hoi Ik ben nu 37 weken zwanger van mijn eerste kindje. Afgelopen woensdag ben ik volgens mij mijn slijmprop of een deel daarvan verloren, niet heel groot maar wel degelijk anders dan afscheiding, veel steviger. Sindsdien heb ik snachts soort van menstruatie achtig krampen, en lage rugpijn. alsof mijn bed niet lekker ligt ineens. niet extreem pijnlijk maar ook niet te negeren, gewoon zeurderig gejengel. Ook verlies ik meer slijm/afscheiding dan normaal. Mijn verloskundig heeft gevoeld en ik heb 1cm ontsluiting en 3/4 verweekte baarmoedermond. Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw. ik weet dat die ontsluiting ed niet veel hoeft te betekenen. Maar het voelt wel alsof het rommelt. Wie herkent dit ? en is het bij iemand ook zo begonnen?
Ik heb het zelfde gehad met 34 weken en daarna nog een keer met 37+5, uiteindelijk is de laatste keer onze dochter geboren
Hier ook sinds het weekend krampen en 1cm ontsluiting + verweekte baarmoedermond. En vanmiddag slijmprop verloren. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en dat het niet direct hoeft te betekenen dat de bevalling is begonnen . Alhoewel ik natuurlijk voor jou hoop dat de baby niet al te lang meer op zich laat wachten!