37 weken controle, domper

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna1978, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Even van mij afschrijven.
    Nou ik ben zojuist naar de verloskundige gegaan voo mijn 37 weken controle, ik voel me super dus dacht niets aan de hand...
    Dat viel tegen!
    Mijn eerder bijna zorgwekkend lage bloeddruk, onderdruk is 45 gweest, is plots hoog. Geen idee hoe het kan ik heb geen spanning, ik doe wel veel in huis maar geen gekke dingen. Toen wegen, 1 kilo afgevallen in deze laatste week!
    Buikcontrole, net als vorrige week is mijn buik te hard om goed te kunnen voelen hoe de baby ligt. Ze is ingedaald en ligt bijn vast maar wwelke kant haarrug etc opligt, ze kan het niet voelen. Hierdoor kan ze ook niet schatten wat ze weegt en of ik nog wel genoeg vruchtwater heb.
    Grote tegenvaller dus! :cry:
    Omdat de gyneacologen al weg waren moet ik morgenochtend naar de gybeacoloog waar ik een groeiecho krijg en waar ze gaan kijken of ik nog wel genoeg vruchwater heb. Verder moet ik heel rustig aan doen. Ik lig nu dus op de bank....
    Echt een rotbezoek, hopelijk komt er morgen alleen goed nieuws uit het onderzoek.

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Nou Anna, kan me voorstellen dat je daar tegen het einde echt niet op zit te wachten.

Ik hoop dat je morgen iets beter nieuws te horen gaat krijgen. Sterkte ermee en morgen veel succes!

Liefs Vaam

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Bah zeg veel succes morgen ochtend!

4. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    Oh dat is balen zeg, succes morgen

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jee, das geen leuk nieuws.... hopelijk blijkt morgen alles goed te zijn. Veel succes!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi Anna,
    ik kan me voorstellen dat het geen leuk bezoek was maar gelukkig maken ze morgen een echo en ben je weer lekker goed op de hoogte van je babytje. Van buiten kunnen ze gewoon minder voelen en met zo'n echo weet je precies waar je aan toe bent. succes morgen

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Dank jullie wel! Ik moet vanmiddag om 3 uur daar zijn. Ze gaan dan urine en bloedonderzoek doen, ik word aan de CTG gelegd en krijg een echo en consult met de gyn.
    Afwachten dus maar. Ben wel bang dat mijn bloeddruk nu pas echt hoog is want ik ben van totaal gerust naat best ongerust gegaan.

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Succes vanmiddag bij de gyn!

Mirre

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tjeetje...
    Dat is echt vervelend (om netjes te blijven)....
    Tja zoiets verwacht je natuurlijk helemaal niet zo plotseling in de laatste weekjes....

Heel veel succes en hoop dat het allemaal meevalt....

groetjes,
    Ramona

10. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Had hetzelfde met m'n bloeddruk vorige week bij de 37 weken controle! Was alleen niet afgevallen maar ook bij mij meteen door voor bloedprikken en urine onderzoek. Mijn VK wilde dat eerst afwachten en dan pas evt. doorsturen. Ik zat ook helemaal in de piepzak, want je stelt je je laatste weken toch anders voor!

Heel veel sterkte! Bij mij was de bloeddruk de 2e keer wel goed (ondanks ook de stress eromheen na de 1e keer meten) en ook de urine en bloedwaarden. Het kan dus ook gewoon een 'toevalstreffer' zijn geweest en met een sisser aflopen! Ga voor je duimen, sterkte!

11. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Anna, succes vanmiddag. Laat je even weten hoe het was?

12. keizerin

keizerin Niet meer actief

Succes vanmiddag en hopelijk is alles goed!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    succes meid! Hoop dat alles goed was.

Een verhoogde bloeddruk kan trouwens ook wijzen op een naderende bevalling. Dat was bij mij tenmisnte wel zo.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat is naderend ;) ? mijn bloeddruk was dinsdag ook verhoogd.. terwijl hij altijd zoooo stabiel is. Alles nog rustig verder hier helaas ;)

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mij was het zo dat ik op controle ging en een flink hoge bloeddruk had. (normaal 60-70 /100-120) en toen had ik 90/160 ofzo.
    Dat was om 11 uur. Daarna echo gehad, urine ogpevangen en aan het ctg en er was niets aan de hand. Om half 2 was ik thuis en om 19.01 had ik mijn zoon in mijn armen.
    Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar bij mij was het dus wel het geval!

Hoop voor je dat het snel doorzet.

16. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Goedemiddag,

Nou ik ben weer thuis! Ze hebben me donderdag opgenomen. mijn onderdruk was 95, wat op zich niet zo hoog is maar omdat ik vorrige week en de rest van de periode een onderdruk had van 50 en lager was dit wel een extreme steiging. Met de belofte dat ik volledige bedrust hou mocht ik gelukkig toch vandaag naar huis.
    Het was donderdag wel extra lullig want dit was de avond van mijn babyshower surprise. Mijn zusje tig taarten gebakken en mij moeder allerlei hapjes gamaakt. Omdat ik pas laat die dag hoorde dat ik opgenomen werd was het huis ook deels versierd.
    Maarja ik mocht naar huis om mijn tas enzo te pakken dus dtoen kon ik toch nog een uurtje op mijn eigen shower zijn....

groetjes Anna

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Wat fijn dat je weer thuis bent en alles goed is! ah meis wat zonde van de shower, maar die word vast wel ingehaald hoor ;)

Deel Deze Pagina