hihi, ik dacht ook bij de eerste dat ik een week te vroeg zou bevallen. Werd 40+1... dus probeer er nu niet vanuit te gaan nu. Maar stiekem denk ik het weer wel...
En ik dacht dat ik wel tot de 42 weken zou doorlopen. ik had echt geen enkel teken gehad (behalve dat ik de slijmprop verloor..maar dat zegt niet altijd wat) . Ik had zelfs diezelfde dag om half 5 nog een wat geïrriteerd berichtje op mijn hyves gezet, dat er ;écht nog niets gebeurde en dat het nog wel even zou duren (want ik kreeg allemaal berichtjes van "en...is het er al") 8 Voor half 10 die avond had ik mijn dochter op mijn buik liggen. Dus dames....houdt moed!
nou dames hier nog 1 die elke dag wacht op een teken hahaha loop al 3 weken met voorweeen nu al 4cm ontsluiting maar ja het zet neit door...nachten met 1uurtje slaap enz enz nu sinds maandag slaap tabbletjes gekregen omdat ik net een wandelend lijk was..maar ja nog steeds niks gebeurd.. wachten duurt ECHT lang..
Wachten is niks aan! Kom net bij HA vandaag urine laten testen .. was iets niet goed met me wittebloed..... Huppelupup(weet t niet meer precies) Als ik koorts krijg moet ik de ha post bellen ofzo iets,, We zullen wel zien ik trek niet zo snel aan de bel! verder heb ik gewoon weer een redelijke nacht gehad Hoe is het verder bij jullie?
@Aadjuh: Hopelijk krijg je geen koorts. Beter toch goed in de gaten houden. @Leonie: lijkt me heel frustrerend om al ontsluiting te hebben maar dat het allemaal niet doorzet. Bij mijn eerste begon het pas toen het ook echt begon (als je snapt wat ik bedoe,hihil) @hellen: ik verloor de slijmprop en 2 dagen later was ie er. Begon vanaf die dag ook allemaal te rommelen enzo. Hier druk aan de poets. Alles moet proper! Maar denk dat ik alles nog een keer zal moeten doen eer de kleine er is...hihi. Man en zoon hebben flinke verkoudheid/zere keel. Bij mij blijft het gelukkig bij beetje snotteren. En straks om 17 u naar de gynaecoloog (woon in belgie). Superbenieuwd wat de vorderingen zijn!
Ik zit er een beetje doorheen, vannacht weer een rampenacht en ik kan echt niet veel meer. Heb nergens zin in en de zenuwen worden steeds erger pfffff.... Heb ontzettend last van opstipatie dus kan er ook nog wel bij. Leonie hoe weet jij dat je al 4 cm ontsluiting hebt, word dat gecontroleerd? Vanmiddag weer naar de gyn voor controle en dan maar weer wachten
Knuff palmie!! Denk maar aan het eindresultaat. Waar je lang op moet wachten is meestal meer dan de moeite waard 2 kiwi's eten 's morgens op de nuchtere maag helpt schijnbaar tegen verstopping en veel water drinken.... Ps: wat een supermooie echo op je profiel!!!
erg he die nachten. ik kan ook echt niet meer.. slaap bijna niet en wat ik slaap is zoo licht.. waar moet ik de kracht vandaan halen voor de bevalling pff
Ik vroeg t me vandaag ook af... Hoe moet je bevallen als je zo moe blijft.... Ik ben vanmiddag gewoon in slaap gevallen en toen 4 uur geslapen ... Was helemaal verbaasd toen ik wakker werd was helemaal de weg kwijt hahha
ja toch proberen om zoveel mogelijk te rusten...na de bevalling komt het er ook niet echt van. Alhoewel de meeste lichamelijke ongemakken dan wel weg zijn natuurlijk. Scheelt al een hoop. Ons frummeltje wordt nu geschat op 3kg300. Helaas nog niks opening, niks gedaald...zit nog hoog en droog.
die van mij zit echt zo laag.. heb echt t gevoel dat hij/zij er zo in me schoot ligt hha. loop daardoor echt als een eend in de ronte..
haha hier ook, en soms ligt ie zo te duwen daar beneden dat ik het uitschreeuw van de pijn. vandaag 38 weken, gisteren zat ik er echt helemaal door heen, maar vandaag gaat het weer beter, slapen is op het moment voor mij ook een ramp, s'nacht vaak wakker om te plassen, en als ik heel erg moet dan kruip ik zowat van de pijn de trap af naar de w.c. en hoe verder dat ik raak hoe drukker manneke wordt, pffff soms het gevoel dat mijn buik zowat open scheurt, vandaag heb ik allemaal een beetje een raar gevoel, tintelent en kietelend gevoel in mijn benen, steken in mijn buik, lopen doet ook zeer, hij mag van mij deze week al wel komen, want met het idee dat ik nog 2 weken met deze pijn zou lopen nou dat trek ik niet denk!