37 weken, tik um aan ouwe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ja klopt is best vroeg, maar heb al vanaf 21 weken BI en zit nu de laatste 5 weken in een rolstoel en kan verder bijna alleen nog maar op bed liggen dus er moet nu echt wel een einde aan gaan komen. Wordt morgen weer gestript en als dat niks in werking zet wordt ik maandag of dinsdag ingeleid. Maar hoop natuurlijk voor die tijd al vanzelf bevallen te zijn!

Fijn dat het bij jou allemaal goed bleek te zijn uiteindelijk, is toch altijd even schrikken. Wel iets om goed in de gaten te houden!

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja dan snap ik het M89!
    Hier ook al vroeg BI, sinds 10 weken volgens mij, echt bizar. Meestal bij een eerste krijg je het niet zo snel, hier dus helaas wel. Maar ben blij dat ik nog wel kan lopen. Hoewel het niet van harte gaat en ik voorzichtig moet zijn, vooral bij opstaan, omdat ik dan eerst de neiging heb om door mijn benen te zakken vanwege de pijnscheuten.
    Maar jij kan dus helemaal niet meer lopen?
    Hopelijk gaat het snel doorzetten en heb je snel de kleine man in je armen. Hoop dat je daarna ook snel hersteld bent van je BI!
    Sterkte!

3. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes mocht het doorzetten.. hier was de controle weer goed.. volgende week donderdag terug komen..

Vanacht veel gerommel gehad in mijn buik.. maar vandaag niks meer van te merken..

Deel Deze Pagina