Hallo, Ik probeer op internet overal wat informatie te krijgen, maar kan weinig vinden over je hormonen op het einde van de zwangerschap. Waarom ik dat wil weten is omdat ik nu op het einde van mijn zwangerschap gek wordt van de hormonen. Ik heb mijn hele zwangerschap nog niet zoveel last gehad. IK heb enorme huilbuien maar wordt ook bij het minste geringste geirriteerd/boos( erg sneu voor mijn lieve man en zelfs de hondjes) . Ook heb ik veel hoofdpijn die echt niet over gaat en ik herken die hoofdpijn wel van mijn menstruatie die had ik ook altijd de dag voor ik ongesteld moest worden. Dat zijn alle klachten wel maar nu de vraag wie herkent dit? Ik hoor en lees niemand over deze klachten op het einde van de zwangerschap. Betekent het dat de bevalling niet lang op zich laat wachten? Kan iemand mij meer vertellen? groetjes Herma
@ Herma: als je veel hoofdpijn hebt ga je vanzelf geïrriteerd e.d. raken. Ik zou even je bloeddruk laten checken hoor? Sterkte meid.
mijn hormonen zijn ook dusdanig van slag dat ik snel geirriteerd ben,maar daar is wel mee om te gaan. het ergste vindt ik de opvliegers,krijg het ineens bloedheet,kortademig,en heb dan geen lucht en hartkloppingen.. volgens de vk heel normaal,alleen niet fijn zei ze... succes voor jou,groetjes petra