Poe poe meiden een gek idee....over maximaal 4,5 week hebben we toch echt allemaal ons kleine uk in de armen... Hier is het op en af rustig/onrustig. Heb sinds vandaag diaree om onverklaarbare reden, heb niets geks gegeten en voel me verder ook niet ziek ofzo, geen buikgriep klachten verder dus wat zal het toch kunnen zijn? Mijn schoonzusje denkt dat meneertje zich morgen laat zien, ook mijn oma die van de week op visite was zij gelijk "Jeetje wat draag je de kleine ineens laag, dat gaat niet lang meer duren!!" Ben benieuwd!!! Maar stiekem wil ik morgen nog bbq'en hoor hihi
Wow... wat heftig. Veel sterkte en denk een jezelf en de baby. je bent in het ziekenhuis in goede handen.
Jeetje mamavnowemie, dat was vast flink schrikken! Hebben ze wel enig idee waar de bloeding vandaan komt? Ik ben heel benieuwd hoe het je verder vergaat! Ach ja en die thuisbevalling... is natuurlijk mooi als het kan, maar in dit geval is het ook heel mooi dat ze je goed in de gaten kunnen houden. Sterkte daar! @ilo: Ja gek idee he? Moet zeggen dat ik nu wel een stuk rustiger/minder ongeduldig ben dan twee weken terug. Hoe korter de tijd dat ik wachten moet, hoe beter ik t kan overzien. En met 37 weken kun je nog denken: het kan vandaag gebeuren, maar ook over een maand pas. Van die gedachte werd ik echt gek!! Trouwens darmen die overstuur zijn herken ik. Die van mij zijn al twee weken van slag, zonder dat ik gekke dingen eet. Dus wederom... geen idéé wat t betekent! Hoop dat je oma en je schoonzus gelijk hebben!!
@mvo. Ow dat is schrikken goed dat alles dr goed uit ziet verder. Succes daar! @Mieke lekker geslapen dus. heb je genoeg energie om vanmiddag te bevallen toch vet irritant dat wachten! @Flix. Fijn dat je oor weer gemaakt is @Hkim. Ja die vind het wel prima bij jou. Balen dat wachten hoor. Ik vind het al lang laat staan dat je de datum voorbij gaat... phoe hopelijk wordt het wachten toch nog snel beloont. @Samba. Wow you go girl! Spannend. Hopelijk komen de weeen ook snel. Beetje geslapen vannacht? Anders misschien nog even doen?
@Ilo. O dat heb ik gelezen je lijf kan ineens grote schoonmaak gaan houden onder invloed van het verslappingshormoon gebeurd vaak id aanloop naar de bevalling (kan ook een paar dagen eerder zijn) spannend!
jeetje mamavnowemie schrikken zeg. Gelukkig alles goed met de kleine, maar hebben ze wel een idee waar de bloeding vandaan komt? Dus je moet in het ziekenhuis blijven tot de kleine zich meld. Balen dat je nu niet thuis kunt bevallen, maar je moet maar denken nu kunnen ze jou en de kleine goed in de gaten houden. Succes.
tjaa bloeding is na mijn mening wel gestopt. ze denken van de onsluiting, want aan de placenta lag het niet. nog wel wat pijntjes gevoeld maar niks wilt door zette, helaas. manlief is na huis nodige dingen doen weet ik veel wat nog meer haha.. welheb ik meer vochtverlies wat vruchtater kan zijn, dusja nu zometeen nog hartfilmpje en de hele reutemeteut haha.. vandaag zal er geen meiske geboren worden, hopelijk morgen?? ben t wel zat zo hah....
