37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Proficiat Ummi!!!

Verder even ego...:)

Pfff, ben het zat! Door de lichamelijke kwaaltjes hoor. Mijn bekkenpijn is alleen maar verslechterd en sliep al langer slecht maar nu helemaal want bij iedere beweging lijkt het alsof mijn schaambeen uit elkaar breekt :(

Had me erop ingesteld dat de kleine pas tussen de 40 en 41 weken komt maar toch was het een domper om vandaag van de vk te horen dat nog alles potdicht zit...

Sterkte voor alle wachtenden en succes voor de dames die gaan bevallen!!

2. Blays

Blays Niet meer actief

Nou, het lijkt wel alsof we hetzelfde lichaam en kindje hebben! Allebei al weken gerommel, en hier was ons mannetje bij de vorige controle ook weer wat naar boven gekropen!

Hopelijk komt je meisje snel!

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Nog geen nieuw babynieuws hier;

Rommelende meiden succes, vandaag is een erg mooie dag om te bevallen.
    @Hier; Straks om 11.00 naar de vk, bespreken hoe en wat voor de aankomende week. Ben het ook zat aan het worden, maar gelukkig hebben we daar allemaal last van dus ik ben geen uitzondering.

Fijne dag vandaag

4. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Beetje kunnen slapen?
    @ Joyce, dat is inderdaad wel toevallig dat we zo gelijk op gaan, misschien bevallen we ook wel op dezelfde dag:D
    @ Kapedi: succes bij de vk!

Hier was de nacht beter dan die van gisteren. Nog geen beeb, maar gelukkig ook geen nacht loos gerommel. Ben benieuwd of er in de loop van de dag nog wat gaat gebeuren, want het is inderdaad een mooie dag om te bevallen.............:)

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier ook alleen maar gerommel, al weken. Erg verwarrend, want bij mijn eerste begon het met gerommel 1 dag vantevoren en eindigde dat met een rotbevalling en een wolk van een baby met 39w4d. Nu rommelt het al sinds 37 weken, argh!

Sinds vanochtend doen de harde buiken ook pijn in mijn bekken en onderrug, maar ze zakken weer snel af en de frequentie is ook afgenomen. Tja.

Straks naar de vk, ben benieuwd of die me nog iets zinvols kan vertellen.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lieve meiden, tijdje geleden met jullie geprobeerd om mee te kletsen over de laatste loodjes, maar t topic is echt te druk, zeg ik heel eerlijk. :)
    Ik merk dat ik de laatste week vooral veel in huis aan t rommelen ben, om mn gedachte te verzetten, en niet te veel bij de bevalling stil te staan.
    En daar werkt ZP niet echt aan mee.

Iedereen t beste, en misschien komen we elkaar nog wel in een ander topic een keer tegen.
    Zet m op meiden! :)

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Brabbel; Succes
    @Jamie; Maagzuur al iets beter?
    @Evenstar; Hoe was het bij de vk?

@Hier; Bij de vk geweest, rugpijn komt omdat ie nu goed is ingedaald en gewoonweg tegen mijn bekken drukt. Afspraken gemaakt als hij deze week niet komt. Dinsdag om 15.00 strippoging staan en woensdag afspraak ziekenhuis en donderdagochtend inleiden. Afspraken staan gelukkig en ik ga ervan uit dat ze niet nodig zijn, maar ook mijn verloskundige vindt het prettig om ze te maken, zodat er mocht het wel nodig zijn er ook gewoon plek is...Uiterlijk nog een week en 2 dagen wachten dus.
    Nou dat red ik wel :)

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dames, ik heb een vraag. Ben vorige week naar de vlos geweest, heb een nieuwe afspraak gekregen maar pas voor over drie weken. Terwijl er tussen mijn laatste afspraken twee weken zat. Heb de vlos gebeld of het niet twee weken moet zijn, maar ze zegt (dit is mijn vierde) dat de kans heel groot is dat de baby pas bij de bevalling indaalt. Hoe vaak gingen jullie rond 34-37 weken?

