Hee meiden, Nou dacht dat het vannacht echt begonnen was! Werd om 2.30 uur wakker en kreeg flinke krampen. Dat heeft aangehouden tot 4.30 uur en ben toen onder de douche gaan staan. Nog steeds krampen maar vond ze niet heel sterk. Op bed nog wat gedoezeld maar de krampen werden niet sterker of regelmatig helaas waren dus voorweeen.. Die heb ik nog nooit gehad dus twerd wel ff spannend! Nu maar hopen dat t niet voor niets was en misschien zet het dan vannacht wel door Pippie tja dat geklaag.. Het is voor sommige gewoon echt even zwaar. Maar voor de meeste zijn het meer dipjes denk ik. En als je dan in je verlof alleen thuis zit dan ist fijn om zoiets even op het forum te delen hier ook last gehad van een dipje maar moet zeggen dat ik weer wat positiever ben beebje komt vanzelf en dat zal echt niet meer verschrikkelijk lang duren tot die tijd nog even lekker genieten van mn buik en de bewegingen en het feit dat ik nu nog even kan doen en laten wat ik wil al is dat ook een beetje beperkt met zo'n buik Oeioeiii op dit moment weer een flinke voorwee...!! AUWW!!!
Ik ben het op zich wel met je eens, maar heb ook erg makkelijk praten. Ik heb op het moment geen klachten behalve de 'normale'. Als ik met enorme bi zou rondlopen of al vanaf week 35 ontluiting had en me verteld was dat ik niet langer als 40 wk zou rondlopen, zou ik ook niet blij zijn met plotseling veranderende plannen. Mijn eerste kwam ook pas met 42 weken, wel spontaan trouwens, ik zou de volgende dag naar het zkh gaan. Dan ben je er ook al op ingesteld dat het wel eens 42 weken kan duren. Als je de hele zwangerschap in gedachten houdt dat je vanaf week 37 al kan gaan bevallen, dan valt het op het eind wel tegen denk ik.
Die bijtringen klinken echt heel leuk! Kan je een foto plaatsen? @plannen: denk dat ik zo even naar de bijenkorf ga, nog een beetje shoppen en dat dat mijn uitstapje voor de dag is. Misschien nog een middagdutje. De kindjes zitten op de creche, dus het is relax dag. Eigenlijk was ik van plan om te bevallen, maar ja ik voel nog niks.
Auw! Succes met je voorweeen. Ik hoop dat ze stiekem alvast iets doen, scheelt je straks weer. Kan je overdag nog een beetje rust nemen als je zo slecht geslapen hebt? Of ben je druk met kinderen?
He meis! oooh spannend misschien zet t wel door! ik hoop t zo voor je hier ook weer alles goed hoor, tis idd meer een dipje! ach en iedereen die t niet wil lezen scrollt er maar overheen! spannend spanned maar wie weet doet t zowiezo wel iet meid en alles wat t doet is meegenomen!!
Vash nee heb nog geen kinderen dus ik kan vandaag ff bijkomen! Zit nu ook lekker in mn relax outfit op de bank nu al even geen kramp meer gehad..! Ik hoop ook dat t wat gedaan heeft! Ik moet morgen op controle bij de vk. Zouden ze dan kunnen kijken of t iets gedaan heeft?? Kly ik ben ook benieuwd naar je bijtringen!! Wat super lief van je pa
ja idd! hij heeft gelukkig wel smaak ja hihi maar hij kwam eerst even vragen of ik ze wel mooi vond hahaha! ja t doosje alleen idd. vind t gewoon zonde eigenlijk om ze te gebruiken haha erg he..
Hoi dames, Ik kom me ook maar weer eens melden. Vanochtend bij dde verloskundige geweest. Beeb lag nog heerlijk de buik. Nog erg veel vruchtwater.. Ze heeft een poging tot strippen gedaan. Helaas zat de boel nog potdicht:x Beeb was ook nog niet helemaal ingedaald Vrijdag gaan ze nog een keer kijken of ze kunnen strippen. Nu wel last van druk onder in de buik. Net alsof ik de hele tijd moet plassen. Heb alwel een afspraak staan voor dinsdag. Als de baby er dan nog niet is gaan ze primen?? Een ballonkatheter inbrengen om de ontsluiting op gang te brengen. Toen ik vroeg hoelang ze daarvoor de tijd namen, kreeg ik als antwoord max. 3 tot 4 dagen!! Nou, ik heb al gelijk gezegd dat ik dat niet van plan was. Als ik dan niet snel ontsluit, doen ze er maar weer een ritssluiting in... Nou ja, nu maar hopen dat ze eerder komt. Ik wacht rustig af Ik zag dat er nog geen nieuwe baby's bij zijn gekomen.. Jammer hoor! Blijven we lekker met zijn allen wachten We hebben ondertussen al een mooie lijst aan dames staan, dus er komen nog genoeg baby's.
