whaha gelukkig luciaatje dat jij het leuk vind. Vind het zelf ook helemaal geweldig. maarja of een ander dat vind ben ik erg benieuwd naar.
Ik vraag me altijd af hoe aimee uitgesproken wordt? Als aajmee of emmee? (en Estelle, tja, je hebt zo'n associatie met...)
Superleuk!!! Het is dat een nichtje hier al Aimee heet, anders was het dat hier ook geworden!! Vind de tweede naam ook erg leuk en er goed bij passen! DOEN dus
Niet mijn smaak, klinkt een beetje ordinair, maar dat vind ik...sorry. Ik vind de namen wel goed bij elkaar passen overigens
Ik vind het trouwens allebei chique namen, en moet bij Estelle helemaal niet als eerste associatie aan mevr Gullit of Cruijf of hoe ze nu dan ook heet denken! Ik denk juist aan een Zweeds prinsesje de dochtere van kroonprinses Victoria!
Ik vind dit juist GEEN ordinaire naam. Ben juist opzoek naar een nette naam/namen ipv. een ordinaire naam. Zo zie je maar weer. Snap dat de naam Estelle misschien nu even in de picture is, maar daar laat ik het niet van afhangen. Een ordi naam vind ik nou juist iets zoals: Djevenny ofzoiets. Voel me niet aangesproken hoor. Vind het fijn de eerlijkheid van een ander te horen daar heb ik wat aan.
Alle brieven van oa het CB zijn hier gericht aan 'de ouders van J.... A...' of 'de ouders van D... L...'.
Ik vind Aimée een mooie naam, Estelle maakt het in het geheel minder mooi vind ik en het loopt ook niet helemaal lekker samen. Ik vind het ook absoluut niet ordinair!
Leuk! Vind Aimée een leuke naam, Estelle ook mooi (en tsja, jammer dan van Mw. Cruijff/Gullit/Hari zou ik het ook niet vanaf laten hangen.)