Goede morgen, Nog geen beeb hoor. Ook geen weeen wel steeds plenzen vruchtwater en heb gekotst veel harde buiken maar thats it. Verloskundige komt in de loop vd ochtend even checken. Wachten op weeen dus. Heb niet goed geslapen steeds dr uit en aandrang tot plassen. Vaag gevoel. Maar vk zei dat als de weeen niet komen dan moet ik morgenochtend aan het infuus dus dan is het er zo en zo morgen... Mega raar trouwens mn navel is niet meer zo uitgeplopt en de vorm van mn buik is echt alleen de baby nu niet meer zo rond meer hard enzo. O het is er bij meer spannend. Ow MVO balen van dat bloeden, snap dat je naar huis wilt maar denk wel beter dat je nog even blijft dan. Sorry moet nog even een wasophangen en wil nog opruimen Fijne dag allemaal groetjes
Hallo meiden! Voor wie bezig is, succes vandaag! Ik wacht met spanning op nieuw babynieuws. Wie net als ik nog moet wachten omdat er echt niets gebeurt..... succes meiden. Ik ben het in ieder geval goed zat hier.
Weer terug uit het ziekenhuis! De kleine heeft het nog prima naar de zin bij moeders ! Hele mooie regelmatige hartslag en meer dan genoeg beweging. Wel duidelijk zichtbaar op ctg dat de harde buiken en weeën nu vaker komen dan afgelopen donderdag en langer duren. Hele duidelijk pieken te zien..... eigenlijk best grappig. Want ik voelde zelf niet de hele tijd. Maar nog niet dat je zegt het begint. Dus maar weer afwachten en maandag weer terug. Al zei de gyn uit zichzelf misschien zie ik je morgen al, dus wie weet!! @ samba: wat je zegt het einde is in zicht. Dus het kan niet meer lang duren. Het kan zomaar beginnen. Wel heel raar eigenlijk. @mamavnowemie: fijn dat je kleintje het nog goed doet. En misschien is het inderdaad een adertje wat gesprongen. Hopelijk komt er meer regelmaat in de weeën en kun je de kleine snel in je armen sluiten. Geniet van je bezoek vandaag! @ lin: ja morgen heb je sowieso je kleintje in de armen. Apart. Maar hopelijk is het infuus morgen niet nodig en begint het vandaag vanzelf. Ja dat zal wel raar zijn, nu je vruchtwater weg is blijft alleen de vorm van de baby over. Ziet er meteen heel anders uit. Voor alle anderen geniet van het mooie weekend en de laatste loodjes. Succes voor diegene die aan het bevallen zijn en wie weet worden er dit weekend een paar baby`s geboren.
@ lin2011- spannend dat je nu echt in de laatste fase van je zwangerschap zit! Wel vervelend dat je niet goed geslapen hebt, kan je ondanks de spanning nu wel een beetje rusten? @ henrykim - overtijd nou met de zon kan je hopelijk nog wat extra energie Opdoen voordat de bevalling begint. @ allen - spannende dagen zie ik, voor meerderen zit de kleine er al echt bijna aan te kOmen. Ik zit buiten op de iPhone dus is lastig afrollen en typen 😊... Maar ik lees mee Mijn voorweeen van vorige nacht zijn vannacht weggrbleven. Heerlijk geslapen dus. Bij mij mag ie nog wel minstens een week blijven zitten. De tO do lijst is nog te lang
kyara is geboren, met spoedkeizersnee placenta had los gelaten. 3115 gr klein maar fijn. maandag pas na huis moeders maakt t goed maar wel veel buikpijn. ik hou jullie op de hoogte heb teveel buikpijn
Van harte gefeliciteerd! Een voorspoedig herstel gewenst, en een prachtige tijd van genieten met je kleine! Bijzonder dat je ons ondanks je buikpijn zo snel op de hoogte brengt! Knuf!!
