echt o,o zwangerschaps gevoelens

Discussion in 'Zwangerschap' started by Schilderijtje, Sep 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Dit is mijn 2de zwangerschap.
    bij mijn eerste zwangerschap had ik eigenlijk al bijna geen kwaaltjes
    ja soms heel licht misselijk.en het gevoel zwanger te zijn.

nu ben ik weer zwanger maar ik voelde enkel de eerste dagen misselijk,koud,steekjes etc. ik voel nu al een week gewoon helemaal niks.
    ik voel me zo fit als een hoentje en voel me ook gewoon niet zwanger..
    maarja heb ook geen bloedverlies dus waarschijnlijk zal het dan toch goed zitten.. bij mijn eerste had ik wel steeds bloedverlies maar dat bleef goed gaan.

zijn er nog meer mensen die hetzelfde ervaren als ik ? dus gewoon echt helemaal niks merken aan hun lichaam?

p.s mijn banner loopt mogelijk paar daagjes achter

2. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    ik was misselijk..

maar ik zou zeggen,geniet ervan!!! Heeerlijk om geen klachten te hebben! En het kan nog wel komen! Dus geniet er nu nog van! Gefeliciteerd!

3. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik rook anders volgens vriend. En beetje grieperig, verder geen klachten.

4. Sunshine86

Sunshine86 Niet meer actief

Niet druk maken en van genieten! ;)

Ik had met 4-5 weken ook bijna nergens last van, alleen iets meer honger (en zere borsten maar dat werd na een paar dagen ook minder).
    Ook ik heb me toen heel druk gemaakt, ook al las ik overal wel dat het nog kon komen...en dat is dus ook zo.
    Nu moet ik sinds een paar dagen elke ochtend en avond mijn best doen om niet kotsend boven de wc te hangen :p

5. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Geniet dat je geen last hebt!

6. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,194
    0
    0
    Lijkt mij juist hartstikke fijn om geen klachten te hebben. Ik ben negentien weken zwanger en nog steeds hang ik elke ochtend boven de pot.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker genieten.

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Ik had ook nergens last van! Van 7 tot 10 weken alleen wat gespuugd door vermoeidheid door het vele werken toen en verder ook nergens last van gehad.
    Geniet er maar van! ;)

Ik las trouwens eerst dat er stond 'dit is mijn 26e zwangerschap' haha

8. Schilderijtje

haha nee gelukkig geen 26ste zwangerschap;) mijn 2de.
    heb 1 zoontje.

ben vandaag weer wezen merken maar stiekum merkte ik nu wel dat ik sneller vermoeid ben en ontzettend lage rugpijn.
    die rugpijn had ik ook een paar dagen nadat ik positief testte.
    zo irritant dat ik ook niet precies weet hoever ik ben.heb vandaag nog 1 met indicator gedaan oook al weet ik dat die vaak niet kloppen. met mijn zoontje gaf hij 3+ aan toen ik nog maar 4 weken was. en nu geeft hij 2a3 weken aan. voor mijn berekening zou ik rond de 5 weken moeten zitten. zou 2 daagje vershil in kunnen zitten.
    heb in iedergeval 18sep mijn eerste echo bij de gyn. dan stellen ze het vanzelf bij.

inderdaad het is ook lekker om weinig kwaaltjes te hebben. maar word er steeds wat onzeker van.
    ik moet nog even oefenen met de knop om zetten en er gewoon van te genieten.

9. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik heb ook nergens! last van. Alleen extra plassen.
    Had eerst gevoelige, gezwollen borsten. Nu helemaal niks. Voel me verder gewoon fit.. zoals hoe ik altijd was.

10. godblessed

godblessed Bekend lid

May 11, 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Fijn toch.. hier tot 7 weken niks te merken erna werd het hell en nu leef ik langzaam weer zou zo je klachtenloze zwangerschap van jou willen lenen hihi lijkt me heerlijk al snap ik jouw onzekerheid ook

11. Schilderijtje

hihi nou ik kan me van mijn vorige zwangerschap nog wel veel kwaltjes herrineneren maar die kwamen rond een week of 12. daarna was het voor mij ook vreselijk, ik kon het mocht niks. mocht nog geen stofzuiger tillen.

12. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Ben al bijna 38 wk en nog vrijwel geen kwaaltjes, heerlijk. Das echt genieten van je verlof!
    Af en toe een been die in de kramp schiet, en af en toe een jankbui, maar daar is alles wel zo'n beetje mee gezegd.
    Fijne zwangerschap gewenst!

13. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    ooo heerlijk geen klachten had ik bij mijn eerste ook maakte me altijd zorgen of het wel goed zat
    en nu volop klachten :D zere boobies, misselijk, moe

14. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Wel of geen klachten betekend niks.. Zolang er geen erge buikkrampen zijn en bloedverlies moet je ervan genieten ;)

15. Loving

Loving Bekend lid

Apr 24, 2008
    904
    0
    16
    Ik snap je gevoelens helemaal! Tot 5 weken heb ik in alledrie mn zwangerschappen nergens last van gehad. En dan dacht ik ook: geef me maar wat klachten. Nou, die kwamen altijd pas vanaf een week of 5/6. Deze zwangerschap eerder, ben nu echt flink misselijk met vlagen.
    Maar ik heb 2 vriendinnen die ook nergens last van hebben in hun zwangerschappen. Nog geen zweempje misselijkheid. Een van hen vond dat ook een soort van vervelend omdat ze heel lang hebben gewacht op hun eerste zwangerschap. Hopelijk geeft je echo half september je rust!

16. bpu

bpu Niet meer actief

Ik had in het begin wel wat kleine klachten tot ongeveer 6/7 weekjes.
    Nu 0,0 meer, tis dat ik weet dat ik zwanger ben...
    Maak me daarnaast best wel zorgen voor termijnecho, met 6.6 een hartje zien kloppen, nu vraag ik me wel eens af of het een slecht teken is dat ik nu niets meer voel.

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

T/m de 6de week had ik nergens last van en toen kwamen de kwaaltjes!

Misselijkheid (heb er medicatie voor) en extreem moe steeds, is nu gelukkig iets beter aan het worden. De ene dag voel ik me prima fit en de andere dag loop ik op mijn tandvlees.

Dus geniet ervan zo lang je nergens last van hebt want het kan ineens omslaan ;)

18. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

Oct 23, 2013
    673
    0
    0
    Van begin tot nu nergens last van!!!

19. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Bij mijn zoontje nergens last van gehad op wat ochtend misselijkheid in het begin na. En op het einde wat harde buiken. Nu echt vanaf 6 weken tot 18 weken hele dagen misselijk geweest. Met 24 weken opeens bekkenklachten (gelukkig na paar weken fysio weer over). En met 33,5 opgenomen in ziekenhuis met vroegtijdige weeën. Direct met werken gestopt en nog regelmatig kramp en hardebuiken. Totaal anders dus :)

20. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

Feb 19, 2014
    815
    59
    28
    Female
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Wat ik nou wel begin te voelen.. groeipijn! Steekjes soms links en rechts. En ik merk dat mijn (onder)buik zwaarder wordt.

Share This Page