Hoi allemaal, ik ben nu 28 weken zwanger en we hebben heel lang de naam Amy leuk gevonden, nu nog steeds.. Manlief had de naam echter een aantal weken terug per ongeluk versproken tegenover zijn moeder en zusje grrr.... Nu was ik nog eens gaan zoeken naar andere leuke namen en kwam ik uit bij Deena / Dena wat we ook allebei heel leuk vinden. Onze achternaam begint ook met een D, vinden jullie dat dan juist wel / niet leuk? En wat vinden jullie van de naam Deena / Dena of toch Amy? Groetjes
Ik vind Deena wel een mooie naam, maar zou zelf bang zijn dat mensen het op z'n Nederlands uit gaan spreken en dan klinkt het als DNA.
Ik vind Dena (of Deena of Dina of Dana) veel leuker dan Amy. Persoonlijk vind ik Amy altijd een beetje een softynaam, 1-keer-blazen-en-het-meisje-begint-te-huilen-type. Is natuurlijk niet zo maar die associatie heb ik daarbij. Dan vind ik Dena veel stoerder klinken, ook voor een volwassen persoon nog mooi.
Ik vind Amy juist veel leuker. Vind het een leuke, lieve en vlotte naam. Dena daarentegen een stuk minder...
Oja en bij ons was de naam ook versproken maar dat veranderd niks aan ons meisje we hebben de naam lekker gehouden!!
Ik zeg Amy vind het een hele mooie naam. Bij ons heeft me man al aan meerdere familieleden en vrienden de naam verklapt omdat ie zo trots is en wij houden ook gewoon deze naam.