37 weken en pijn in lies en ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanne31, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne31

sanne31 Nieuw lid

24 mrt 2009
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 37 weken zwanger van de tweede en vraag me zoals de meesten hier,,iets af,,misschien hebben jullie wel tips..wie weet
    het voelt niet fijn meer de zwangerschap,elke beweging van de baby doet me zeer,,hoe kan dit? ik neem aan de zwaarte of ook de hoeveelheid vruchtwater?(heb een erg klein buikie en gynacealoog zegt dat ik genoeg water heb) maar ook voelt het alsof hij me trapt in mn clitores,even onder de dames onderons,,en in mn lies voel ik de hele tijd als de baby beweegt vreselijke pijnals ik stil zit of savonds lig kan ik wachten op die steken,en jongens dit doet piijn! en de bevalling is dit nog niet eens...maar misschien heeft iemand ervaringen? mn moeder had voorliggende placenta,kan het erfelijk zijn?bedankt voor de ntwoorden!

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

die steken herken ik ook, alsof je recht in je kruis wordt getrapt, alsof er een elastiekje knapt van binnen, echt niet fijn :( ik heb het sinds de kleine is ingedaald, dan lijkt het alsof ze haar hoofdje draait in mijn bekken en dan ga ik door de grond :confused: ik schrik er ook elke keer van, zulke steken ken ik ook niet in deze zwangerschap, bandenpijn is het ook niet, dat ken ik nu wel ;)

3. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Heb die steken ook gehad (sinds een paar dagen (even?) geen last meer gehad) Dit heeft volgens mijn verloskundige met het indalen te maken. Onze baby was in week 36 ingedaald. Daarvoor en tot een paar dagen geleden steeds die steken. Ook bij het draaien van de baby pijnscheutjes in vagina en bij schaambeen. Au!

4. meisjex

meisjex Actief lid

9 aug 2008
    128
    0
    0
    Hier dus precies hetzelfde (en heb ook een klein buikje). Die pijn is echt niet leuk :(

5. sanne31

sanne31 Nieuw lid

24 mrt 2009
    2
    0
    0
    Niemand hier die weet wat eraan te doen?

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je kunt een warme kruik proberen of anders een warme douche, maar ik denk verder niet dat er echt iets aan te doen is, het hoort erbij.

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.572
    113
    beste remedie: BEvallen!

Heel flauw maar het hoort bj de laatste loodjes

Deel Deze Pagina