Hallo, Nog steeds twijfel over de naam van onze tweede dochter. Onze dochter heet Fenna. Ik vind Julia nog steeds een mooie naam maar populaire naam en nu vinden we Jolie een mooie naam maar door de verschillende uitspraken ( djolie of zjolie ) ook twijfel. Wat vinden jullie ? Fenna & Jolie Fenna & Julia Andere suggesties zijn welkom, hoewel ik namen met een F super vind liever geen naam met F. Bedankt.
ik vind de combi tussen beide namen niet zo mooi maar jolie vind ik een beetje raar klinken maar julia weer te gewoontjes in combi met de naam van jullie eerste maar als je echt tussen die 2 wilt kiezen zou ik voor julia gaan fay zou ik persoonlijk mooier vinden fenna en fay maar goed smaken verschillen
Er zijn al zoooveel meisjes die Julia heten en ik vind Jolie veel leuker klinken. De uitspraak maakt me niet zoveel uit. Vind beide uitspraken wel leuk.
Bedankt voor alle reacties. Het blijft moeilijk en hebben besloten dat Jolie het niet is en Julia favoriet is maar door de populariteit nog niet definitief. Leuke suggesties voorbij zien komen dus wie weet. Bedankt iig.
Ik vind Fenna een redelijk hippe/moderne naam en vind Julia een ouderwetse naam. Vind dat dus niet zo mooi bij elkaar. Misschien toch nog ff verder struinen voor een andere naam. Wil je perse met een J?? Jente misschien nog een suggestie?