Mamavnowemie: gefeliciteerd!! Zo is er toch nog heel snel een eind gekomen aan jouw spannende verhaal, zeg! Ondanks dat je er van baalde, is t dus maar goed dat ze je op controle hebben gehouden in t ziekenhuis. Gaat alles goed met je kleine meisje? Succes de laatste dagen in t ziekenhuis, hoop dat je buikpijn snel overgaat. En verder: geniet ontzettend van jullie wondertje! @lin: ojee, voor jou ook al spannende momenten dus! Zijn de weeen inmiddels al begonnen? Wat moet t een heerlijk idee zijn dat het einde nu écht in zicht is! Ik wens je een mooie, vlotte bevalling toe en hoop snel nieuws te horen over weer een gezonde nieuwe wereldbewoner. Succes! @henrykim: toch wel wat actie dus, ondanks dat je t niet voelt. Ja wie weet hoe dat zich doorzet, het kan snel gaan! (zeg ik ook n beetje om mezelf moed in te praten) @arnoe: voor een nacht goede slaap is ook wat te zeggen, dus in jouw geval: wat lekker dat je géén weeen hebt gehad vannacht! @anais: ik wacht met je mee af in ongeduld! Had echt zooo gehoopt dat t strippen van donderdag zn effect zou hebben, maar inmiddels is alle gerommel weer gestopt. Pff, word echt moe van dat vals alarm elke keer!
Ingel > (EDD 4 mei) 12-05-2012 bevallen van Denise HenryKim > 24 mei Saar > (EDD 26 mei) 24-05-2012 bevallen van Hanna MiekeLammetje > 27 mei Anias > 28 mei Mirri > (EDD 28 mei)24-05-2012 bevallen van Eva Samba > 29 mei Mamavnowemie > (EDD 1 juni) 26-05-2012 bevallen van Kyara Flixbilly > 3 juni Lin2011 > 7 juni Arnoe > 9 juni Helma > (EDD 10 juni) 20-05-2012 bevallen van Jarvi Ilo > 10 juni Jomidi > 10 juni Moielle > 11 juni Meisjes in de meerderheid.... Wie trekt de verhoudingen weer n beetje gelijk?
@ mamavnowemie: gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. En wat je zegt klein maar fijn, zeker voor de termijn van je zwangerschap. Maar goed dat je in het ziekenhuis was. Hopelijk gaat het snel beter met je en dan lekker genieten. @ mieke: ja het kan snel gaan, dus wie weet komt het allemaal goed dit weekend. Rommelen alweer gestopt bij jou. Balen, maar ook dat kan ineens veranderen. @ arnoe: ja ach zolang de kleine zich nog niet meld geniet ik nog heerlijk van het mooie weer. Ondertussen af en toe afkoelen in het zwembad, komt helemaal goed. Al mag ze van mij wel komen.
@ miekelammetje - hij is er nog niet maar de kleine zal wel voor blauw zorgen wij krijgen namelijk een zoontje 😊 @henrykim1980 - Heerlijk!!! Het zwembad dat klinkt zalig! Niet verkeerd beetje koud water om af te kunnen koelen.
Jeetje, mamavannowemie, wat heftig is een placentaloslating, en wat een onwijs geluk dat je in het ziekenhuis was. Dat is niet mis! Maar zal je bijna vergeten te feliciteren met je meissie, gefeliciteerd. Op de overige dames reageer ik straks, volgens mij heeft Lin gebroken vliezen>> Succes!
succes he lin hopelijk zetten de weeen door.. hier gaat t uitstekend!! maandag na huis kleine net de borst gehad, maar doet t prima... ze is zo mooi foto volgt nog want ben niet thuis haha, dus komt goed!! dames wie van jullie is de volgende xxxx
@ lin: spannend. Nu dus in het ziekenhuis. Hopelijk heb je snel jullie kleintje in je armen @ mamavnowemie: fijn dat de kleine het goed doet en altijd een goed vooruitzicht te weten wanneer je naar huis. Verder met jou ook alles goed na de ks?
pijn in de buik he vd wond zelf, maja weet waarvoor ik pijn lijd haha. verder heel moe weinig slapen. kyara slaapt nu en drinkt reglmatig aan de borst ff wennen dat wel voor dr. verder alles oke glukkig!!!
