Meiden, Een half uur geleden werd ik ineens heel misselijk en moest hiervan overgeven. Sindsdien heb ik een soort van druk/strak/weeïg gevoel rond mijn maag. Wat zou dit kunnen zijn? Hoort dit erbij zo op het einde? Want dit heb ik de vorige keer niet gehad. Mijn bloeddruk is vorige week wel hoog geweest voor 2 dagen, maar daarna weer redelijk normaal geworden (word dagelijks gecontroleerd). Ik wacht nu nog op de thuismonitoring vandaag, die ook weer een ctg gaat maken en mijn bloeddruk controleerd. Dus hoe mijn bloeddruk vandaag is weet ik (nog) niet.
ik heb dat nog nooit gahad aan het einde van de zwangerschap het zou kunenn zijn dat de kleine tegen de maag drukt maar als jij zegt ook vorige week 2 dagen te hoge bloeddruk te hebben gehad zou ik nu eerst even je bloeddruk afwachten en mocht die weer zo hoog zijn gelijk aan de bel trekken bij de GYN. hoe laat komen ze om je bloeddruk op te nemen?
Wat zou kunnen....is dat je ontsluiting begonnen is. Bij mij was elke centimeter goed voor een overgeefbeurt... het zegt dus niets over dat je al aan het bevallen bent, want ik heb ook 2 weken met 2 cm ontsluiting rondgelopen en uiteindelijk kwam de echte ontsluiting helemaal niet goed op gang. Maar dat terzijde.. Bel anders even met je vk?
Bij mij is kotsen/overgeven ook afhankelijk van mn ijzer..... net of ik dan zo vermoeid ben dat het op die manier eruit komt.... heb nu dus bloedarmoede.... en hing net dus ook boven de pot..... had het trouwens met de anderen ook...en elke keer als mn ijzer te laag was... dus wellicht kunnen ze ook even je ijzer prikken... gewoon voor de zekerheid??
Ze komen mijn bloeddruk controleren tussen 8.30 en 14.30, kan dus de hele dag gebeuren. Mijn ijzer is 2 weken geleden geprikt en was toen iets te laag, dus ik slik al ijzertabletten elke dag
misschien een harde buik waar je misselijk van wordt? ik zou toch ff de bloeddruk meting afwachten. hopelijk is t dik in orde en hoort het er idd gewoon bij! sterkte met de laatste loodjes
Bij mij had het met de hormonen te maken. Als ik weinig eet of lang achtereen niet eet dan word ik weer misselijk net als in het begin. Mijn bloeddruk is goed en mijn ijzer ook. Maar als je al bekend bent met een hoge bloeddruk dan zou ik het zeker melden!
Ijzertabletten (fero.... nog wat heten ze) hielpen bij mij niet (eerste zwangerschap) daalde gewoon door... floradix helpt (iig hier beter)....
Aan het einde van je zwangerschap veranderen je hormonen weer. (net als in het begin dus) en daar kan je flink misselijk van worden. Het kan er dus bij horen, maar gezien je geschiedenis zou ik daar eerder alert op zijn.
Mijn bloeddruk was gewoon normaal, maar ze heeft wel even urine meegenomen. Die laat ze vanmiddag in het ziekenhuis even testen op eiwitten en gaat ook even overleggen met de gyn. of er nog "vervolg"stappen genomen moeten gaan worden vandaag. Word vervolgd.
Ben je het al zat? Jij zou toch zowiezo eerder ingeleid worden? Ik ben het inmiddels wel zat maar hier rommelt het af en toe. Niet dat dat wat wil zeggen . Succes en ik hoop toch dat de misselijkheid niets betekent.
sterkte astrid. ik hoop toch dat de urine ook schoon is. Hopelijk gewoon een kwaaltje van het laatste loodje en niks ersntigs. ik dacht dat je het al spannend genoeg hebt gehad. liefs
Ik had 't de vorige keer ook op 't eind en deze keer weer. Ik was beide keren misselijk tot een week of 14 en daarna vanaf week 32/33 weer. Ik denk dat het dus ook gewoon een zwangerschapskwaaltje kan zijn. Maar wel fijn dat ze even alles controleren en dat je goed in de gaten gehouden wordt!
Ik werd in de middag gebeld door het ziekenhuis en moest toch even langskomen. Mijn urine bevatte weer een spoortje eiwitten (net als vorige week) maar mijn bloed vertoonde niks. Het vocht wat ik verlies is afscheiding met delen slijmprop. Gezien mijn klachten vonden ze het nog niet nodig mij op te nemen, maar als de klachten verergeren, gaan ze me wel opnemen. Sinds vanochtend weer dat weeïge gevoel en een druk op mijn maag. Ook wat lichte hoofdpijn. Dit zal ik zo even gaan melden aan de thuiszorg en dan horen we het wel weer. @MamaDaisy, ik krijg idd een geplande keizersnede aanstaande woensdag, en ja, ik ben het flink zat! En dat heeft niks met kwaaltjes te maken hoor, maar gewoon met heel veel stress/angst omtrent mijn geschiedenis.
Ik kan me voorstellen dat de spanning je parte gaat spelen! ik hoop dat je gauw je lieve kleine meisje in je armen mag sluiten. en het grote genieten dan mag beginnen! sterkte astrid.
Lieve Astrid, Ik wou je even laten weten dat ik aan je denk. Wat moet het spannend voor je zijn deze laatste dagen. Pas goed op jezelf! Nog een paar dagen en dan is het zover. Ik wens je alle geluk en sterkte die ik je maar kan wensen. Liefs Gwen