Wat spannend!! Ondertussen ben je al mama! Ben benieuwd naar nieuws Hier een nacht als een blok geslapen, heb me zelfs niet omgedraaid (niet dat ik dat nog goed kan ). Werd aan een kant half lam en charmant verkreukeld wakker na van 23 tot 7 uur aan een ruk geslapen te hebben en voel me een nieuw mensch gewoon. Ik denk dat die harde buiken gewoon vermoeidheid zijn geweest, had ze zo vaak, zakte weer af naar om de 10 minuten, en is nu ... weg.
Goedemorgen allemaal! H.Kim spannend hoor, eindelijk is het zo ver. Hopelijk is er voor de anderen ook al wat begonnen. Ik vind het erg grappig om alle verhalen hier te lezen. En het is ook zo heerlijk herkenbaar, bij elke buikkramp hopen dat het doorzet. Gisteren dacht ik ook al dat het zo ver was, licht bloedverlies, misselijk, krampen en ineens een te hoge bloeddruk. Maar voor het eerst in weken als een roosje geslapen en alle 'tekenen' zijn verdwenen. Succes allemaal!
Morning Ladies!! Misschien weer een mama erbij?? Wow wat spannend hier in t topic zeg, t gaat ineens erg snel! Ik lees veel mee op de ipad, en moet ff leren om beter te reageren, want dat is lastiger nu..... Hier geen klachten, dacht alleen ff een klein slijmpie te hebben gezien op t toiletpapier. Dikke stress meteen.... Maar helemaal niks meer aan t einde van de dag... Hmm, nog niks boeiends dus. Knuffel!!
Spannend hkim! @brabbel. slijmprop kan in delen komen of ik een keer. Ik heb m in delen gehad en dan nog was het echt een klodder van een paar cm. Maar je kan m ook niet krijgen en bij de bevalling opmerken. Spannend he. @ alex. Fijn dat je een goede nacht gemaakt hebt. Lijkt soms echt lang geleden dat je fijn kon slapen. @Evenstar. O jij ook als doornroosje herboren lees ik! goed zo! @ hier. Ben er klaar mee, mn tandvlees is ontstoken heb een irritante aambei en mn bekken doen zeer (klaag!) Heel de dag last van buikpijn en harde buiken maar heb steeds het idee dat het toch allemaal voor niks is. Volgens mij komt ze er nooit uit Gister wel wat roze verlies.. maar ook daar kijk ik niet meer van op. Achterlijke gerommel! en ik wordt gek van iedereen die smst:"Hoe gaat het?". Normaal hoor ik ze ook niet. Zullen mn ouders ze wel vertelt hebben over afgelopen weekend, gaan ze me lastig vallen. hahah nou ik reageer gewoon niet. Helemaal geen zin in. En zonde van me tegoed. anders krijg ik elke dag van die berichten. (jullie al last van zenuwachtige bemoeials?) Plannen.. verveel me rot. Ga zo boodschappen halen en verder weet ik het niet. __________________
@evenstar Ja thanx... overtijd ja en geen enkel gevoel dat er iets gaat beginnen. Ik word er behoorlijk depri van. @miekelammetje hoe is het met jou vandaag? Red je het nog? Bij mij geen nieuws, behalve dan ... dat ik bijna het behang van de muur af haal uit frustratie
Goodmorning allemaal. @henrykim: Je houd ons wel in spanning hoor! Ben heeeeeeel benieuwd! @Miekelammetje: Hoe was je nacht? Hebben de steken doorgezet en ben je gewoon aan het bevallen of al bevallen of lekker aan het uitslapen? @lin2011: Je bent er net zo klaar mee als ik lees ik, ik wordt ook vooral gestoord van al die smsjes, facebook berichtjes en whats apps, oh en ook in de supermarkt, ( woon in een dorp) loop je nou nog rond? nee ik ben al bevallen nou goed, dat zie je toch???:x Ik weet ook niet