Starmoon, ik had alleen de buitenkant van de ramen gedaan. Kl*te dingen zijn 3 en 4 meter breed en van vloer tot plafond hoog, dus na de buitenkant was ik het zat. Dus heeft m'n moeder het afgemaakt. Maar ook gelijk binnen en buiten van de keuken en slaapkamer van darren en baby gedaan hahaha. Gordijnen zijn te kort en verkeerde lus! Echt dom, gewoon niet goed gekeken gister!! Maar ja, loop met harde buiken en een 5 jarig monster door de xenos, dan kan je niet verwachten dat je ook nog het juiste koopt!! Fijn hè al die tranen! Snap er nix van, ben normaal niet zo'n jankerd. Loop ook te shaggerijnen enzo. Bleg!! Als jullie harde buik hebben, voel je dat dan ook op je adem? Ik heb het idee dat m'n longen dicht worden geknepen, of of dat er iets zwaars op ligt! Doorslaap baby van aadjuh, wat héérlijk!!! Mijn zoon ging prima naar bed maar was om de haverklap wakker! Dat hielt hij vol tot hij 3,5 is. Nu slaapt hij zo vast dat hij zelfs niet merkt dat hij moet plassen, met als resultaat dat ik iedere nacht z'n bed sta te verschonen!
Zo! Het hele huis is aan kant. Op de keuken na, want daar zit een mot en die vind ik heeeel eng. Dus wachten tot man hem weg kan halen straks en dan komt die keuken morgen wel weer. YenD, gelukkig kan je moeder ze voor je omruilen. Zijn ze voor de baby-kamer? Hier ook wat benauwder bij een harde buik. Denk omdat je dan toch een hoop spieren aanspant of zo. Ik ga gebroken maar voldaan van de schone toko genieten Hoef lekker niet te koken. Man neemt iets mee op weg naar huis, jammie, eet morgen wel weer extra gezond. Fijne avond iedereen!
Ja zijn voor de baby kamer. Had blauwe gordijnen gekocht, maar ze sluiten niet helemaal mooi, dus wil ze nu om en om doen met witte gordijnen. Heb ramen van 3 meter breedt enn 260 hoog, dus is niet te doen om iets op maat te laten maken qua geld. Dus dan maar zo. Ik ga slapen, heb morgen drukke spannende dag!! Fijne avond/nacht allemaal!
Uur geleden had ik 2 cm. Lig nu net weer aan de ctg. Krij straks te horen of ik moet blijven of nog naar huis mag.
Blijft wel spannend he...hihi. Mag hij nou wel gaan komen van je? Of zou je toch liever hebben dat hij nog even wacht tot je thuis kan bevallen? @hier: ongesteld geworden!! (denk ik toch) BAH BAH Veel vroeger als vorige keer...
Dit topic gaat mijn F5 knop kosten vandaag Ben helemaal stuk na de grote schoonmaak van gisteren, dus zit toch op mijn gat de dag door te zitten Momentje, zou het een nabloeding kunnen zijn anders? (geen ervaring, voor ons wordt het de eerste)
Hey meiden, ben weer thuis dr was nix bijgekomen en weeën zijn super onregelmatig. Dus ben op 2 cm blijven hangen. Nu net thuis, ff gedoucht en lig in bed. Ga zoiezo ff proberen te slapen, maar heb veel rug en been weeën. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik terug naar het ziekenhuis kan. Stom gedoe. baal er behoorlijk van!! Knuff.
Balen Yen!! Bij mijn 1ste zoon hebben ze mij ook terug naar huis gestuurd. Eenmaal thuis begonnen de weeën opnieuw en heel heftig. Waarschijnlijk omdat je thuis toch veel relaxter bent. Hopelijk werkt dit voor jou ook!!!
Slapen lukt niet. Voel me niet echt lekker. Ik bibber heel hard, maar heb t warm. Voel me beetje grieperig, maar kan door slaapgebrek zijn.
Kan ook zijn dat het dan toch straks door gaat zetten!!! Ik heb het vaker hier gelezen, dat vrouwen zich vlak voordat de bevalling begon zo voelden! Hopelijk zet het snel door! Heeeeeeeeeel veel succes meid!
Blijft wisselen. Net heerlijk goede weeën maar toen stond m'n vriendin voor de deur om m'n gordijnen op te halen. Dus nu zijn ze weer weg zo ff eten, en dan bel ik nog ff de vk om te komen toucheren. Als er nix veranderd is dan ga ik lekker tv kijken vanavond. En anders overleggen wat we kunnen doen.
Wat spannend zeg! Jammer dat de weeën afnamen, maar misschien komen ze zo met wat rust weer terug? Wens je in ieder geval alvast heel veel succes, je weet nooit hoe de avond loopt.