Flinke domper...!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pioenroos89, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos89

9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Zo ik moet even me hart luchten.

Vandaag allereerste echo gehad omdat ik zwanger ben van ons eerste kindje.... Nou denk je blij te zijn als je buiten loopt maar dit liep bij ons wel wat anders.

Uitwendige echo is er weinig te zien dan een inwendige echo..... Er zit wel iets wordt er gezegd maar het is klein en zie geen kloppend hartje... :( ...:$

Volgende week maandag moeten we terug zijn voor een echo en dan moet het gegroeid zijn en het hartje moet kloppen.... Vk zei dat ze ook misgerekend kan hebben maar ze zei wel dat we maar 25% kans hebben dat dit een geslaagde zwangerschap wordt....

Nou heel fijn dit!!! NOT wat voel ik me down op dit moment... Het is zo geliefd

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ow wat naar voor je! Ik kan me helemaal voorstellen hoe erg dit is en wat een spanning! Heel veel sterkte voor jullie! X

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    jeetje, dat is echt vervelend he in zo een angst zitten...

wat ik wel kan zeggen van ondervinding: alles kan! Bij mij was er op 5 weken nog helemaal niets te zien... ik heb dan ook een kleine week in angst geleefd omdat men vreesde voor een bbz...
    maar nee hoor... op 6 weken hebben we het gezien en klopte het hartje en op 7 weken hebben we het hartje ook gehoord (ik had vorige week bruinverlies vandaar de extra echo).

Dus panikeer nog niet en hou je niet te veel vast aan al die procenten meid!!
    Op een week tijd kan er veel gebeuren!

Ik hoop voor jou op een mooie echo met kloppend hartje!

4. Pioenroos89

9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Dank je Doortje81 jij gefeliciteerd en succes de 16de

5. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wat een vervelende situatie! Ik hoop voor jullie dat Maandag de echo wel goed is en dat de verloskundige het bij het verkeerde eind heeft.

Heel veel sterkte knuffel

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Verrot zeg, sterkte deze week. Hopelijk heb je volgende week goed nieuws.

7. Pioenroos89

9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Dank je wel meiden.... het is moeilijk hoop te houden... nog een week wachten en dat wordt er inderdaad een met een hoop angst en onzekerheid

8. Pioenroos89

9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Het kan wel zijn dat we en de vk misgerekend hebben ik heb op 22 november een cb digital test gedaan die gaf aan zwanger 2-3 weken dus dan kan ik nu zo op 4 a 5 weken zwangerschap zitten dus fingers crossed

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hopelijk is deze week snel om voor je!! De duimen draaien voor je dat alles dan goed is :)

10. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Wat naar! Sterkte de komende week, hoop ook voor je dat ie snel voorbij gaat!

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Met 4/5 weken is er nog geen hartslag dus dat zou goed kunnen hoor!!

Even doorbijten meis.., hier is t 5 x mis gegaan weet hoe klote dat wachten is, gek wordt je ervan!

12. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Aller eerst Gefeliciteerd
    Hoop dat alles goed is en denk dat het nog iets te vroeg was om het echt goed te kunnen zien. Maar dat wachten is niet leuk pff.. Zal voor je duimen

13. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Misschien was je er ook heel vroeg bij dat kon. Donderdag was er bij mij alleen vruchtzakje en dooier te zien. Vandaag een kloppend hartje. Ben 4 dagen minder ver volgens de echo. Dus hou hoop meid

14. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Herkenbaar @pioenroos! Ons babytje was ook kleiner dan verwacht op de 1e echo. Wij zijn ook 2 weken teruggezet en hebben de 18e een nieuwe echo. Dan moet het gegroeid zijn en het hartje kloppen, spannend dus. (Lees mijn posts maar eens terug.)

Ik heb inmiddels wel geleerd dat alles mogelijk is. We hadden pas laat een positieve test dus ik kan ook wel korter zwanger zijn dan verwacht op basis van laatste menstruatie.

15. Pioenroos89

9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Astrid040 ookal zo in de zenuwen vreselijk he .... succes!!

16. hartmannetje

hartmannetje Actief lid

20 jul 2011
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjeetje zeg,wat een stress voor jullie!
    Ik was ook minder ver dachten ze,er was alleen een beginnende zwangerschap te zien en nog geen twee weken later een hartje en weer 2 weken later werd ik weer vooruit gezet in hoever zwanger ik was...Hoop dat dit voor jullie ook geldt en ik wens jullie echt veel sterkte en ik hoop op een kloppend hartje voor jullie!
    Dikke knuf!:p

17. hanneke7

hanneke7 Lid

9 jul 2012
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    wat krijgen jullie allemaal vroeg al een echo zeg! ik mocht mooi wachten tot ik ongeveer 10 weken zwanger was. Aan de andere kant lijkt het me ook wel slopend om zo'n echo te vroeg te hebben. heel veel succes! en dat je niet misselijk bent wil niks zeggen hoor!

18. Pioenroos89

9 mei 2013
    59
    0
    0
    Spijkenisse
    Dank jullie wel voor de berichten.... Doet me goed jullie ervaringen te lezen.... We hpuden hoop heb alleen sinds vanavond beetje brokkelige afscheiding ik weet niet wat dit kan betekenen

19. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ik was bij mijn eerste echo, ook bijna 1,5 week minder ver. Zou 7+6 zijn, maar was pas 6+2. Wel met een kloppend hartje toen. Gyn zei toen nog "maar goed dat je nu pas bent gekomen, want 2 of 3 dagen geleden zou er nog niks te zien in geweest".
    En zie nu m'n onderschrift ;)

Ik duim voor je dat dit bij jou ook het geval is!!

20. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Wat naar Pioenroos dat je zo in onzekerheid zit, ik hoop voor je dat met de volgende echo alles goed is.
    Wat betreft je afscheiding, die is bij mij ook erg veranderd sinds het moment dat ik zwanger ben. Bij mij wisselt het een beetje per dag tussen heel dik en heel waterig, maar het is in ieder geval wel meer geworden. Hoeft dus volgens mij niets te betekenen als het nu brokkelig is, zolang er maar geen bloed bij te zien is (en ook het bloed kan dan weer verschillende oorzaken hebben).
    Was het behalve korrelig wel gewoon de 'juiste' kleur?

Deel Deze Pagina