wat ik vandaag moet doen, dochter zit op de creche, heb de hele dag voor mezelf maar ik weet het gewoon niet. Sterkte vandaag, dat roze verlies zegt toch wel wat hoor, meestal dan.Sorry. @ilo: Ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is bij henrykim, hoe ois het met jou? @evenstar: Lekker zeg zo'n nachtje, hahaha helemaal verkreukeld maar wel lekker uitgerust, heerlijk. @alex1980: ohhh ik vind dat zo irritant een valse start, echt die laatste weken, grrr wordt er niet gezelliger van. @brabbel1988:Spannend he, iedereen met dezelfde soort verhalen en klachtjes haha, lach me rot hier soms, iedereen zit op hetzelfde te wachten, heerlijk. @anias: Is het behang al van je muur? Ik begin nu ook echt gestoord te worden geloof ik, heb net nog maar ff haarverf gehaald, heb ik nog wat te doen vandaag. ego: Hier ook nog steeds geen enkel teken dat er iemand uit mijn buikkie gaat komen vandaag, helaas, maar you never know. Ik moet me in elk geval dan maandag melden in het ziekenhuis dus erg lang kan het sowiezo niet meer duren dan. maar toch, hoop nog steeds dat het gewoon begint hier. Maar daar geloof ik niet in, en waarom eigenlijk niet? Ik weet niet, ben het wachten gewoon helemaal BEU!!!!!!!!
@Henrykim, spannend! Hoop dat je nu lekker aan het genieten bent Hier ook irritatie aan bemoeiende mensen.. Wordt bijna dagelijks gebeld door mn schoonmoeder, pff als de kleine er is bel IK toch wel? En de overbuurvrouw die telkens naar buiten komt gelopen en zegt dat ze heel goed begrijpt dat ik er geen zin meer in heb met zo'n grote buik en deze warmte.. En een schuintegenover buurman die steeds loopt te lachen en te zeggen dat het er twee zijn ipv een.. Ja, ik ben die dikke buik ook zat, ja ik heb het ook warm net zoals jullie enz enz..
@samba. We hebben alleen op onze slaapkamer behang denk dat ik het er ook maar vanaf ga scheuren! hahaha vet irritant. En ik weet dat ik niet moet piepen ben 39 weken.. maar komt steeds door die (oefen/voor) weeen en dan weer wat tekenen (slijmprop, roze, nog meer zooi etc) En natuurlijk door afgelopen weekend. Maandag inleiden, hoop dat het inderdaad niet nodig is. Je hebt nog even hoor. @joyce. O die bemoeials om gek van te worden he. Bleh kijk naar je eigen! Ben ook een hormoonmonster op t moment en kan niet veel hebben(pech voor hun)
@Mieke; Ja was leuk de speeltuin, alleen is mijn zoontje toch iets te klein voor bepaalde speeltoestellen....Volgend jaar maar weer een keer kijken. @Ummi; haha, jammer dat het geen vruchtwater was @Evenstar; Welkom. Lekker he een keer goed doorslapen, helaas moet ik om de 2 uur plassen....Wel weer jammer dat je verder niks meer voelt @Jamie; Hoop dat je voorspelling uitkomt, fijn dat alles weer goed was bij de vk. @Henrykim; Wow spannend, ben benieuwd hoe je kleine heet. @Brabbel; Stress van je slijmpie hihi. @Hier; Zo weer lekker shoppen.....Nu het nog kan. Oh ik hoor mijn kleine roepen vanuit bed...Weg rust
@Samba; Was ik je bijna vergeten. Weet hoe het voelt. Ik geloofde er ook niet meer in, maaaaar mijn zoon kwam opzetten als poepen dus je weet maar nooit. Sterkte knuf
Go girls, nog Ff hoop ik. Ik zou bijna zeggen; geniet nog van de rust. Maar ik irriteerde me vorige week ook nog aan vanalles. =D HKim, met 7 cm zal jij wel de eerstvolgende zijn. Who's NeXT ?
