37 weken, laat maar komen!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door roos23, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    ik vind 38 weken niet te vroeg mits je een kindje hebt die voor loopt op de groei...die van ons loopt met bijna alles ongeveer 2 weken voor en was met 34+6 weken al ruim 2600 gram dus dan is 38 niet te vroeg, maar als je al een kleintje hebt zou ik liever zo lang mogelijk door willen gaan tot 41 ofzo.....ze groeien toch nog ongeveer 100 gram per week....je moet gewoon overleggen en eventueel nog een groeiecho laten maken?? succes

2. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    en hoe gaat het hier met iedereen....al mensen bevallen??
    Hier alles nog rustig ik word woensdag getoucheerd....toch spannend!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hihi, ik loop vanaf 8 weken met BI, vanaf 20 weken volledig in de ziektewet en ben nu dik een week overtijd..

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Trouwens, dat een baby voorloop op groei wil niets zeggen over de rijpheid van de longetjes.

5. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hier een heftige week achter de rug...
    Donderdag en vrijdag naar het ziekenhuis geweest voor een ctg omdat ik de kleine man bijna niet voelde.
    Alles was gelukkig goed alleen mijn bloeddruk was wel te hoor.

Vandaag moest ik extra terug komen voor een controle. Mijn bloeddruk was nu goed en de kleine man trapt volop. Wel heb ik aangegeven me nog steeds erg duizelig en misselijk te voelen dus ben wel weer geprikt op zwangerschapsvergifeging.

De vk in het ziekenhuis hoorde mijn verhaal aan over mijn bekken en heeft geregeld dat ik morgen een afspraak kan maken bij de gynocoloog. Dit om te kijken of het mogelijk is om mij na de 39ste week in te leiden.
    Verder heeft ze me ook getoucheerd en ik had een krappe 2 cm ontsluiting. Dit zeg helaas niks omdat het mijn 2de zwangerschap is maar goed wie weet???

Van het toucheren merk ik erg weinig. wel heb ik af en toe heel licht een stipje bloed bij mijn afscheiding maar dat hoort erbij heb ik wel eens gelezen...

Nou meiden we houden elkaar op de hoogte!

6. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    He Roos, fijn dat ze je goed in de gaten houden. Zou je dat willen inleiden in week 39?
    Ik voel mijn kindje regelmatig nog, soms wat minder maar de druk op schaambot wordt wel meer. En pijn van bekken en rug herken ik maar al te goed, drama in bed om te draaien! Slapen doe ik de laatste dagen ook niet zo goed meer. Vrijdag heb ik weer een afspraak met de vk. Ik ga dan vragen of we halverwege de 39e week een ctg mogen. Gewoon voor mijn (on)zekerheid. Maar misschien halen we vrijdag wel niet meer! Zou leuk zijn! Hier dus nog geen baby! Succes dames!

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen baby. Begint nu wel zwaar voor me te worden. Soms voelt het echt alsof hij eruit wil komen.

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wachten wachten bah!

9. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    En mensen, al iets meer verandering? Hou vol he?!
    Ik ben gisteren even naar de vk geweest om t hartje te luistren, hij was een beetje rustig vond ik. Deed t prima weer. Vrijdag mag ik weer voor controle. Dan bijna 39 weken. Gisteren maar flink aan de schoonmaak geweest, hele kamer heb ik gezien met zuigen en dweilen. Daarna helemaal kapot, maar wel beter geslapen sinds een paar dagen. Lekker na 3 nachten slecht slapen. Vandaag weer een beetje rustig aangedaan. Lekker ER kijken, en beetje opruimen.

10. siobhanMcG

2 dec 2011
    41
    0
    0
    benzinestation
    soest
    morgen wordt ik ingeleid als t vnaaf niet spontaan begint. ben er klaar voor! ben nu ruim 4 weken thuis (2 vakantie 2 verlof) heb tot nu toe eigelijk een perfecte zwangerschap gehad alleen de zwangerschapsdiabetus drijft me tot waanzin. ik word een beetj lijp van bij elke maaltijd te moeten prikken en spuiten.

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Vanochtend gyn geweest, kleine was vorige keer helemaal ingedaald maar ligt nu ook helemaal vast in het bekken. Zegt waarschijnlijk niks maar ik hoop zó deze week!

12. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    siobhan, spannend zeg! Hoop dat alles goed gaat en je snel je baby in je handen hebt! ooo, ik ben jaloers... Nou, misschien niet, ik geniet ook nog wel van mijn mooie buik... Ben lekker rond. Zetum op, hou je ons op de hoogte?!

13. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hallo meiden....al baby nieuws?

Hier vandaag getoucheerd maar mijn baarmoedermond was nog maar half verweekt...nog geen ontsluiting dus kon ze niet strippen....wat een teleurstelling.....ik kan amper lopen omdat het helemaal beurs voelt daar onder en zit er echt doorheen.....ze vroeg aan mij of ik me wilde laten inleiden maar dan moeten ze eerst de baarmoeder mond week maken.....ik heb nee gezegd want ik ben nu 38+5 en moet nog maar ff op mijn tanden bijten dan! Nog maximaal 9 dagen en ze gaan sowieso inleiden....Maandag mag ik naar ziekenhuis en dan kijken ze of ik ontsluiting heb en zo ja dan meteen afspraak maken voor inleiden. pfffff einde is in zicht ik hoop dat de baby 1 deze dagen zelf besluit te komen!!

Allemaal succes we zijn er bijna!

14. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Toucheren doen ze hier volgens mij pas vanaf 40 weken... dus ik mag nog ff.
    Jammer Lady Flower dat je nog geen ontsluiting hebt. Hoop echt dat het spontaan komt in de komdende dagen, ook voor mezelf. Het mag nog best een week duren vind ik maar niet heel veel langer. Hoewel ik er steeds meer rekening mee ga houden dat deze komt na week 40. Ik denk dat ik niet langer wil wachten dan 41. Dan mag je hier op eigen verzoek inleiden, maar wil heel graag dat hij spontaan komt. Sterkte maar weer dames!

15. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0

Ik hoop het ook! En ook voor jou...ik mag niet over 40 lopen i.v.m grote baby en moeizaam kunnen lopen....bij 1e kindje werd het 41+2, daar zou ik nu niet meer aan moeten denken!! Maar ja, het komt wanneer het komt! Sterkte met het warme weer....

16. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Hoi, ik ben bij de vk geweest en ze heeft inwendig onderzoek gedaan. Mijn bm is voor 1/4 deel verstreken en had al een vinger ontsluiting. Dat is mooi zei ze omdat ze dan in week 40 me al kunnen strippen. Ze kon het hoofdje al voelen! Dus die harde buiken hebben wel wat gedaan. Ik hoef niet door te lopen tot 41 weken. Ze gaan het echt in week 40 proberen. Was helemaal blij! Vandaag al wel een zeurderig gevoel in mijn buik, is nu iets meer. We zien het wel!

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik heb nu de pech, heb een ks gehad en ben vannacht naar ziekenhuis gegaan met gebroken vliezen en weeën om de 6 min. Maar ze nemen af en inleiden is een risico voor de wond! Dus what to do. Zo'n domper!!

18. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    He wat jammer Inkie! Dus voor jou weer afwachten! Hoop dat ze door gaan zetten en je gauw je kleintje kan vasthouden!

19. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej, hoe is het hier? Al dames bevallen? De mijne blijft nig wel ff zitten heb ik het idee....

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ja ikke! Vanochtend om half 6 van een prachtige dochter. Ben zelf aan de gang gegaan, het was prachtig maar heftig! Xxx

Deel Deze Pagina