Ja het komt ineens zo snel dichtbij! Fijn dat het bij jou uiteindelijk best mee viel, geeft me iets meer moed haha Ja ze heeft gevoeld en kon makkelijk met 1 vinger erbij 2 ook wel maar was nog iets te stug. Dus er is genoeg ontsluiting om gelijk de vliezen door te prikken gelukkig. Dankjewel!
Hoi... Zojuist gestript! Heb nu 2,5 cm ontsluiting en baarmoedermond is helemaal verweekt. Grote kans volgens haar dat het vanavond/vannacht begint! Maar blijft afwachten...
Namens Kapedi stuur ik jullie dit mooie berichtje!!! Hallo, mag ik even storen ik ben om 15.15 geboren. Ik heet Reece Raphael en weeg 3220 gram. Mama en ik maken het goed.
Ingeping, ik denk jij komt net als mij in dit topic invoegen Hallo dames, Vinden jullie het goed dat ik hier mee kom pennen? Ik ben a.s. zaterdag 37 weken zwanger en leef dus toe naar bevalling. Zo te lezen zijn jullie al wat verder, ik lees dingen over strippen e.d. dus hopelijk kan ik nog wat van jullie leren Groetekes Jo
Hebben ze je bewust zo vroeg al gestript? Meestal gebeurt dat pas later, toch? Kapedi: gefeliciteerd!!! Hier nog helemaal niks. Gisternacht fikse voorweeen. Nu weer stil. Het rommelt inmiddels een dikke week. Vandaag zitten we op precies 39 weken en mijn linkerbeen kan ik nog steeds nauwelijks belasten. Onze eerste kwam met 38+5, maar krijg nu het idee dat dit kind nog wel even blijft zitten.. daardoor zakt de moed in mijn schoenen. Ik kan namelijk niet zelf voor ons zoontje zorgen...
Hello ladies, ook ik ben inmiddels bevallen van een prachtige dochter! Geen inleiding meer gedaan maar meteen ks vanwege blieddruk. Alles gaat goed, moeten wel een paar daagjes in zh blijven. Als ik thuis ben, volgt een langere reactie.
Even een kort berichtje, ik ben gisteravond om 23.10uur bevallen van ons geweldige mannetje Max!! Bevalling was aan het einde lastig en ben uiteindelijk per ambulance naar het ziekenhuis gebracht maar alles is goed gekomen en mochten om 14.30uur met ze 3en naar huis. We zijn helemaal in de wolken!!
Gisteren om 19.30 uur is na een zware strijd onze kleine prins geboren! Hij heet Benjamin Peter en is 51 cm lang en weegt 2870 gram. Benjamin en mama maken het goed en papa is nog nooit zo trots geweest!
Kapedi, Alex, misssol & joyce GEFELICITEERD!!! wat gaat het opeens snel hoop dat ik gauw m'n geboorte-bericht kan plaatsten, maar daar ziet het er tot nu toe nog niet naar uit....
Proficiat aan iedereen die al bevallen is het zijn er al een heel deel Hier al een heel deel dagen na mekaar serieuze voorweeen, gisteren dacht ik dat het zo ver was, een half uut om de 5 min en vrij pijnlijk, maar daarna terug afgezwakt.... en nu is het weer heel onregelmatig .... tja afwachten zeker, morgen om half 11 bij de gyneacoloog zijn, en hopelijk doen de voorweeen wel iets.... groetjes
Kapedi, Alex1980, MissSol en Joyce89: gefeliciteerd!!! @ allemaal: sorry dat ik een paar dagen niet meer gereageerd heb, Eliza houdt ons flink bezig De bevalling was goed verlopen. Ik was wel erg moe, doordat ik 2 nachten niet had geslapen door weeen. Zondag de hele dag ook rondgelopen met weeen en s'avonds zat ik er helemaal doorheen. De regelmaat kwam en ging, soms had ik 3 uur om de 5 min weeen en dan zat er weer meer tijd tussen. Hierdoor gingen we er vanuit dat dit nog niet "het echte werk" was. Door de moeheid had ik veel moeite met opvangen van de weeen en om 00:00 uur heeft m`n man toch maar weer de verloskundige gebeld. Toen ze kwam bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben. Vervolgens zijn we naar het ziekenhuis gegaan en is om 4:40 ons lieve meisje geboren. Nog even 2 foto's van ons wondertje en daar laat ik het eventjes bij... Heel veel succes aan iedereen die nog moet bevallen!!
Ik ben inmiddels bevallen van een dochter, haar naam is Gigi, weegt 2780 gram geboren vandaag om 14.59 uur.