9. Blays

Blays Niet meer actief

@Jamie, ja haha dat zou wel heel toevallig zijn! Dan zijn ze voor elkaar gemaakt denk ik :p

@Evenstar, vervelend he dat gerommel.. En al helemaal als het bij je vorige daarna zo snel overging in het echte werk. Dan zit je er nu echt iedere keer tegenaan te hikken.

@Nicky, volgens mij had ik toen inderdaad afspraken om de twee weken.. Raar dat ze omdat hun een vermoeden hebben de afspraak een week verlengen.

@Hier, een beetje een rotdag. Heel slecht geslapen, alweer. Vanochtend ff over de markt gelopen, bosje bloemen gehaald voor op tafel, kom ik thuis, vallen me bijna alle koppen van de stengels af! :$ Balen! Net weer ff bijgeslapen maar ben nog steeds kapot..

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hahaha, lig helemaal dubbel van je bosje bloemen! :D
    Ik mag altijd eerder komen als ik erop sta hoor, is al het derde kindje wat ik bij hun krijg. Denk dat ze mij ervaringsdeskundig genoeg vinden. Ben nieuwsgierig hoe dat bij jullie was/is.

11. Jamie1983

@ Evenstar: balen dat het bij jou ook zo rommelt!
    @ Brabbel: succes met je laatste loodjes en misschien tot in een ander topic;)
    @ Kapedi: fijn dat de afspraken al staan! Hopelijke komt de kleine eerder, maar nu weet je in elk geval dat je niet langer dan 1 wk + 2 dgn hoeft te wachten:)
    @ Nicky: ik had vanaf toen ook om de 2 wkn een afspraak.
    @ Joyce: vervelend dat je zo`n rotdag hebt! Moest wel even grinniken om je bosje bloemen:).. Eigenlijk zou je ermee terug moeten gaan, sommige bloemisten geven je een nieuwe bos als ze snel verwelken, misschien ook bij vallende kopjes? Hopelijk heb je vannacht een goede nacht en voel je je morgen wat beter!

@ hier: ondanks een redelijke nacht erg moe vandaag, dus ik heb vrij weinig uitgevoerd. Ben zelfs nog even in slaap gevallen op de bank:p.
    Ik ben heel benieuwd naar morgen, om kwart over 10 moeten we in het ziekenhuis zijn. Mijn man moest eigenlijk werken, maar kan toch mee en dat vind ik wel prettig (anders was m`n moeder mee gegaan en dat is ook ok, maar heb `t liefst m'n mannetje mee). Ze gaan dan alles controleren en misschien wordt er dan ook een afspraak gemaakt voor eventueel inleiden..

Fijne avond allemaal:)!!

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @jamie: bedankt voor je reactie!

13. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Nicky; om de 2 weken rond die tijd, vanaf week 37 elke week.
    @Jamie; spannend morgen :)

Fijne avond allemaal

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bedankt voor de reactie!

15. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Dames, ff snel, onze derde zoon is vanavond geboren, 3410 gram. Hij is prachtig. De bevaaling was minder prachtig, daarover later meer. Eerst bijkomen. Succes dames!

16. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    @ jomidi: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie 3de zoon! hopelijk kan je lekker bijkomen in je kraamtijd!

17. Jamie1983

Proficiat Jomidi!!!!!!!!!! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal, de naam, foto`s, maar kom eerst maar eens rustig bij;). Geniet ervan!!

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Gefeliciteerd!

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @jomidi; gefeliciteerd, lekker genieten en rustig aan.

@all; Niemand verder nog? Jammer hoor...Ik wil namen lezen, leukste ervan hihi! Nog een paar uur en dan maak ik de 40 weken wave, ik ben er klaar voor.

Veel plezier met voetbal kijken vanavond :)

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Jamie; Jeetje waar blijft jou oranjebaby? Nu al een mamaplakkerd ;)

Deel Deze Pagina