Hee allemaal, Tot nu toe las ik alleen een beetje mee, maar nu plaats ik toch ook even een berichtje. Vandaag zit ik op 38 weken (9 juni uitgerekend) en ik ben in verwachting van m`n eerste kindje, `n meisje. Dinsdagnacht heb ik indalingsweeen gehad het sindsdien is de kleine helemaal ingedaald. Ik dacht even dat het al zover was, omdat de weeen op een gegeven moment netjes regelmatig om de 5 min. kwamen, ik kon er echt de klokk op zetten. Maar na een uur werd het onregelmatig en volgens m`n "infoklapper" was het op dat moment niet nodig om de verloskundige te bellen (verder alles ok). Dus de hele nacht wat liggen woelen en s'morgens om half 6 heeft m`n man toch maar ff de verloskundige gebeld. Hij moest nl vertrekken naar z'n werk, voor die dag in Zwolle (bijna 3 uur rijden van ons uit). We twijfelden of het wel verstandig was om te gaan en de verloskundige raadde het af. Kans bestond dat het grote moment niet lang meer op zich zou laten wachten en dan is het niet handig om zover van huis te zijn. Dus manlief was lekker een dagje thuis gebleven, misschien sowieso beter na zo'n spannende en slapeloze nacht.. Maar goed, de afgelopen dagen heb ik een wat rommelend gevoel in m`n buik en vandaag ook flink wat steken, krampen gehad, maar geen regelmatige weeen meer o.i.d. Heeft iemand enig idee of dat "rommelige" gevoel erop kan wijzen dat de bevalling nadert of zegt dit helemaal niks? Van mij mag de kleine wel komen nu....... @ mamavnowemie: fijn dat het zo goed gaat! @ lin2011: succes in het ziekenhuis!
Jeetje wat heb ik veel gemist!!! @mamavannowemie, van harte gefeliciteerd meis!!! En wat een mooie naam ook weer, schitterend. Wel heftig zeg allemaal maar gelukkig gaat het goed en ik hoop dat jullie lekker maandag naar huis mogen. Gaat het goed met de borstvoeding? Superbenieuwd naar een foto Geniet ervan! @lin2011: Ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat? Je hebt je inmiddels gemeld in het ziekenhuis dus wie weet ben je ook bezig nu! We horen het snel genoeg. Succes! @jamie1983, gezellie welkom! Heb ook al een tijdje rommelend gevoel, ben gister de slijmprop verloren maar tot nu toe nog geen wee te bekennen, het zegt dus helaas niks. @Henrykim: Hoe is het met jou? ook nog niks? Hier dus ook nog niks, vandaag even naar het zwembad geweest met mn dochter en stiefdochter. Alleen langs de kant gezeten, veel te bang dat mn vliezen breken als ik daar in bikini loop, shamehihi Vanavond lekker de BBQ aangezet, heerlijk. verder rustig eigenlijk. Morgen weer een dag, of wie weet, vannacht......elke dag/nacht is het weer spannend he nu? Wordt er gek van!
@mamavnowemie Van Harte Gefeliciteerd met Kyara! Geniet er van. @lin2011 succes meid, ik hoop dat de weeen snel op gang komen. Alle meiden die nog aan het wachten zijn. Sterkte meiden. Gisteren had ik even het gevoel dat er iets ging gebeuren. Heftige menstruatiepijn. Maar na een lekker nachtje slapen in de hitte (pff) heeft ze toch niet doorgezet. Dus wederom een dag met geduld.
Hey Mamav gefeliciteerd met Kyara, mooie naam Wat een geluk dat je in t zh was en ze op tijd erbij waren. Een placentascheuring is heftig. Veel beterschap en geniet van jullie wondertje Lin, Buddy sterkte in t zh, hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt (of al gehad ) Hier; bv was hard werken afgelopen dgn voor spenen maar komt nu lekker op gang. Mannie gaat badje klaarzetten en daarna gaan we wandelen.