37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussion in 'De bevalling' started by ecl, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine28

Jan 2, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mij ene dag heel goed en de andere dag heel erg slecht waarop ik bijna niet kan bewegen van de pijn.

Maar het is mij zeker opgevallen wanneer ik goed uitslaapt dan heb ik heel veel energie om allles weer te regelen, vandaag goed uitgeslapen en boodschappen gedaan.

Ik had zin in sinasappelsap mijn mannetje heeft 3 pakken in huis gehaalt, nou meiden binnen 1,5 dag heb ik 1,5 liter pak leeg gedronken ik ben nu begonnen met de tweede pak heerlijk snachts om 03.00 uur word ik wakker en ga lekker weer een bekertje sinasappelsap drinken.

Wij zijn bijna op de einde geniet van de mooi buikje okey de pijntjes horen erbij laatst loodjes maar die mooi buik zullen we zeker missen...

2. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @utrecht welkom hier! Dames slaap lekker en hoop dat we allemaal een goede nachtrust mogen hebben!

3. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Winssen
    Goeiemorgen dames! Lekker geslapen? Hier een x niet wakker geworden! Jeej! Maar nog steeds babyloos.. Fijne zaterdag meiden!

4. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Goedemorgen...

Heerlijk geslapen...had gister mn middag dutje overgeslagen en was er ook al vroeg uit. Ik was moe toen ik gister ging slapen! Nou als een roosje geslapen...

Jij ook fijne zaterdag Kly!

Ff een vraagje hebben jullie veel last van afscheiding? En is het dan helder wit?
    Bij mij was het gister een beetje geel en iets dikker dan voorheen...Kan dit een infectie betekenen? Heb verder nergens last van.

5. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,962
    127
    63
    zuid holland
    Marike, die afscheiding is normaal, heb er hier ook veel last van. Zolang het niet vies ruikt en je geen jeuk hebt is er niks aan de hand.

All, vannacht tot 6uur opgezeten met afschuwelijke voorweeen. Pfff ben echt helemaal gesloopt nu. Mijn buik, rug en benen doen nu zo zeer, echt helemaal verkrampt en gewoon echt spierpijn. En het ergste is nog..........geen beebje in mijn armen:(:(

Vandaag dus een echte dipdag!!!!!

6. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Winssen
    @marike nee ik heb t ook heel erg die afscheiding. Soms loopt t er letterlijk uit (getsie ik weet t) echt een van de fijne ongemakken.. @zafira misschien zet t vandaag of vannacht wel door! Ik hoop t voor je! Xxx

7. Vash

Vash Bekend lid

Nov 24, 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik voel met je mee, ik heb vanochtend ook anderhalf uur met flinke voorweeen op bed gelegen. Dacht dat het misschien ging beginnen, maar nu is het allemaal weer 'normaal'.

We moeten maar hopen dat het iets heeft opgeleverd. Scheelt straks weer als het echt begonnen is.

8. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Oke gelukkig er zijn er meer die er last van hebben...

Jeetje de hele nacht voorweeen...Hoop dat het snel gaat gebeuren dan. Als ik jou was zal ik je rust overdag proberen te pakken, want als het echt gaat gebeuren dat je niet weet ik veel hoelang al wakker bent...Help het je hopen dat het snel gebeurd...

9. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    En jij bent al de 40 weken gepasseerd toch? Gaan ze al iets ondernemen bij jou??Of is het echt gewoon afwachten.

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Hoi meiden :)

Dames met de voorweeen; pff klote :( vooral nu je zo ver bent, lijkt me dat je dan echt denkt het gaat beginnen..! Maar idd, hopen dt het toch iets opgeleverd heeft.

Marike ik heb idd ook meer afscheiding, maar moet zeggen dat t bij mij meer wit is en niet geel. Ze zeggen idd wel zolang het niet jeukt of stinkt of zo dan is het goed. Toch wel ff in de gaten houden, een schimmelinfectie heb je zo te pakken!

Haha kly nou ik vind je geen 'tiener' moeder hoor. Bij tienermoeders denk ik echt aan die 16 and pregnant kandidaten die toch nog heel kinderlijk zijn. Zo kom jij in ieder geval niet over!! Je bent gewoon ook een lekker jonge mama :) klinkt veel beter dan tiener moeder!

Zo wij zijn weer voorzien van 2 auto's :) vandaag een nieuwe gekocht voor vriendlief. Hij is er heeeeelemaal happy mee. Toch nog iets leuks voortgekomen uit een ongeluk ;)

Zometeen eten bij m'n schoonouders en daarna verjaardag van een vriendin. Ga er lekker vroeg heen zodat we daarna nog ff lekker kunnen relaxen op de bank! Toch wel een vermoeiend dagje vandaag!

