Gefeliciteerd met jullie wondertje! Geniet er lekker van. Vandaag voel ik het weer beetje rommelen. Drukkend gevoel en af en toe wat buik krampen. Het zet niet echt door. En denk ook niet dat het weeen zijn, aangezien iedereen zegt dat weeen echt pijn doen haha. Ben vandaag op mijn knieen het huis gaan dweilen, haha. Volgens mij ma zou dat helpen, maar geloof er helemaal niks van.
Inkie, gefeliciteerd joh! Hier nog erg rustig, baby voelt zich wel lekker in de buik denk ik. Meerdere mensen zijn ongeduldiger dan ik. Maar ik wil het ook wel hoor, heb zon zin om de baby in mijn armen te hebben!
Bedankt meiden voor de felicitaties! Ik geniet zo van dat kleine wondertje! Twee mooie gezonde meiden, hoe gezegend! Gelukkig een natuurlijke bevalling gehad, fantastisch! Van donderdag op vrijdagnacht al in het ziekenhuis ivm gebroken vliezen en weeënactiviteit. Uiteindelijk weeën afgezwakt! Dat ging die dag wat op en af... Afspraak met gyn werd gemaakt om zaterdagochtend om 7 uur richting verloskamers te gaan en om 8 uur te starten met weeënopwekkers! Vrijdagavond om 22.30 kwamen de weeën terug en dit keer toch wel heftiger. Omdat ik al meer dan 24 uur af en aan wat activiteit had en nog erger, wakker was (!!!!!) heeft de verloskundige een ruggenprik geadviseerd want dit zou m'n eerste vaginale bevalling worden en dat duurt vaak wat langer dus energie heb je nodig.. Van 0.00 tot 4.30 naar volledige ontsluiting gegaan, om 4.45 begonnen met persen, om 5.24 is ons schatje geboren! Prachtige ervaring, zó anders dan een geplande ks! Liefs van héle trotse mama Inkie
Fijn te horen Inkie....hier net te horen gekregen dat ik vrijdag waarschijnlijk ks krijg.....wat spannend! Geniet van je meiden!
@ bilou. Ik zou vandaag worden gestript poging 2 maar de gyn kwam erachter dat het kindje niet eens is ingedaald omdat het heel groot is....donderdag poging 3 maar als er geen ontsluiting is de volgende dag keizersnede als er wel ontsluiting is de volgende dag inleiden.
He meiden, hier weer een goede nacht gemaakt, van 12 tot 6 geslapen en er niet uit hoeven gaan. Heerlijk! Heb dus nu weer "bergen" energie Ik heb de slaapkamers net gezogen en straks ga ik de beide wc nog even schoonmaken. Ondertussen wel mijn rust even pakken hoor, lekker op de bank. Ben het nog niet zat vandaag. Ik krijg ook nog steeds te horen dat ik er zo goed uitzie en helemaal straal! Heerlijk, ik geniet ook dubbel en dwars van mijn zwangerschap en het kleine frupke in mijn buik. Heerlijk alstie aan het frutten is. Tuurlijk zie ik er ook enorm naar uit om hem eindelijk in mijn armen te nemen maar omdat ik niet weet dat we nog een tweede mogen krijgen geniet ik ook maar van de laatste dagen zwanger zijn. Wel even slikken vanmorgen: kan ik de bevalling aan, hij moet er toch ook echt uit... Oef, kan ik het wel, en je kunt niet meer terug... Toch weet ik wel dat ik het kan, het gaat ook wel lukken. Meer mensen die gedachtes? Succes meiden! Flower, hoe breng jij de laatste dagen voor de bevalling door?
Hier ook aangekomen in week 37! En wat mij betreft mag de kleine meid komen, we zijn er klaar voor. M'n nesteldrang is vandaag ook weer even terug, het hele huis van boven tot beneden opgeruimd/gesopt/gezogen en gedweild. Moet zeggen dat ik nu wel kapot ben Maar ach, misschien wekt het de weeen op! haha Ons meisje ligt al 4 weken ingedaald, en al 3 vast in het bekken wat soms behoorlijk pijnlijk is. Herkent iemand dit, hele erge steken heel bij m'n schaambot.
Hier ook 37 bereikt eindelijk. Wij zijn er klaar voor. Gisteren bloedverlies gehad maar nog niks in werking. Net weer controle gehad en alles was goed. Ze is zins een week goed ingedaald en ligt vast. Ik voel dus de steken ook heel vervelen.maar we zetten door
Nou toen ik een paar dagen voor t laatst schreef was die berg energie er nog. Die is nu ver te zoeken. Ben t inmiddels goed zat. Heb een ctg in t ziekenhuis gehad ivm hoge bloeddruk, en check up. As dinsdag moet ik weer maar ze hoopte dat de harde buiken die goed zichtbaar waren op de ctg ook door zouden zetten, dus niet vannacht... Ik ga maar weer flink aan de gang, van t weekend maar een wandeling maken. Beebje doet het overigens nog goed. t is een flinke baby! komt wel tot aan 8 pond... Oef, nou, ja die helpt wrs ook wel goed mee met de bevalling. Volgens de arts in t ziekenhuis had ik het goed gedaan, deze kan tegen een stootje, kunnen de bevallingen wat beter aan, en had er goed voor gezorgd. Leuk om te horen! Nou, mensen, ik hoop toch echt dit weekend te bevallen, met mijn lievelingsverloskundigen die dit weekend dienst hebben
Ja die steken die herken ik heel goed! echt kon wel door de bank zakken zo zeer!! dat ik zei van als dit nu al zo zeer doet, hoe moet dat dan straks als het hoofd erdoor moet! HIer nog wel energie, maar van mij mag ze wel komen hoor! ik ben der klaar voor en der klaar mee!