37 weken alweer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door littledreamer, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Gister avond niet meer gebeld.. Af en toe bewoog tie en durfte niet zo goed te bellen ...

Op ten duur het mijn vriend me rug gemasseert waardoor ik me even kon ontspannen... en de kleine ook .. Die ging te keer! :D:D:D voelde me zo blij... Ook was me hele buik ontspannen en zacht terwijl die de laatste tijd alleen maar hard en gespannen staat! Nu voel ik m ook af en toe dus ben weer even gerust...

Hoe is het met de rest??

2. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Ben blij dat je weer gerust bent Aadjuh.

Hier gister en vandaag ook wat minder beweging gevoeld. Overdag dan...gisteravond ging ie ook flink te keer. Nu voel ik hem ook wel, maar anders... Misschien dat hij ondertussen al iets ingedaald is en het daarom anders voelt? Vanavond mijn man ook eens laten masseren :D

Net boodschappen gedaan en had toch zo'n zin in mokka-ijs! Dus net even 2 bollen op:D Zat mijn zoontje de hele tijd "baby mama buik" te roepen...hihi, zo lief! Hadden veel publiek :p.

3. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ahh jou zoontje kan vast ook niet meer wachten!

Net de uitslag van me urine die is schoon! Das weer iets!

Masseren is een aanrader... en ik denk dat ik vanavond ook aan het ijs ga hmmmm!

Sinds mijn beeb ingedaald is voelt t wel iets anders.. (moeilijk te beschrijven)

Ik ga maar is de babykamer afstoffen en stofzuigen misschien wil die wel in een hele schone kamer slapen en laat ie me daarom wachten ;)

4. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    alles is super gegaan!! me vliezen braken om 4 uur snachts en de weeen kwamen op gang rond 7 uur smorgens, en om 2 uur smiddags is ze geboren.
    ik had alleen de pech met rugween,. wist geen goeie houding te vinden..

5. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    en dit is de kleine prinses :D
    ik vind t wel heeeeel raar om niet meer zwanger te zijn hoor.. geen getrappel in me buik.. ben natuurlijk heeeeeeeel blij dat ze er is maar toch mis ik dr heel erg in me buik ook..
    nu julie nog ja.. ben benieuwd!!!!!!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat een schatje zeg!!!!

Ja dat lijkt me ook wel dat je niets meer voelt bewegen in je buik. Aan de ene kant wil ik het liefst dat de beebs vandaag nog geboren word maar aan de andere kant vind ik dat getrappel in me buik ook nog wel erg speciaal

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat een schatje!!!

Dat zal je zeker wel missen! Lekker genieten!

8. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat een stilte hier.. Iedereen aan het bevallen behalve ik .......

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik ook niet helaas haha

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gelukkig zijn we nog met ze 2e :p

11. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    [QUOTE

En dan ook nu het nog is zo dichtbij komt dat ik er de zenuwen van krijg. (1ste zwangerschap)
    Als ik wel is een flinke kramp heb denk ik .. Nee niet nu al ik durf niet;) Terwijl de meeste zullen hebben van schiet is op joh..

En het idee dat ik straks zo`n mooi klein wondertje in me armen mag houden maakt mij zo gelukkig en vergeet ik dit allemaal weer :p

heel herkenbaar!:)

12. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Moon!! Wat een prachtig meisje! Zo lief.
    Fijn dat de bevalling lekker vlot ging...jammer van de rugweeen. Maar die zul je waarschijnlijk gauw vergeten!

Nog niet aan het bevallen jammer genoeg. Hoop niet dat hij wacht op wat warmer weer!! :(

Gisteren toch weer ongerust over de beweging en toen een lekker bad genomen. Daarna heeft ie niet meer stilgelegen :)...hihi, 't is nooit goed.

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hier vanacht weer de hele nacht niet geslapen :( toen maar van half 8 tot 12 uur geslapen.

Weet geen raad met mezelf snachts. Doodvermoeiend.
    Iedere keer als ik me omdraai krijg ik een harde buik die gewoon zeer doet. En stil liggen kan ik al helemaal niet :p

Slapen jullie al wat beter?

14. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Nee slaap ook niet echt goed. Althans, slapen op zich wel, maar moet er minstens 3 keer uit om te plassen en eruit komen is een ware hel! Dan ligt baby helemaal aan 1 kant en doet verschrikkelijk zeer om te draaien dan... En dan als ik eenmaal rechtsta heb ik rug en bekkenpijn. Maar heb het er wel nog altijd voor over hoor (zou je soms niet zeggen met al dat geklaag).

Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt 40 weken nergens last van! Enkel in het begin wat misselijk. Maar toen was ik ook 20kg lichter :(

15. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik ben een iets minder fanatieke internetter, maar ook nog steeds niet bevallen hoor (38w+1)!
    Ik herken het slecht slapen enorm de laatste week, het lukt me bijna niet om om te draaien in bed en dan frommelt dat beschermende hoeslaken op onder je heupen en dat doet ZEER, dan weer opstaan, plassen, laken recht rekken, op je andere zij in bed klimmen (hoog met die klossen:$) en zo gaat het de hele nacht door!
    Toch geniet ik nog steeds erg van beebje in mijn buik en denk inderdaad dat ik het nog ga missen straks.
    Ik probeer overdag maar een tukkie te doen.
    Andere oplossingen??

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Slapen en zwanger zijn gaat niet samen op het laatst..
    Ik ben vandaag het zwanger zijn zo zat!!
    Had al 2 dagen geen krampen en nu opeens wel! Grr!!! Heb ook nergens zin in en moet zo echt even de keuken gaan doen!!
    Zit liever lekker te lezen achter zp!!! :D

17. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Krampen zijn goed toch!? ;) Dan gebeurt er tenminste iets.

Heb vandaag precies energie te veel! Glasgordijnen gewassen, ramen gelapt, slaapkamer gepoetst en stof gezogen. Geloof dat ik mezelf dit kwalijk ga nemen als ik mijn bed amper uit kan door spierpijn ;).

Maar door iets nuttig te doen voel ik me dan wel minder schuldig dat mijn zoontje naar het kdv is... Lukt me echt niet een hele week alleen met zo'n drukke dreumes! :(

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb al 6 weken krampen grrrr er gebeurd maar weinig hoor.

Ik mag denk ik van geluk spreken want ik slaap nog best goed. Hoef er maar 1x uit vaak om te plassen. Alleen ik kan me haast niet omdraaien in bed dan verga ik van de pijn maar als ik eenmaal lig ben ik zo weg gelukkig.

19. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Als de krampen is wat deden waren ze goed!! Verder heb ik gister alles lopen boenen.. maar vandaag ik ben niet achter de laptop weg te slaan .. (schaam)

Misschien gek maar ik heb vandaag nu al meerdere keren echt stekene in me borsten gehad ,, hoort dit erbij .. vind t namelijk een rot gevoel!!!!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    die steken in me borsten herken ik niet maar ze doen wel veel meer pijn. Net zo als in het begin van de zwangerschap

Deel Deze Pagina