37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    ff breaking news: We hebben een zoon Dimas gekregen op donderdag 28 juni

geboorte verhaal volgt
    alles is verder goed gegaan!

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ook zo herkenbaar het beu zijn!!! Kan wel janken. Ben er super chagrijnig van. En dan de opmerkingen; maar het is zaterdag pas 40 weken. Jaaaaaa gvd, maar er zijn er genoeg die eerder bevallen. Wij hebben een dochter die in sept 3 wordt en vanaf maart slaapt ze smiddags niet meer, niks mis mee hoor maar sindsdien altijd rond half 6 wakker en ook rond 2 uur en dan uit bed komen. Misschien is ze onbewust bezig met grote zus worden maar wellicht snappen jullie dat ik gebroken ben. Daarom ben ik het zwanger zijn met alle mankementen die er bij horen zo beu. 1 voordeel; de nachtvoedingen zijn straks appeltje eitje denk ik.

Klaag klaag zucht ..... Sorry hoor

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Gefeliciteerd!:D

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Pas 40 weken? Ruilen, zou ik dan vragen?? Waar bemoeien ze zich ook mee he?
    Heel herkenbaar met een kleintje. Hier eentje van 11 maanden, het is zwaar. Ik ben net 37 weken, maar er helemaal klaar voor!

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ja idd!! Sommige....
    En nu begin ik het ook best eng te vinden. De eerste kwam dmv geplande ks ivm stuitligging. Deze ligt goed. Maar angst weegt niet op tegen beu zijn

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Waar ben je bang voor dan?

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Jnice: gefeliciteerd met jullie zoon, mooi dat alles goed is gegaan!!

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Het onbekende van de normale bevalling maar dan dus met een baarmoederwond. De gyn heeft verzekerd dat ik heel goed ik de gaten wordt gehouden!! Maar toch... Enne je hoort natuurlijk bijna altijd de gruwel verhalen hè!!

Fijn om zo te kletsen met mensen die je wel begrijpen

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Proficiat jnice

10. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!!!

11. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Haha nou ik ben pas 38 weken, maar was het rond de 30 weken al goed zat ;)
    Zit al vanaf week 23 thuis met aanhoudende harde buiken en bekkeninstabiliteit. Tel daar sinds een paar weken de reuma die opspeelt en (daardoor) de slapeloze nachten bij op en je kan je wel voorstellen dat ik héél graag wil dat hij komt. Niet voor niks al een nachtje in het zh gelegen om bij (proberen) te slapen :D

Hopelijk komen onze boefjes snel!!!

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ja dan zul je wel gebroken zijn! Ik dus ook weinig rust maar gelukkig niet door lichamelijke klachten.

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier is het juist andersom! Ik word platgezeurd wanneer of dat de baby nou onderhand al komt. Eh, weet ik veel? Dat is nou de catch met bevallen, je weet van te voren niet wanneer het gebeurt ;).
    Ik vind het een beetje dom om een zwangere vrouw dan steeds weer opnieuw die vraag te stellen :(.

Gefeliciteerd!

Het is ook zwaar op het eind! Bijna iedere zwangere vrouw heeft dan wel ergens last van en je zit met die vaak enorme buik waardoor je niet meer vlot uit de weg kunt, je bent moe, ik vind het niet gek dat je daar chagrijnig van wordt.
    Ik hoop voor jou dat de nachtvoedingen straks appeltje eitje zijn! Zelf ben ik bang dat die er gewoon nog BIJ komen..

Ik begin zelf een beetje zenuwachtig te worden.. 38+4 klinkt toch al redelijk richting 39 weken en dat is al bijna 40.. Nouja, binnen 3,5 weken hebben wij ons tweede zoontje in onze armen. Zo onrealistisch..

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Wat doen jullie zoal om de tijd door te komen??
    Ik heb nergens meer zin in! Het liefst lig ik op bed met ipad of beetje tv kijken en lezen, erg he

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik kan het me wel voorstellen ja.
    Ik ga nu voor de vierde keer bevallen. Twee weken geleden opgenomen met vroegtijdige weeen. Voor het eerst in 8 jaar bang om te bevallen, niet vanwege de vroege termijn, maar vanwege de pijn, terwijl het achteraf altijd meevalt.

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik vraag me ook af of ik het straks door heb mocht het beginnen met weeen... Heb al veel trekjes gevoeld (indaling/voorweeen) en omdat de eerste via een geplande ks kwam, weet ik niks!

17. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mezelf te pletter vervelen!
    Het hele huis elke week een poetsbeurt geven, daar heb ik nu ook wel een dagtaak aan omdat het zo langzaam gaat.
    En ik heb een paar klusjes op een lijst gezet die ik eventueel kan doen maar ik mag ze van mezelf negeren als ik geen zin heb hoor.
    Alle kasten hier zijn opgeruimd, schoongemaakt en opnieuw ingeruimd..

Laatst las ik een tip om wat maaltijden te maken en die in te vriezen voor in de kraamweek. Dus dat ga ik van de week ook nog even doen.

Oja en ik ben elk krampje/steekje/gevoeletje in mijn buik aan het analyseren :p. Zou dit een beginnende wee kunnen zijn? Nee. Oeh dit dan? Nee ook niet. Hahahaha!

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Als het kan, gewoon doen hoor!
    Ik heb nog kleintjes rondlopen/kruipen, maar anders zou ik heel de dag op de bank liggen. Probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven of te wandelen met mooi weer, maar echt niet omdat ik er zin in heb. Het liefst slaap ik de hele dag tot de bevalling begint!:D

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Die nachtvoedingen zullen ook wel pittig zijn maar ik ga er nu al zo'n 3 maanden rond 1 uur en 3 uur uit voor een peuterpuber van bijna 3 en daar word ik echt strontziek van. Is een fase zeggen ze ja hallllooo lekker goed getimed! Als ik mn rust hard nodig had waren het wel de afgelopen maanden. Maar ja..l

20. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik heb er ook 1 maar manlief is redelijk vaak thuis ivm onregelmatige diensten en anders hulp van ouders zo nu en dan. Overdag en snachts niet rusten trek ik echt niet

Deel Deze Pagina