37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Inge, wat geweldig. Van harte gefeliciteerd!!

Ja, dat vaak moetten voor een grote boodschap.... Ik dacht dat het aan mij lag:) Ik moet ook ineens 3 a 4 keer per dag :$ (meestal altijd maar 1 keer;))
    En ja, af en toe krampt of steekt er wat in mijn buik. Dan voel ik me juist helemaal :D. Kan me dan een beetje voor de gek houden, denkend dat er wat zou kunnen gebeuren :p maar tot nu toe blijft het maar bij een steek/krampje.

Ik lees ook regelmatig dat sex de bevalling op kan wekken (stofjes in de sperma ofzo) dus ik vanochtend om 7 uur mijn man gecharterd:p. Was vroeg voor hem, maar ik wil opschietten:p:D.
    Heelaas, geen weeën, maar voel me nu wel helemaal :D:):D:)
    Ook goed, in ieder geval beter als die depri gevoelens die ik van de week had he;)
    Hoop toch zo dat de bevalling zich snel wil aankondigen, Niet alleen ivm de vele pijntjes en ongemakken, maar vooral voor mijn man.
    Het is zonde:) Hij krijgt vaak de volle laag, en als die dan wat zegt ga ik huilen en komt ie sorry zeggen, en zegt ie, doe maar rustig, denk maar aan de kleine.
    Of boos, of sex willen:( gekke zwangerschapshormonen. Laat die kleine maar gauw komen:p

2. Yelice

Yelice Niet meer actief

Loes mijn beide kinderen zijn een aantal uren na een vrijpartij geboren :D bij mijn zoontje begonnen 2 uur er na de weeen .
    Dus hopelijk werkt het bij jou ook! :D

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Oh oke, dus je moet dan nog even wachten dus :D
    ahhhhhhhh, ben nu 2 uur verder en voel me nog steeds :D:)
    Geeft niets hoor, dan maar goed voor mijn heumeur;) en die van mijn man ook:p (heeft ie eigenlijk inmiddels wel verdiend:p)

Volgens mijn pa, zou ik vandaag om 14:00 uur bevallen. Moet er steeds maar aan denken, en hoop het toch zo. Maar zo niet, nou dan heb ik een reden om mijn man weer aan het werk te zetten:p:D;)

4. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @loes heb t vorige week ook geprobeerd en hielp niks jammer genoeg! Hooop voor jou wel hihi;) hier denken ze ook vanddaag maar ik zie t niet gebeuren. Ze zeggen dat de meeste bevallimgen snachts beginnen he dusja weer pech haha

5. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    sex? moet er niet aan denken...Helemaal geen behoefte aan...Vorige keer 2 weken geleden deed het ook zeer. Jullie geen last van? Ik verwen mn man wel op een andere manier. ;)
    Het 2e trimester en begin 3e trimester was sex wel fijn, maar de laatste paar weken...geen polonaise aan mijn lijf...

6. sunshine28

2 jan 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn mannetje wil geen sex momenteel omdat ik veel klachten heb en bijna op de einde zit wil hij wachten tot na de bevalling, en ik wil zelf ook geen sex momenteel die klachten nee dankje die hormonen maken mij gek ik ben meer gespannen.... ;)

Heb al vanaf gisteren weer pijn tussen mijn schouders, en mijn rechterknie spier verrekt ik weet niet hoe maar buigen is pijnlijk vandaag is het al iets minder geworden.

7. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Bij ons is het net andersom.
    Bijna mijn hele zwangerschap heb ik klachten gehad zoals bi, moe enz enz. Maar vooral door de pijn hebben we bijna geen sex gehad de afgelopen 9 mnd. (ik denk 2x totaal) maar ik vond het niet erg. Toch te moe en te veel pijn.
    Toen onze kleine meid met 34 weken indaalde, was de pijn wel minder, maar dan de gedachten dat ze zo laag ligt, nog steeds moe enzo, nog geen sex.