@ MiekeLammetje - Ik heb dat ook, die scherpe steken. Ook bij mij zit ons mannetje al goed ingedaald. Dus misschien is het toch wat voorwerk Zou mooi zijn he?! @ HenryKim - Spannend spannend! @ Lin - denk aan je *knuf*!! @ Kapedi - Leuke dingen gekocht voor de baby? Of jezelf nog even lekker verwend? @ Joyce - Vervelend dat je zoveel irritante bemoeienissen krijgt! Op een gegeven moment weten mensen helemaal niet meer wat ze moeten zeggen en de zwangerschap is altijd interessant natuurlijk. In ieder geval is het in het meeste geval wel dat mensen het doen/zeggen, omdat ze het leuk vinden dat je zwanger bent. Ook al komt dat niet echt prettig over. Ik begin me te irriteren aan het feit dat ik niet voor na of op bepaalde data mag bevallen... da's niet handig voor sommige mensen.... Volgens mij moet hij er tot in lengte van dagen in blijven zitten dan @ Samba - Spannend, maandag een gesprek. Hopelijk zet het voor die tijd nog goed door en kan je maandag lekker genieten van de kleine op schoot in plaats van in de buik! @ Anias - zit het behang er nog op ? Vervelend dat de muren zo op je afkomen. Hopelijk heb je nog wat leuke dingen om je zinnen te vezetten? @ Brabbel & Alex - Spannend, jullie hebben beiden wat "tekenen". Ik ben bij elk pijntje al helemaal blij, maar over het algemeen voel ik nu helemaal niets... (even daargelaten dat ik als oude oma opsta uit bed, van de bank of van de fiets afstap...). @ status ici - vandaag een hele dag niets gepland... heerlijk. Gisteren is uiteindelijk toch nog een volle dag geworden. Hoe doen jullie dat in 's hemels naam al dat chatten en updates sturen? Wanneer mijn man thuis komt gaan we tot bedtijd meestal tv kijken oid(op de computer waarop ik nu typ), dus dan kan ik ook niet op de compu. Gisteravond had ik mijn laatste yogales... raar idee hoor! Wel heerlijk, gisteren eindelijk drie klusjes van mijn lijstje kunnen schrappen waar ik tegenop zag: achter de koelkast & gasfornuis soppen... en nog iets dat ik vergeten ben haha. Vandaag heb ik echt nergens zin in, dus dit wordt echt een luie bijkom dag. Hmmmmmmmmmm De afgelopen drie nachten niet goed geslapen, wellicht dat ik dan maar eens lekker online moet gaan
Haj! Even ego: Ben vanochtend bij vk geweest. M'n bloeddruk is ineens flink gestegen! Laatste keer was 50 om 90 (heb altijd lage bloeddruk gehad) Vandaag 75 om 120!!! Heb sinds gisteren paar keer korte weeen gehad. Heb vanacht ontzettend onrustig geslapen, 3 uur en 3 kwartier geslapen in totaal. Heb zelfs nog 1.5 uur beneden gezeten. Mezelf weer naar boven gesleept. Maar kon slaap niet vatten. Normaal geen problemen mee (behalve elke 1.5 uur- 2 uur wakker, maar dan val ik weer in slaap) Ze ligt al zo ingedaald, dat ik haar hoofdje voel als ik ophet toilet zit en met elke stap met m'n rechterbeen. Wat denken jullie? Gaat het nu gebeuren misschien binnen enkele dagen? (dat zei de vk.) Of kan je hier gerust nog weken mee lopen en zegt het eigenijk niets (ook dat zei de vk hihi, maar eerst zei ze toen ze m'n bloeddruk zag binnen enkele dagen, ze leek zelfs geschrokken/verbaasd. Of verbeeld ik het me in m'n enthausiasme?) Het is ons eerste kindje. Misschien dat dat nog wat uitmaakt. Maar wat denken jullie????? Ben ineens helemaal hyper haha
