niet helpen, daarom ga ik ook voetreflex en accupunctuur proberen. Maar pas over (bijna) 5 dagen! Starmoon, lastig dat je je bed niet meer uitkomt. Ik kan nog net met m'n voet op de grond komen. Heb wel krukje erbij staan. Maar heb dus geen tips helaas lekker hè voorweeen 's nachts! Vermoeidheid begind echt op te breken nu. Truste meiden, voor zover dat gaat!
Ff klagen hoor, heb echt een rot nacht gehad eerst om 1 uur er uit omdat m'n zoon wéér in z'n bed had geplast. Toen om 2 uur er uit omdat ik moest plassen, en honger had. Ff wat gedronken en 2 stroopwafels op (nu nix meer te snacken in huis ) en toen kon ik dus never meer slapen! Half 5 lag ik nog wakker. Grrr 7 uur stond m'n zoon naast m'n bed omdat de tandenfee een euro onder z'n kussen had gelegd. Die heb ik nog een uur kunnen paaien met de ds, en nu zit hij Mickey mouse te kijken. Dus ik ga maar eens ontbijt maken. Wou vandaag verder met m'n eetkamerstoelen, moet nog 1 in grondverf en dan alle 7! Nog schilderen... Maar weet nog niet of dat hem gaat worden!
Starmoon! Je bent m'n redster in nood! Nou heb net m'n ramen achter gezeemd, kan nu weer lekker naar buiten kijken vanuit m'n slaapkamer en woonkamer! Nu ff brak op bed. Zo douchen en m'n kereltje aankleden, die gaat met z'n vader dagje weg.
Wat ambitieus op de vroege ochtend Hier wel van alles van plan qua opruimen, stoffen, enz enz. Maar ben nog niet verder gekomen dan met een thermosfles thee achter ZP hangen (oh nee dat lieg ik haha, de vaatwasser staat aan.) Wederhelft is werken, dus dacht mooi ff de boel aan kant te maken... aah ja heb nog de hele dag. Gisteren voor het eerst ff een uurtje op bed om mijn banaan (voedingskussen) heen gehangen. Heb sinds gisteren steeds steken in mijn ...uhm.. onderkant. Geen idee wat dat nou weer is Heb je voor de rest nog plannen vandaag? Of lekker rustig zondag houden?
@aadjuh: jee meid, zo lang buitengesloten! Zou ook maar even een sleutel ergens in reserve geven...hihi. Gelukkig had je genoeg bij voor je kleine man. @starmoon: Misschien heb je indalingsweeen? Dat steekt enorm aan de onderkant! Hoe hoog zijn zo'n klossen dan wel niet? Had ik niet nodig namelijk, ziekenhuisbevalling. @yend: zo lekker actief!! Zal wel de befaamde nesteldrang zijn. Had ik ook, alleen heel erg lastig met bekkenpijn en die buik die in de weg zit
We kregen al de lage klossen mee, omdat ons bed aardig hoog is. Nu is het op matrashoogte 75 cm hoog. De frummel ligt al een paar weken vast in het bekken, komen de indalingsweeën daarna? Heb het beroemde beatrijs-boek uit de bieb meegenomen, maar kom er niet doorheen Misschien zo toch even doorbladeren, duik in je weeën vond ik wel aardig te doen. Maar dat ik me kan herinneren wat erin stond Het kost me al moeite een kloppend boodschappenlijstje te maken Nu maar weer mezelf achter de pc wegsleuren er staat een emmer sop naar me te lonken, bleegh...
Nou het klonk mooier dan dat t was! Ben na m'n laatste berichtje haast niet meer van bed gekomen. M'n mams is hier aan het stofzuigen en dwijlen + door mijn schuld alle ramen aan de binnenkant zemen net tot de conclusie gekomen dat ik de verkeerde gordijnen heb gekocht! Ooh zo balen zeg! Maar m'n moeder gaat deze week ff heen en weer voor andere. Ik loop toch alleen maar te janken, schiet niet op. Bedacht me net dat mijn zoon is geboren met 36 weken en 3 dagen, das morgen! Toen had ik de dag ervoor weeën, dus das vandaag! Betekend dat als ik morgen nog zwanger ben ik nog nooit zo lang zwanger ben geweest! Best gaaf eigenlijk.
Wat ben ik blij dat ik niet meer van die rot nachten heb! Plassen eten voorweeen wat een ramp!!!! Thijs slaapt nu ook door dus ik mag echt niet klagen! Maar nog steeds geen baby`s in mis angelina en ons ukkie...
YenD, Volgens mij heb ik het van je overgenomen, heb het zo aan de poets-klier Niet dat ik het leuk vind (je zou mijn gezicht moeten zien brrr), maar wel heel hard nodig. Wat een domper van de gordijnen zeg. Verkeerde kleur? Verkeerde maat? Wel lief dat je moeder het gaat regelen! Ben wel nieuwsgierig waarom de binnenkant van de ramen weer moesten...? Hier is het ook hommeles qua waterlanders. Huilen om helemaal niks ook, waar ik normaal de schouders niet eens voor ophaal. Zullen de hormonen wel zijn denk ik. Ik heb mijn bakje thee op, tijd om de stofzuiger op te diepen.
Oh aadjuh, je maakt me jaloers met dat Thijs doorslaapt! Hoe lang slaapt hij? Vannacht heeft Thomas van 22.30 tot 4.30 geslapen, best goed, ware het niet dat man en ik al vanaf 2 uur wakker waren en ons aan het afvragen wanneer hij wakker ging worden...hihi. Ben benieuwd vannacht En Daan had gister 39,8 koorts en was daar ook niet zo gerust in. Vandaag gaat het iets beter, slaapt al bijna de hele dag Mja, geen idee van dat indalen en vast liggen in bekken... Ik had ook pijnlijke steken naar beneden en waren indalingsweeen, maar hij ging steeds terug naar boven...de gekkerd...
hij slaapt van 23.00 tot 6.30/7.00 en toevallig vandaag tot 7.30 heerlijk wat vervelend dat ie koorts heeft! Zo zielig voor die kleintjes!