11. Utrecht

Utrecht Actief lid

Mar 7, 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hier ook last van afscheiding, denk telkens zou het een deel van de slijmprop zijn?? maar goed, merk dat ik steeds ongeduldiger wordt ..Hoop niet dat ik dan uitgerekend nog volle 3weken moet wachten :(
    Hier best goede nacht gehad, in vergelijking met andere nachten wel wat last van wat krampjes maar weet niet zo goed of dit voorweeen zijn..val ook wel weer in slaap. vannacht werd ik wel wakker van krampen in mijn bovenbenen, nooit eerder gevoeld,maar nu nergens last meer van.
    Vandaag bijna helemaal niets gedaan...komt ook niet veel voor en misschien is dat ook weer bevorderlijk voor een mogelijk snelle bevalling.
    Fijne avond allemaal!

12. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Winssen
    @inge nee idd. Heb bij 'tienermoeders' toch wel een ander beeld. Al moet ik zeggen dat mijn vriend en ik ook vaak nog raar aangekeken worden, of mensen zeggen ; zullen je ouders blij mee zijn, waarop wij dan weer moeten antwoorden dat we al 2 jaar samenwonen, maar dan kan ik zo boos worden.. Het is echt net of als je jong bent dat je t niet aankan ofzo. Zo word ik vaak wel aangekeken, of niet serieus genomen bij de instanties. Laatst belde ik na vgz om me verzekering om te zetten na een gezinspakket, dus die jongen vraagt om me gegevens ik vertel ze zegt ie ; 'en je betaald al je eigen vgz? Wauw das stoer op je 19e!' (Was toen bijna 20) ik zeg ja en me hypotheek en kind betaal ik ook zelf! Was zoo boos. Me vriend lag krom van t lachen maar ik zag er op dat moment echt geen lol in ik zeg waar bemoeit die snotaap zich mee hahahahaha.. Kent iemand het dat als je jong bent je toch vreemd aangekeken word? Mensen hebben zo snel een oordeel tegenwoordig he..

13. Vash

Vash Bekend lid

Nov 24, 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, ik ben nu een dag overtijd. Daarnet had ik me toch een pijn. Ik dacht 'het gaat beginnen' maar nu voel ik niets meer. Ga voor de zekerheid toch maar vroeg op bed. Maandag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, dus ik ben benieuwd wat hun 'plan' is. Ik ben benieuwd of ik de afspraak haal.

Stiekem hoop ik dat ik ma op controle ga en dat m'n vliezen daar breken en ik gewoon kan blijven. Ben ik ook een keer op tijd voor de pijnbestrijding, ha ha.

14. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Spannend hoor!Ja laten we hopen dat je de afspraak niet haalt...
    Het is inderdaad goed om lekker vroeg naar bed te gaan iedere dag, maar dat zit er bij mij ook nogsteeds niet helemaal in.

15. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Kly; :$ ongelooflijk hoe sommige mensen kunnen reageren! Mooi t ene oor in en de andere uit! Maar dat gevoel van verdedigen heb ik ook nog af en toe hoor. 23 vinden de meeste mensen nog steeds (te) jong en het feit dat je een vaste relatie, koophuis, goede baan, spaarcenten etc hebt daar wordt dan niet eens naar gekeken. Maar goed, laat die mensen maar lekker ;)

Vash ik hoop ook dat je de afspraak niet zult halen! Hopen dat het vannacht begint :)

16. marike

marike Bekend lid

May 21, 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Tja wat is te jong...Als je je verantwoordelijkheden kent en inderdaad in staat bent om voor het kind te zorgen kan je niet te jong zijn. Jonge moeder zijn is ook heel leuk!! Ik ben niet echt jong, maar wel jonger dan het gemiddelde in Nederland.
    Niets van aantrekken inderdaad...Mensen hebben altijd wel wat te zeuren. Ben je niet te jong dan ben je wel te oud in hun ogen, toch?

en Vash is je babe vannacht nog blijven zitten :(

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Hoe is het eigenlijk met ecl..?? Al even niets gehoord..! Misschien wel heel druk, of misschien inmiddels bevallen...??? :):)

18. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

hier zit de babe nog lekker in mijn buik! Ben alleen erg druk, met allerlei verjaardagen.
    Volgende week ben ik er weer hoor!

Hier ook nog niemand bevallen zie ik?!

Dames nog even volhouden, we hebben onze wondertjes allemaal heel snel in de armen

19. kly073

kly073 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    1,139
    682
    113
    Female
    Winssen
    Ja erg he.. Hier tzelfde! Lach ze tegenwoordig maar gewoon uit hahaha! @dames hoe is t hier? Nog niemand aan de gang? Ik wil echt nie meer hahahaha ben zo benieuwd wanneer die komt!

20. sunshine28

Jan 2, 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd wie er eerst gaat bevallen, bij mij begint het een beetje te rommelen ene dag buikpijn andere dag voel ik mij topie, we zullen zien.

Kly073 voor jou is het extra spannend omdat het je eerst kindje is en je weet niet wat je te verwachten staat omdat je nooit de bevalling heb ervaart ik hoop dat je een snel bevalling krijgt.

Dit geld voor alle meiden die binnenkort gaan bevallen,

Share This Page