Ondanks dat we allemaal op andere data zijn uitgerekend! De ziekenhuizen stromen vanavond vol, de dokterstelefonen staan roodgloeiend en de drukkerijen draaien morgen overuren!
Dit heb ik gevonden: De maan heeft geen enkele invloed op het ogenblik van de geboorten De resultaten zijn identiek dezelfde, ongeacht de dag waarop de geboorten plaatsvinden, zo blijkt uit het onderzoek: - 321 geboorten bij volle maan, - 319 bij wassende maan - en 320 bevallingen bij nieuwe maan
haha hier staat manlief ineens naast me met een verse ananas. Hij heeft gehoord dat het hart van een ananas de bevalling opwekt. Hoezo hij kan niet meer wachten *lol*
Om de bevalling op te wekken hoef je alleen het hart te eten toch? Zo'n hele ananas krijg ik niet weg Zou het helpen...???
Wil je niet teleurstellen, maar dan zou je echt kilo's moeten wegeten. Heb ik bij alle zwangerschappen geprobeerd, geen succes. Net als liters bitter lemon drinken, zit ook kinine in. Ik zou dan gaan voor de ananas zelf en niet het hart want deze schijnt bitter te zijn.
Volgens onderzoek schijnt alleen strippen te werken, kan natuurlijk ook pas alleen als je al ontsluiting hebt. De baby bepaalt toch wanneer het komt door een bepaald hormoon af te scheiden.
zwarte peper en zout??? die kende ik nog niet help, ben moe en zoooo wakker nu het nog 11 uurtjes tot aan de inleiding is begin ik wel onrustig te worden. kon ik de klok maar doordraaien
werd net gebeld door stief schoon moeder. Er vloog bij hun een ooievaar heel laag over. Dit was voor hun reden om te bellen om te vragen of er al iets is Wordt op deze manier steeds zenuwachtiger, iedereen begint te vragen!