he meis, aah jammer nog potdicht, maar je verloskundige onderneemt iig actie das al erg fijn! ik ga met je mee duimen dat ze eerder komt en dat je snel van je wonder kan genieten
Hee dames had net ook ff een berichtje geplaatst in t forum de bevalling, iemand hier bekend met 'de slijmprop'?? Hoi dames, Vannacht heb ik van 2.30 tot 4.30 uur wakker gelegen met flinke krampen. Na een douche zwakte het af dus het waren denk ik voorweeen. Daarna nog even geslapen en nu de hele dag door zo af en toe weer krampen (nu sinds het laatste uur weer wat meer). Nu ging ik net naar de wc en vond in mijn onderbroek een hele dikke sliert slijm.. dit heb ik nog helemaal nooit gehad. Is dit de slijmprop..?? En zou t gerommel van vannacht en vandaag icm met die sliert misschien dan toch iets betekenen....?? hoop het zo!!
Zo ik had behoorlijk wat leeswerk vandaag! Wat een heerlijk geklaag hahaha, gooi het eruit dames! Inge dat klinkt als de start van een bevalling... voorweeen en een duidelijke slijmprop. Verder hier niet veel bijzonders te melden. De laatste dagen lekker wezen eten met vriendinnen. En wat (korte) shop momentjes ingebouwd. Heeft me goed gedaan...
Ik had bij eerste baby met 39 weken al 3 cm ontsluiting, nu hopen dat ik bij deze ook hetzelfde heb en als de bevalling niet begint dan volgende week meteen inleiden.... Ik voel mij prima alleen snachts kan ik niet goed slapen omdat mijn voeten en handen in brand gaan staan, we zullen afwachten maar bij mijn eerst zwangerschap had ik veel controle inwendig echo gehad en soms deden ze voelen hoe ver ik was met 38-39 weken (ontsluiting) Nu bij deze tweede tot nu toe geen inwendig echo gehad, en ook niet gevoeld of ik ontsluiting heb, maar volgende week zal de gynecoloog zeker gaan voelen en dat vind ik best pijnlijk.
Hey dames, Wat veel geschreven sinds vanmorgen! Gezellig hoor dames Inge meis, wie weet is dit echt het begin en lig je strx/nu te bevallen, wwwhhhaaaaa!!!!! Juffie super dat je vk wel stappen wil ondernemen, maar hoop dat het niet nodig is. Kly leuk hoor die bijtringen! Pippie ben ook niet zo van het klagen, maar ik heb het dan ook erg makkelijk. Denk dat we iedereen lekker moeten laten. Dit is de plek om alles kwijt te kunnen, van klachten tot slijmprop vragen Verder weet ik het niet meer.............zwangerschapsdimentie
Nou ben nog niet aan het bevallen maar ik heb nog wel regelmatig flinke krampen. Vind t toch wel echt spannend nu hoor! Hoop ZO dat het doorzet! De krampen die ik nu heb komen ook vanuit m'n rug, dat vind ik wel apart! Kunnen voorweeen ook vanuit de rug komen??
@kly: super leuk! die bijtringen. Ik ben jaloers, zo mooi! @juffie: bij mijn eerste is er ook twee keer gestript, en het deed helemaal niets. Uiteindelijk is het hele gebeuren toch vanzelf op gang gekomen, dus raak niet ontmoedigd. @inge: bij mijn eerste ben ik de slijmprop verloren, maar dat was wel zo groot als een golfbal. Ik weet niet of een sliert iets te betekenen heeft. Het kan natuurlijk een stukje zijn. Volgens mij kunnen voorweeen prima vanuit je rug komen. Het kan best zijn dat het binnenkort echt gaat beginnen. Hier ook veel gerommel in de buik, maar ik vind het zo lastig om er iets over te zeggen. Bij mijn eerste twee braken mijn vliezen en kwamen er daarna pas weeen. Toen was er geen enkele aanwijzing van te voren dat het eraan zat te komen. Bij mijn tweede werd ik echt totaal verrast, ik dacht 'he? nu al?'. En toen ging het wel meteen heftig er aan toe. Maar een kwartier eerder was er echt niets te doen. Ik vind het erg spannend zo.
Ik heb nu precies hetzelfde Na het strippen kreeg ik vanmiddag rugpijn. Net ook zo'n sliert slijm verloren. Sorry dames... Had ik de vorige keer ook. Toch duurde het toen ook nog enkele dagen dat het echt begon. Dus, wachten maar
@inge ooh spannend meis hoop zo voor je dat t doorzet. Heb wel gehoord dat je je slijmprop ook in delen kan verliezen. En soms merk je er niks van zeggen ze dus ik denk wel dat t dat is! Miss ga je vannacht wel lekker aan de gang! Voorweeen kunnen zeker uit je rug komen daar heb ik ze namelijk ook! En de rest van de dames een hele fijne avond toegewenst en idd laat een ieder in zn waarde! Xxx