Ja ik zal eens kijken voor zoiets, als het er nog van komt, anders toch even met handdoek proberen wat 1984Wen zei, thanks!
Is misschien niet het antwoord wat je wil horen maar het kan zelfs nog 5 weken duren. Het is gewoon typisch iets wat bij het termijn van de zwangerschap hoort en het zegt niets over het tijdstip waarop je gaat bevallen.
Mijn eerste zwangerschap heb ik echt niet 1 harde buik gehad of pijn of gerommel, helemaal nada, niks. En nu al vanaf week 32, 33 ongeveer dat ik af en toe echt pijn heb in mijn baby-buik. Vaak wel na een wandelingetje ofzo trouwens, maar ook even vaak inderdaad als ik rustig op de bank zit ofzo. Ik vind het helemaal niet prettig, juist omdat het nog zo lang kan gaan duren allemaal...
ik had al vanaf week 21 met grote regelmaat harde buiken ok al sik rustig zat. Vanaf week 36 het gevoel of ik ongi werd (kleine daalde toen in) daarna dat gevoel met vlagen gehouden, dagen wel en soms een dag weer niet. de dag dat Casper geboren werd werd ik wakker met weer dat gevoel, maar je krijgt dan vanzelf een seintje dat dit serieus is!! Casper is met 40 en 1 dag geboren Dames heel veel succes en probeer te genieten van de laatste loodjes en (klinkt misschien raar maar..) de bevalling!! Het is en blijft (als je een normale bevalling mag doorstaan zoals ik, in 3,5 uur was ie er) een bijzondere en mooie gebeurtenis