Oo oo oo wachten duurt dan toch lang he...nou succes hoor!! Hier toch de vk maar even gebelt vanwege diarr, eigenlijk continue harde buiken en mezelf "gek" voelen, toch een vreemd ondefinieerbaar gevoel! De vk stuurde me door naar de gyn omdat ik 3 weken eerder in het zkh heb gelegen en onder behandeling ben geweest vanwege een darm infectie en ernstige uitdroging. De gyn had eigenlijk een duidelijk verhaal...het kunnen 2 dingen zijn...OF de bevalling is zich aan het aandienen OF de infectie is weer terug. Voor het eerste is het een kwestie van afwachten van uren of dagen... Voor het 2de zei ze dat als ik zondag nog steeds last heb van diaree ik toch langs moet komen omdat in combinatie met dit weer de kans dan iets groter is dat ik weer uitdroog. Nou we wachten dus ook hier maar vrolijk af! Gelukkig voel ik verder gnoeg leven dus daar geniet ik nog maar even van
@mamavnowemie: fijn dat de bloeding gestopt is. Moet je daar nu blijven of mag je na de laatste onderzoekjes weer naar huis? @ilo: daar wordt t ook spannend dus. Ik hoop dat de gyn gelijk had met optie 2, ik neem aan dat je dat dan wel merkt voor zondag. Spannend! Gelukkig voel je de kleine goed. Heb het idee dat ze rustiger worden van de hitte. Hier wel in elk geval: afgelopen 3 dagen was hij uitzonderlijk rustig, maar nu t vandaag iets koeler is lijkt t wel alsof hij dat goed wil maken! Wat een drukte, haha!! @hier: IK VERVEEL ME DOOD!!! Sorry hoor, klinkt ook zo ondankbaar. De rest van Nederland benijdt me: eindeloos vrij met mooi weer! Maar ik weet inmiddels echt niet meer wat ik met mn tijd moet. Hoop maar dat ukkie snel komt, dan weet ik tenminste weer wat ik doen moet...
zo inwendig onderzoek gehad: niks gevonden. ook nog geen onsluiting, wel is de bmm week. geen last meer van bvl. tja krampjes blijven wel. dus geen bevalling die nadert helaas, en weer loos alarm.. morgen met beetje geluk na huis anders pas zondag pfffft ben t zat hierr haha
@mamavannowemie: Zo das ff schrikken meis, ik schrok al toen ik het las, kun je nagaan hoe jij schrikt. Hoe gaat het nu? Jammer nog geen ontsluiting..Maar het kan toch nog snel gaan soms hoor, dus wie weet! Doe rustig aan! @Mieke: Kan me best voorstellen dat je je verveeld hoor, ik had dat de eerste keer ook, nu niet omdat ik mn meiske nog heb maar toen, bah vond er niks aan, gelukkig heb je dan nog mooi weer idd hahaha. Verder alles rustig? @ilo: Goed dat je doorgestuurd bent, en dat je nu wat meer weet, hoewel of het nou een bevalling is of infectie, dat is nogal een verschil. we gaan voor de bevalling!! @lin2011: Jaaa ik hoop het zo, vind het nu wel spannend hoor. Mijn vriend zegt telkens, morgen is je buik weg en leeg , oke jij zegt het schat hahaha. Had vannacht zowaar aardig geslapen, vanmiddag nog even op de bank gelegen. Ga het nu ook niet laat maken. Hoop dat het door wil zetten. De tijd is er rijp voor! Ego: Vandaag lekker verbrand op een terrasje AUW!, En na de slijmprop nog wat meer kleinere stukjes ( sorry) verloren. Ben zeer benieuwd, misschien duurt het nog wel een week. Laten we het niet hopen. Ik hoop dit weekend baby nieuws te brengen! Verder maar op tijd slapen, you never know!