Nu wil ik zoooooooo graag bevallen dus ik tegen mijn man zeggen: SEX HELPT:D
    Vanochtend was weer zo fijn. Al ben ik nog niet aan het bevallen, nog geen weeën, voor mijn gemoedstoestand heeft het veel goeds gedaan.
    (heb hem al gezegd, wil nu het liefst iedere dag, net zolang totdat ze er is:D)
    Hij zegt: we zullen wel zien ;)
    Al helpt het niet met bevallen, het is wel even goed voor ons relatie. Ik heb het meer gemist dan ik dacht, die nabijheid, warmte en intimitiet dat je alleen met elkaar deelt.

8. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee dames, ook weer een berichtje van mijn kant :D

Wat leuk!!!! Inge gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal...

Loes hopelijk wordt je snel 'verlost'!!! Andere dames jullie ook uiteraard! Ons bevallijstje mag zich wat mij betreft heel snel uit gaan breiden.

Ik ben vandaag uitgerekend, maar nog geen voortekenen. Voel me verder redelijk fit... Behalve mijn buik is er niks anders opgeblazen, waardoor ik het waarschijnlijk nog goed uit weet te houden. Verder ook wat winderigheid, vaak naar de wc, lekker smakelijke info weer... :p

Het wordt met de dag spannender waaaaaaaaaaah!

9. Nofje

Nofje Lid

15 okt 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik heb hier nog niet eerder geschreven maar las wel mee... spannend allemaal hoor! Ik zit ook op hete kolen nu hihihi...
    Afgelopen woensdag en donderdag dacht ik dat het zover was.. Hele nacht zowat wakker geweest maar donderdagavond was het ineens weg. En gister heb ik een gigantische poetsaanval gehad. de hele keuken en woonkamer in 1 dag gesopt. Alle kastjes uitgeruimd en grondig geboend en weer ingeruimd. Plaats gemaakt voor flesjes, sterilisator, hydrofiele luiers, slabbertjes enzo.. En tegen 7 uur na het eten als een blok in slaap gevallen. Weer ff tussendoor wakker geweest om 10 uur ofzo en daarna voor de eerste keer ind e hele zwangerschap de hele nacht gewoon doorgeslapen. Tot half 2 vanmiddag?!?!?! Sowiezo een hele vage dag vandaag, wamt toen ik net beneden kwam bleek dat manlief mijn poetsaanval had overgenomen. Hij had alles gedaan! De was gewassen en weggevouwen, de ramen gelapt, gestofzuigd en gedweild, de wc's gepoetst.. gewoon alles! En hij drukte me de vluchttas in mn handen en zei vandaag hoef je alleen nog maar kleine boodschapjes te doen en dit klaarmaken.. En weg was ie hij moest nog gaan werken (avondddienst).
    En nu zit ik hier.... De honden doen ineens heel raar.. Vooral Chanel ons teefje loopt al een uur rondjes door de kamer. al jammerend.. Ze wil niet naar buiten, ze wil niks eten. Ze wil alleen maar bij me zijn. Heel vreemd allemaal. En de baby is heel rustig nu! Heeft wel de hik. maar is geen dansjes meer aan het maken. Heb wel wat krampen in mijn onderbuik en mijn maag rommelt heel erg, maar heb het idee dat ik gewoon naar de wc moet ofzo. Dus dat gaanw e maar even doen... Ik heb echt geen idee maar tis vandaag allemaal zo raar....

Nou ik ben er weer ff vandoor... Ik blijf meelezen en schrijf ook gewoon gezellig mee als jullie dat goed vinden!

xxx Nofje

10. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Idd ik vind de sex nu ook zeer pijnlijk. Voor ons hoeft t ook niet meer, je mist de intimiteit wel maar dan maar wat meer knuffelen. @loes alleen maar fijn dat jullie t beiden nog fijn vinden toch!

11. Yelice

Yelice Niet meer actief

Om de weeen op te wekken zou ik best even stevig van bil willen gaan :D maar het is inderdaad pijnlijk! dit had ik bij de vorige zwangerschappen totaal niet ik ging door tot de laatste uurtjes :)
    Ik mis het ook niet erg op dit moment, ben blij als ik in me bed lig.

Nofje wat spannend! als ik dan zie dat meiden die minder ver zijn dan mij en al bevallen ben ik lichtelijk jaloers :D
    Ik heb echt een vreselijke zeurderig gevoel in me rug en buik, beetje alsof ik ongesteld moet worden.
    Is al zo sinds vannacht.
    Denk toch dat het niet lang meer zal duren bij me zoontje was het 2 a 3 dagen voor de bevalling ook zo.

12. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Dat herken ik ook dat zeurderige gevoel in mn onderbuik en rug...Als ik nu een harde buik krijg dan doet het ook een beetje pijn soms. Hopen dat dat een voorteken is :)

Weet iemand dit? Er heerst van alles nu qua griep e.d. ik ben echt als de dood dat ik ziek word. Kan je bevallen terwijl je griep hebt? Of regelt je lichaam dat zelf allemaal. Het zal je gebeuren...

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hier ook vanochtend mijn man lastig gevallen in de hoop dat het iets zou opwekken. Ik kwam om 17:00 thuis en had opeens licht bloedverlies. Heb geen harde buiken of voorweeen. Herkent iemand dit?

Ik heb af en toe ook harde buiken die zeer pijnlijk zijn. Ik voel dan zo een pijnscheut dat ik het uit kan schreeuwen.

14. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @marike hier hetzelfde! Alleen trekt ook weeer weg. Balen!

15. Yelice

Yelice Niet meer actief

Marike ik dacht altijd dat je lichaam dat zou regelen maar toevallig een maandje terug iemand bevallen die ik ken die een fikse griep had op dat moment :$ die was ook echt uitgeput.
    Ze had wel koorts en waarschijnlijk is daardoor de bevalling op gang gekomen zeiden ze.
    Niet teveel zorgen over maken hoor.

Ik heb trouwens ook echt last down under :) constant steken en een pijnlijk gevoel.
    Kan me eigenlijk niet herrineren dat ik dit bij de vorige 2 had.
    Hier nog wel wat harde buiken maar het echt pijnlijke voorwee is sinds 17 uur weg :x helaas !! ;)

16. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    jeeej Inge van harte met je dochter!!!

wel spannend allemaal hier met al die pijntjes..
    Bij jou nog geen baby Loes?? moest vandaag nog aan je denken omdat je dacht te gaan bevallen vandaag hihi

Hier ook alles geprobeerd om het op te wekken, dacht kan mij het schelen geloof het niet maar waarom niet proberen.. Seks heeft niet geholpen, massage ook niet hoewel het wel heerlijk is hoor haha en net een bitter lemon op...
    Wel last van steken onderin maar dat verdwijnt ook wel weer, ook hele zeurderige rugpijn maar daar helpt die massage goed tegen, voor de rest geen weeen jammer... hihi

17. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    worden jullie trouwens ook een beetje moe van iedereen die vraagt 'is het er nog niet??' , 'wanneer ga je bevallen joh' ....

het is lief bedoeld ,maar als je het tachtig keer op een dag hoort ppfff ahaha Ik zou ook wel willen dat het kwam!!!

18. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Nou ik word er niet echt moe van, maar het is wel opvallend inderdaad...Daarom hoop ik niet tot week 42 door te lopen, want dan word het alleen maar erger natuurlijk...

19. sunshine28

2 jan 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ben ik 1 dag overtijd leuk is dat, met dat steken continu onderin af en toe zeurende rugpijn maar maandag heb ik afspraak bij de gynecoloog dan denk ik zeker dat zei gaat toucheren en we gaan de dag afspreken voor inleiden.

Dus aankomende week word ik ingeleid welke dag dat weet ik nog niet ik vind het spannend wie weet mischien dinsdag al....

Mijn kleine baby is heel actief vooral savonds kan bijna niet meer veel eten heb last van misselijkheid, alleen vanaf gisteren kan ik weer eens fatsoenlijk plassen. Want de hele week al last gehad van snachts opstaan voor die paar druppels plasje dat is geen pretje.

Ik had vandaag de heledag last van menstruatiepijn in mijn onderbuik, en pijn tussen mijn schouders ik ben in bad geweest en voel mij weer topie alleen die steken onderin heb ik nog steeds last van omdat de baby weer druk bezig is..

20. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    He meiden, ben ik weer even :) al de hele avond last van pijnlijke harde buiken om de 5 a 7 minuten. Ben t nu maar even aan aan t kijken. Als t weer niet doorzet word ik gek. Zo is t nu al weken pff :) maja moeder natuur he hihi :) slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina