Ik lig op dit moment op bed omdat ik me helemaal op voel. Vanmorgen heb ik tot 11 uur uitgeslapen maar stond op met rugpijn en was zo enorm moe dat ik het eerste half uur gewoon niet aanspreekbaar was voor mijn man en 3 kinderen. Toen ik beneden kwam zijn ze zo blij en rennen op me af om me kusjes te geven en te knuffelen, maar ik kon het bijna niet verdragen. Zelfs een boterham maken leek een enorm obstakel. Toen me bij elkaar geraapt en 3 uurtjes gewerkt (in de zorg) en lag daarna weer in bed met hoofdpijn en moe, moe, moe. Ik heb al met vakantiedagen geregeld dat ik zo weinig mogelijk hoef te werken, en werk normaal ook maar 20 uurtjes. Ik kan me niet voorstellen dat ik nog 16 weken moet. Ik heb het gevoel dat ik aan het eind van mijn zwangerschap ben. Ik zie er ook uit als iemand die 10 weken verder is. Ik slik multi vitamines, vitamine b en probeer gezond te eten en genoeg te slapen Kent iemand dit?
Misschien je suiker eens laten controleren? Zeker omdat je zegt dat je eruit ziet alsof je al veel verder bent.
Heel herkenbaar! Soms denk ik ook, jemig hoe kom ik de laatste 3 maanden door.. Ik probeer er maar een beetje aan toe te geven door veel rust te nemen.
Hier ook helemaal op, woensdag middag kwartier gefietst, donderdag de hele middag met buikpijn op bed. Gisteren verjaardag met bbq, vandaag de hele dag op, op de bank. Inderdaad aan toegeven en dan maar wat minder doen, het hoort er nou eenmaal bij
Hoe is je schildklier? b12? vit D? HB? Suiker? Ik zou voor alle zekerheid alles even laten bloedprikken beter uitsluiten ! Ik voel me precies zoals jij maar ja ben ook een stuk verder
ja of je ijzer? is die niet te laag? ik bleef ook zo moe in mijn vorige zwangerschap..bleek ik ijzer te kort/ bloedarmoede te hebben..kreeg meteen ijzertabletten..nu gebruik ik iedere dag floradix..vitamine/ijzer drankje tegen vermoeidheid..
Ik voelde mij precies hetzelfde rond die termijn! Zat er toen echt goed doorheen, want als ik mij met 24 weken al zo voelde, hoe kon ik het dan tot 40 weken redden? Maar ik ging mij ongeveer vanaf de 27-28 weken weer beter voelen. Inmiddels 39 weken, en nu voel ik mij weer hoogbejaard... Maar goed, nu hoort het er gewoon bij
Zoiets herinner ik me van de vorige zwangerschap vaag. Je vergeet zo snel weer. Ik hoop dat ik ook een doorstart maak... Maandag naar de verlosk. Ik ga vragen om even wat dingen te controleren zoals ijzer.
ik zou als eerste je voor een deel ziekmelden! dan hoef je je daar niet druk om te maken...en zal ongetwijfeld schelen in je energie! ik ben rond die tijd ook de helft minder gaan werken en dat is zo'n opluchting! nu inmiddels 30 weken en het gaat redelijk... sterkte ermee in ieder geval!
Ik herken het ook! Ik werk al vanaf 18 weken ongeveer minder en nu maar 50 procent. Ik ben ook zooo moe en heb veel bekkenpijn waardoor ik ook minder kan. Bleh! Ik denk steeds gelukkig heb ik nog geen kinderen waar ik voor moet oren, want zou niet weten hoe ik dat op moeten redden... Jij hebt er 3 pffff . Sterkte!
Zou ik ook eens laten checken inderdaad. Natuurlijk kun je wel vermoeid zijn maar dit is wel heel erg extreem.
Hier hashimoto maar schildklier is goed nu. Wel diabetes maar met dieet deze x op te vangen. Ijzer in orde ook de opslag ervan. Hier twee weken weeenremmers gehad, heel veel harde pijnlijke buiken , veel ziekenhuisbezoekjes.. Denk dat t psychisch veel van me vergt... Oh hier vragen ze of ik binnen kort moet bevallen.
Mijn ijzer was gisteren prima bij de verlosk. Inderdaad dat psychische.....Ik heb hier een moeilijke puber die enorm veel energie vergt....
Zelfde ervaring hier rond die termijn, terwijl je juist in je energieke periode zou moeten zitten.... maar goed ben nu bijna 28 weken en bedacht me van de week dat de vermoeidheid weer minder is geworden. Wel als ik een dag gewerkt heb maar verder is het wel beter.. Succes!!