Sorry dames even ego. Verloor rond 23:30 wat slijm met heel klein druppeltje bloed en mn water is om 00:00 uur gebroken. (op de wc wel opgevangen) Komt steeds instromen en het is helder met witte vlokjes erin. Phoe he spannend dit. Heb (nog) geen weeen. Dus ga zo toch maar wat slaap proberen te pakken.. Ik heb alles wel gelezen hoor maar spreek jullie later. Krijg ineens last van zenuwen.. Doeidoei
spannend lin haha.. ja hier is t weer klote, ik verlies sinds vanacht weer wat bloed.. heb nog steeds t beurse gevoel in me baarmoeder, t lijkt wel aslof ik t gevoel heb wat je hebt na een bevalling dan voelt dat ook zo.. ja net ff zon zuster opgepiept die vertelde mij dat t bloeden echt zou moeten stoppen voordat ik na huis mag. godverdomme heb ik weer mis mijn schatjes zo erg. kut ziekenhuis wil weg hier
Lin, spannend. Succes en veel geluk. Mamav. Zh ben je sneller indan uit maar tis vervelend, hoopdat je snel duidelikheid krijgt
@ Lin: o dus je vliezen zijn gebroken. Hopelijk zijn je weeën ook al begonnen of heb je de kleine al in je armen. Spannend. @ mamavnowemie: o dat meen je niet weer wat bloedverlies!! En nu helemaal shit omdat je dus waarschijnlijk niet naar huis mag. Ik duim voor je dat je toch naar huis kunt of dat het anders doorzet en je de kleine snel in je armen hebt. @ samba: hoe is het met je? Rustig de nacht doorgekomen of?? Balen dat je verbrand was op het terras. Hopelijk heb je er nu geen last meer van. @ mieke: het wordt tijd dat jullie kleintje komt, dan heb je zeker wat te doen. Kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Weet ook niet meer wat ik moet doen. Dus de kleintjes moeten zich dit weekend maar melden. @ ilo: toch goed dat je je vk gebeld hebt dan. Want als het idd wel weer een darminfectie is, je zit niet te wachten op uitdrogen met dit weer. Hopelijk is het de andere optie en heb je snel jullie kleintje in de armen. Hier weer een heel onrustige nacht gehad. Echt een paar keer z`n buikpijn dat ik weg moest puffen, maar zat niet echt regelmaat in. Ook erg ongikrampen onderin en last van mijn onderrug. Dus mijn vriend vannacht al een paar keer, zou het dan toch gaan beginnen. Worden we dit weekend echt papa en mama. Zo lief!! Maar ja het zet voor mijn gevoel niet echt door. Nu maar even lekker douchen en daarna eten. Dan is het alweer tijd om richting ziekenhuis te gaan voor ctg. Ben benieuwd wat ze zeggen.
@lin2011: Spannend, zet hem op meid!! We wachten op babynieuws! @mamavannowemie: Neee weer bloed, kan me helemaal voorstellen dat je graag naar huis wilt, ik heb die ene nacht mijn kanjers ook zo gemist, vreselijk. Maar alles moet wel goed zijn met je en de beeb he. Hou ons op de hoogte! @henrykim 1980: Ook al zo'n gerommel bij jou, ja logisch ook, we zijn allemaal aan het einde gekomen he, ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is. ego: Had echt verwacht dat er wel wat zou starten maar het blijft bij kramp en ongirugpijn, het zal vast geen weken meer duren
tja met beeb alles goed goeie hartslag 160 en spartelen de hele tijd haha heb vel harde buiken en weeen gehad van goede pieken maar geen regelmaat en na ong 40 sec zakken ze af. het begin is er wel tja met t bloedverlies.. ze weten t niet miss samenhangend met adertje en de contracties en beginnende bevalling als de weeen maar door mogen zetten.. ga nu ff lekker douchen en we zien wel wie r vandaag me op komt zoeken haha
@ Lin spannend. Bij mij begon de eerste bevalling ook met gebroken vliezen. Je weet meteen waar je aan toe bent. Ik hoop dat je weeën inmiddels begonnen zijn? Of misschien kan je al genieten van de kleine uk. @ MamaV. Wat erg. Ik leef zo met je mee. Het is zo begrijpelijk dat je je schatjes mis. Het is ook niet niets. Ik hoop dat ze je snel duidelijkheid kunnen geven. Of dat je naar huis mag. Heel veel sterkte en probeer toch te genieten van de laatste spartelende momenten in je buik. Ego: Bij mij blijft het allemaal een beetje hetzelfde. Ongikrampen die komen en gaan. Onrustig gevoel, maar verder niets. We zullen afwachten wat vandaag ons brengen zal. Mijn man heeft lekker een lang weekend vrij dus ben benieuwd. Mijn gevoel heeft van begin af aan gezegt dat de kleine rond de 29 of 30 mei geboren wordt. Ben benieuwd. Liefs, Sabrina
hey fixbilly.. hier ook zelfde als wat jij hebt.. tja ik verveel me kapot hier. ik enk dat ze morgen komt, ik moet vanm wel vragen of ik anders niet ingeleid kan worden bespaar ik hun geld haha.. vd rest van jullie.. succes met de laatste loodjes ik hou jullie op de hoogte liefs en een dikke knuff voor jullie allen