Hoi allemaal, Na een heftige periode, 8 mk's en 6 mnd verplicht opgelegde rust door vk en gyn (mocht absoluut niet zwanger raken), ronde 2 gepasseerd en gisterenavond positieve (kruidvat)test. Zou het dan nog alsnog raak zijn, gaat t nu goed? We wachten af. Na 2 goede echo's met hartactie, bleef het bij de 3e echo in mei 2010 met 11w4d angstvallig stil bij de vk. Ons kindje was hooguit een dag ervoor of die dag gestopt met leven. Dit was te zien aan de grote van ons kindje. De volgende dag controle bij de gyn en curretatie, maar die avond zelf kwam het nog los. Zo compleet, alles erop en eraan. Dus nu duimen we vierdubbel (met mn handen en voeten) dat dit goed gaat en goed komt en goed blijft gaan .
Hallo Starlady, Voorzichtig gefeliciteerd! Ik ken je onzekerheden en angsten. Ik heb 3 miskramen gehad en nu ben ik weer zwanger. Het vertrouwen groeit met de dag. Zeker nu ik zelf het hartje kan horen met de Angelsound. Ik duim voor je dat jullie kindje lekker bij jou blijft zitten en dat je over 9 maanden je kindje in je armen mag houden.
Dankjewel meid, erg bedankt, dit soort berichtjes doen een mens altijd goed. Wanneer kan je met een angelsound t hartje luisteren?
Er was al een topic van September 2011 , ik zie je daar... Gefeliciteerd met je zwangerschap... http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/244737-september-2011-mamas.html