Ik heb vandaag weer een afspraak gehad, nu was het de onderkant ipv boven, een losse vulling en zwaar ontstoken tandvlees (tandvlees ziet er mooi roze uit?) Ik kan nu echt met geen mogelijkheid mijn kiezen op elkaar bijten ga door de grond, en heb het gevoel dat ook mijn tong pijn begint te doen. Hij wil geen fotos maken.. wat moet ik nu doen ik wil zo echt niet de bevalling in.. pijn is niet meer zo hels als eergister maar dit is gewoon niet meer leuk...
Ja hier het zelfde, ik ben gisteren geweest en heb daar anderhalf uur met mijn mond open gelegen. De napijn is niet om uit te houden, vannacht geen oog dicht gedaan, voelde mijn hartslag kloppen in die kies, snijdende pijn er in en het gevoel alsof die kies zou exploderen. Ik heb op de bank zitten huilen. 1 paracetamol hielp niet, nu op advies van de apotheek 3x daags 2 paracetamollen for maximaal 3 dagen en dan moet ik stoppen. M'n vriend vanochtend gevraagd of hij me wilde dood maken of anders die tandarts wilde bellen. Nou die tandarts is gebeld en die zei dat het normaal is dat het zo'n pijn kan doen Zelf ben ik bang dat er weer pus of wondvocht onder die noodvulling zit en dat die pijn daar dus vandaan komt. ik heb ook nog steeds dat als mijn kiezen elkaar raken of als ik mijn wang "strak" trek en die mijn kies raakt ik door de grond zak van de pijn. Ik kan zo ook echt niet die bevalling in Dit geintje heeft me gisteren alleen al 250 euro gekost....en voor wat: voor helse pijn! Een kosten begroting krijg ik nog, maar het enigste wat ik nu nog wil is naar de kaakchirurg in de hoop dat hij nog iets kan doen en anders trekt hij die kies maar, het is niet meer anders. Ik heb nu alleen maar veel stress van de pijn Semmie, ik hoop dat ze jou vandaag nog helpen want om zo het weekend in te gaan is ook niets!
Hey piepie wat erg he ik heb net als jou die kloppende pijn en kan mn kiezen niet kp elkaar. Het is nu redelijk uit te houden met 2paracetamol tegelijk maar moet echt niet proberen mijn kiezen op elkaar te zetten. Mijn tandarts is gesloten vandaag, ik kijk het vandaag af en anders maar de noodtandarts. Vreselijk dit. Jij oook sterkte
Semmie hoe gaat het met je? Zelfs met de paracetamollen is het niet meer om uit te houden Ik ben ten einde raad en weet echt niet meer wat ik moet doen. Een weekendtandarts bellen heeft geen zin want die zal alleen de noodvulling er weer uit halen. Als de pijn aanhoud dan bel ik de huisartsenpost en moet er maar een kaakchirurg komen om die kies te trekken....ik word helemaal gek van de pijn
Je moetoet gewoon nu de huisartsenpost bellen! Is niet goed om zolang met pijn rond te lopen. Echt verschrikkelijk is het. Bij mij gaat het redelijk de pijn word minder maar is nog niet weg. Ik ga maandag denk ik ook gewoon weer bellen. Heel veel sterkte en bel de huisartsenpost en leg je verhaal uit, na zoveel dagen pijn weten die mensen echt dat je geholpen moet worden!!
Ik heb gebeld maar ik moet gewoon de dienstdoende tandarts bellen Het lijkt wel of het niemand interesseerd dat je hoogzwanger bent en met veel pijn in je mond rondloopt Nu wacht ik maar tot maandag tot die endodontoloog weer open is. Zoveel stress en zoveel paracetamollen zijn toch ook niet goed voor de baby
Nee precies, ik snap dat niet dat niemand iets doet, zeker deze termijn.. mijn pijn is inmiddels ook weer erger geworden, ik haat tanden!
Het is dat het zo'n treurig verhaal is, als dit ooit als satire verfilmd word zal het harstikke grappig zij: 2 hoogzwangere vrouwen met gigantische kiespijn tijdens een hittegolf, beide als de dood om te gaan bevallen i.v.m die pijnlijke kies ( zien meer op tegen de pijn van die kies tijdens de bevalling dan de bevallng zelf ) Het is gewoonweg schandalig om ons met zoveel pijn te laten rondlopen! En maar niet snappen dat wij van die pijn af willen voordat de baby komt! Morgen om 08:00 ga ik bellen, moet ik nog steeds afwachten dan bel ik toch het ziekenhuis en probeer maar uit te leggen dat ik geen verwijskaart krijg van de tandarts en ik met spoed geholpen moet worden
Inderdaad, hormonen die ook nog is op hol slaan, haha. Hopelijk gaan ze morgen echt iets voor je doen!! Bij mij is het op en af, savonds last en overdag is het te doen, blij als dit allemaal over is
Op dit moment is er iemand met veel meer pijn dan mij. Zojuist is er aan de overkant een wielrenner op een paaltje geknald en hij werd een paar meter verder gelanceerd ( kan wel zijn benen bewegen gelukkig ) hij ligt nog wel op de grond te wachten op de ambulance. Ik vind het wel vervelend hoor voor hem, maar ze gaan met zo'n noodgang, soms als ik met de honden buiten loop hoor je opeens achter je keihard: HOND en dan racen ze al voorbij.
Semmie gaat het goed me je? Hier is de pijn eindelijk wat minder en wel uit te houden! Ik kreeg wel de kostenberekening vandaag thuis gestuurd: 825,71 Ik vind het belachelijk hoog! En het mooie is dat ik dit uit eigen zak kan betalen want ik zit al aan de maximum vergoeding van 500 euro Leuk hé, en ik kreeg vandaag ook nog een rekening van die prutser ( eigen tandarts ) die 2 x een mislukte wortelkanaalbehandeling heeft gedaan in die kies
Oeiii das inderdaad een hele zure rekening! Maar probeer het zo te bekijken gelukkig gaat het nu beter en das een hoop geld waard. Ik dacht gister nog aan je toevallig. Bij mij is het ook heel veel beter alleen nog steeds pijnlijk met kauwen, hopelijk slijt het!