Hi hallo, Ppfff..., ik zit me toch een partij onzeker te zijn. Vanochtend ben ik vanwege een schimmelinfectie bij ge gyneacoloog (niet mijn eigen gyneacoloog) geweest. Ze heeft een kweekje weggenomen om te checken of er iets zit. Nu zei ze eigenlijk meteen dat we ook even een echo zouden doen.., ik helemaal blij natuurlijk. Voor het eerst heeft ze me de hartjes laten horen, geweldig was dat.. ik ben nu namelijk bijna 12 weken zwanger van een tweeling dus bijna de kritieke fase voorbij.. Maar nu.. Ik bedenk me achteraf pas dat ze eigenlijk niets gezegd heeft over of ze wel goed klopten..en ik weet dat ze foto's genomen heeft maar ik heb ze niet meegekregen. Nu ben ik me dus ineens van allerlei senarios aan het verzinnen.. de hartjes klopten misschien niet goed (ze zei er namelijk niets over) of de fotos zagen er niet goed uiy (daarom heeft ze de fotos niet meegegeven). Ik weet dat het zo maar ff snel een tussendoor echotje was, maar maak me ineens zo druk.. ppfff... Wat jullie??!!
Herken het druk maken erg goed, maar denk dat als er wat was om je druk te maken dat deze gyn het wel even gemeld had. Laat het los!
Als er iets niet goed is heeft ze de plicht dat te melden, ook als het een echo tussendoor is, ik zou me er geen zorgen om maken, wel jammer dat je idd geen afdruk mee gekregen hebt, volgende keer anders even vragen?!
Als t niet goed is, dan zeggen ze dat. Voor haar waarschijnlijk zo 'routine werk' dat ze gewoon vergat te vertellen dat t prima was. Het is namelijk het eerste waar ze naar kijken. No worries!
Oeff, ik ben nooit zo onzeker geweest dan de afgelopen maanden. De zwangerschap maakt me zo bang en onzeker. Ik ben zo bang dat het niet goed gaat of zit, zodat ik bovenstaande ga denken. Bedankt dat jullie me zo wat rustig en zekerder van mijn zwangerschap maken. Ik ga er dus maar vanuit dat het inderdaad gewoon goed zit! Top vrouwen!
Ik denk idd niet dat je je ergens druk over hoeft te maken. Wat betreft de foto's had je ze gewoon moeten vragen! Bij mijn vorige echo had de gyn ook foto's "geschoten" maar was ze zelf vergeten om ze mee te geven. Ik heb er toen om gevraagd en kreeg ze gewoon mee. Nu gaan de foto's gewoon in jouw dossier en kun je ze wellicht bij de volgende afspraak alsnog vragen.