37 weken en angstig

Discussion in 'Zwangerschap' started by izzy1984, May 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. izzy1984

izzy1984 Actief lid

Jun 29, 2015
    296
    78
    28
    Hoi meiden,
    Vandaag 37.4 weken en sinds gisteren bekruipt me constant de angst of alles wel goed is daarbinnen met de kleine. Ben opeens ontzettend gefocust op iedere schopje of beweging. Geen idee waar die angst opeens vandaan komt, er is niet echt een aanleiding voor. Heb tot nu toe fijne zwangerschap gehad zonder problemen maar nu opeens zo bang. Ik kan niet wachten tot de bevalling begint en ik haar gezond en wel kan vasthouden!
    Zijn er meiden die dit herkennen?

2. Glaewil

Glaewil Bekend lid

Jul 26, 2015
    601
    96
    28
    Absoluut en het is heel vervelend of niet!?
    Want iedereen zegt bellen als je het niet vertrouwt, maar ik weet gewoon dat het waarschijnlijk aan mij ligt. 😅
    We hoeven nog maar een paar weekjes en het komt vast allemaal wel goed! :)
    En als je het gewoon echt niet vertrouwt ze gewoon een paar keer extra bellen. :)

3. izzy1984

izzy1984 Actief lid

Jun 29, 2015
    296
    78
    28
    Ja ik word gek van mezelf! Maar thank god is ze vandaag lekker actief dus dat geeft me weer goede moed!
    En idd wat je zegt, ik weet ook dat het aan mij ligt. Miss toch ook het idee van de naderende bevalling.
    Spannend!

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Heel normaal hoor ook omdat de kleintjes minder ruimte in de buik hebben bewegen ze anders en minder krachtig als je te weinig leven voelt altijd even bellen Metje verloskundige. Succes met de laatste loodjes

5. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik herken het. Ben nu bijna 39 weken en ondanks dat ik qua kwaaltjes etc. weinig te klagen heb, wil ik gewoon heel graag dat ik m'n kindje vast kan houden en kan zien i.p.v. telkens gefocust zijn op bewegingen voelen enzo.. Heb ook het idee dat ik hier sinds een aantal dagen veel meer op gefocust ben dus je bent niet de enige ;)

Share This Page