langer zwanger duidelijke testen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sweetlakecity, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

2. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    dat is echt onzin hoor.

mijn testen waren ook overduidelijk en was echt niet verder.
    de ene maakt meer hcg aan dan de andere.

ik hoop het natuurlijk wel voor je he. dan ben je eerder die 3 maanden door ;)

gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er gewoon lekker van te genieten :D

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Nee, helaas... dat klopt niet. Andersom gaat soms wel op... naarmate je langer zwanger bent worden testen duidelijker maar dan kom je wel bij onduidelijke testen vandaan.

4. britt75

britt75 Lid

13 jun 2008
    33
    0
    0
    Ik was zwanger van een tweeling (eentje heeft het niet gehaald), en had ook van die overduidelijke testen.

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik had ook zulke testen, was uiteindelijk 4 dagen verder.Maar ik testte pas 1 dag na nod positief

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik testte direct na NOD positief en hartstikke duidelijk. Mijn uitgerekende datum klopt precies met mijn cyclus en het is er eentje! Zegt dus echt helemaal niets!

7. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had ze nog duidelijker dan die van jou en heb morgen mijn echo dus ik ben benieuwd of het klopt...

8. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Die van mij waren ook nog een stuk duidelijker bijna net zo donker als de controlestreep. Bij de eerste was ik korter zwanger, bij de tweede precies goed en de derde een week langer dus het zegt inderdaad niks.

Deel Deze Pagina