@ Moielle (leuke (site?)naam trouwens!) - dat is even schrikken zo'n hoge bloeddruk. Was ie de vorige keren wel laag of steeg hij al gestadig? vervelend dat het slapen zo rot ging vannacht. Als je dan ook nog eens 1,5 uur beneden zit voel je je vast geradbraakt vandaag. Kan je nog even rusten vanmiddag? Bijzonder dat je je kleintje al zo laag voelt zitten! Van mij zit hij ook behoorlijk laag, en zijn handje kriebelt lekker in mijn lies (dat is zo'n schattig gevoel!). Maar het hoofdje voelen als je op het toilet zit en bij je rechterbeen da's nieuw voor mij. 't Klinkt alsof ze er al bijna uit is joh! Lekker stukje gaan lopen vandaag dan komt ze vast en zeker voor het weekeind. (Alleen jammer dat de zon weg is vandaag)
Een snel bericht. Na een heftige en zware bevalling is vanmorgen met precies 41 weken en om 7.35 onze dochter Suze geboren. 3535 gram en 52.5 cm. De kleine heeft een zeer moeilijke start gehad zet binnenkort wel op hoe en wat. X
Een snel bericht. Na een heftige en zware bevalling is vanmorgen met precies 41 weken en om 7 uur 35 onze dochter Suze geboren. 3535 gram en 52.5 cm. De kleine heeft een zeer moeilijke start gehad zet binnenkort wel op hoe en wat. X
@hier. Nou wederom vruchtwater verlies. Kleine beetjes dus ik vertrouw het voor geen meter. Net de verloskundige gebeld want heb wel zo nu en dan wat activiteit maar erg weinig... Verloskundige komt vanavond even het hartje checken en is dr morgenochtend niks gebeurd dan wederom opname om 08:00 uur. Moest ik wel rekening houden met een lang traject en een mogelijke keizersnede wanneer er nog steeds onvoldoende rijping is... Maar ik denk dat dat vlies gewoon helemaal niet dicht gegaan is. Ik neem mn laptop mee naar het zh en als ik niet kan berichten zal ik mirri smse. Maar kan dus wel een paar dagen duren de inleiding...
Ik lees al een tijdje mee. Ben pas 32 weken, maar wil even laten weten dat ik dit topic heel spannend vind! Ik zal officieel aansluiten bij 37 weken en blijf jullie volgen..
@henrykim: Jaaa van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en Suze, wat een mooie naam. Het klinkt allemaal zeer heftig, zowel voor jou als de kleine, rust lekker uit meid, we horen je verhaal vast snel. @kapedi: hoe kan je mij nou bijna vergeten? Nee mijn dochter kwam eigenlijk ook opzetten als poepen, ook totaal geen voortekenen dus who knows? Knuf terug! @mirri: Hoe gaat het met jullie?? @arnoe: Heerlijk dat je die klusjes dan hebt afgehandeld he? Voelt enorm goed. Heb vandaag nog even alles gestoft boven, voelde ook bijzonder prettig hahaha. Ik ben dr klaar voor! Verder lekker gechilled vandaag? @moielle: Spannend!!! Zo das wel flink gestegen dan ja je bloeddruk! Ze houden je toch wel goed in de gaten nu? Ik heb echt geen idee of het nu spoedig begint, ik hoop het natuurlijk wel voor je! @lin2011: Jeetje daar ga je weer, vind het al zo raar dat zo'n vlies weer dicht kan gaan, maar het zal best zo zijn. Nou meis zet hem op, heel veel succes, we denken aan je en hopen snel van je te horen! Wie zal er eerst zijn? Ik hoop jij! knuf! Ego: Lekker rustig dagje vandaag, dochter op de creche dus de hele dag de tijd. Boodschappies gedaan, hond uitgelaten, heel lang gecomputerd, haren geverfd, 2 uur geslapen, hond weer uitgelaten en nu weer computeren, hihi luilak zeg. Verder niks gemerkt dus rustig. Zo mn meisje van de creche ophalen. Tot vanavond!