dacht ik ook en ben er ook daarom niet zo gerust op. Ik moet morgen eigenlijk al naar de gyn, maar heb nu toch nog even de vk gebeld. Die belt me zo terug, ze had het nogal druk. Jullie horen ervan En eh, idd wat een rot mens he die vk van je:x Je zou ze toch wat Maar toch wil ik je een hart onder de riem steken. Hou vol, lang kan het niet meer duren (makkelijker gezegd, ik weet het. Voel met je mee)
@Loes dankjewel meis, ik weet t nog hooguit 2 weekjes laat ons iets weten he wat ze eheeft gezegd! beter een keer teveel controleren als een keer te weinig!
@marike....als iedereen in dit forum over de 40 weken heen is denk dat ik toch maar weer weg gaat....haha dat is toch niet mijn voorkeur nog haha! Naja het blijft toch afwachten. @vash...spannend en hoop dat het doorzet voor jou. Succes!!
Neej ook niet die van mij hihihi , maar het begint er toch steeds meer op te lijken....ik kruip steeds dichterbij de 40.
ooh morgen uitgeteld.. en dat terwijl ze zeiden ik hoop dat je de 37 weken haalt. zo zie je maar geen zwangerschap en geen lichaam is t zelfde. denk zelf dat ie niet uit zichzelf gaat komen. vraag me niet waarom maar das me gevoel. ook omdat die voorweeen niet doorzetten enzo een ander was allang bevallen. maargoed binnen nu en 2 weken zijn we toch zeker wel papa en mama? hihi probeer maar positief te blijven he ! maar ik gok op een februarikindje
Goeiemorgen! Ben benieuwd hoe t met loes is? Zijn er nog mooie baby's geboren vandaag? Hier nog steeds bib.. Strax na de vk kijken wat ze te mauwen heeft
Het is wel stil hier... Ik heb ook niets te melden... Kly succes bij de vk vandaag hoop dat ze goed nieuws voor je heeft.
Good morning ladies!!!! Kly wat heb jij een piep vk! :x Zo kun je toch geen energie opbouwen voor je bevalling. Kun je geen andere krijgen? Ben benieuwd hoe het vandaag gaat bij je afspraak... En inderdaad toch wel positief blijven, maar wel lastig met zo'n sukkelige vk. Loes, hoop dat het wat beter gaat met je! Laat je ook even weten hoe het gegaan is? Ik moet ook zo richting het ZKH Bij mij het tegenovergestelde, ze willen daar soms sneller dan dat ik wil. Heb zoiets van laat hem maar komen wanneer het hem uitkomt. Maar ze zitten op mijn lip en zodra de bloeddruk weer te hoog is of wat klachten, gaan alle toeters en bellen aan. Wel begrijpelijk en goed dat ze alles heel serieus nemen, maar mijn grootste angst is onnatuurlijk te moeten bevallen.
@inaya ja erg he. Zij werkt maar alleen dus dan zou ik helemaal over moeten stappen voor nog 1 a 2 weken haha.. Ooh meid das ook balen dan! Succes vandaag int zkh dan! Laat je ons weten hoe t is afgelopen? @marike ja stil hier he bah!
hoi meiden, ik lees wel vaker met jullie mee.. maar ik weet dat het makkelijk gezegd dan gedaan is maar gewoon denken de baby komt toch niet meer .. laat ik nu nog lekker genieten en dan komt hij/zij vanzelf is bij ons ook 2 x gebeurt hihih.... @Kylie.. belachelijke vk heb jij zeg ... kun je niet met een smoes het ZH bellen dat hun je eens onderzoeken. mijn sz had niet eens in de gaten dat dr bevalling begonnen was en ze had al 8 cm ontsluiting!!! ... toi toi toi dames..
Goeie morgen dames, wat lief dat jullie aan me denken Nou, ik ben gisteren naar het zh geweest, en wat denk je..... niets aan de hand De pijn kan waarschijnlijk door hard buiken komen ofzo (heb er vaak over gelezen maar nooit eerder ervaren. Maar eh, au) Wel hebben ze gekeken of ik ontsluiting had........... 2 cm. Ikke blij, toch fijn om te weten dat ik die alvast kado heb gekreken Nu moet ik straks naar de gyn voor controle. Ik ga toch vragen of ze me op weg willen helpen. Wat mij betreft opwekken (krijg toch een ruggeprik, dus kom maar op zou ik zeggen maar ik weet nu al bijna zeker dat ze dat niet zullen doen. Maar vragen staat vrij toch -tenminste, dat zei de vk gisteren ) Of dat ze me willen strippen ofzo. Ik heb nu gewoon zo veel last. Alles doet pijn, mijn buik, mijn rug en ik wordt gek. Wie weet, ik hoop hoop hoop dat ze me helpen willen. Blijf positief maar reken er eigenlijk niet op of toch Ik laat jullie vanmiddag meer weten. Verder aan alle dames, kom op he, eruit met die kleintjes Roep ze toe.... zie het licht en ga ernaar toe
Idd makkelijker gezegd Maar gisteren zei ik nog tegen mijn man........ Ze komt er nooit meer uit Ik blijf de rest van mijn leven zwaner Ging toen verzitten op de bank met de geluiden....... au, ai, au, puf, zucht ai Zegt mijn man........ ach lieverd, ik heb toch wel een beetje te doen met je hoor. Mijn antwoord, ik ook met mezelf
@Loes mooi dat alles goed was, je kunt idd altijd vragen vragen staat vrij he! hoop voor je dat ze iets doen, maar hier altijd pas met 40 a 41 weken.. ik heb dat vandeweek ook geroepen volgens mij komt ie er NOOIT meer uit hahaha en ik vond mezelf ook errug zielig terwijl me vriend me gewoon uit zit te lachen omdat ik zo zit te puffen en te doen. hij belde me net op zegt ie HOE IS T? ik zeg nou gewoon goed hoezo hahaha hij belt me nooit als ie aan t werk is. wat blijkt hij moet van zn baas even 200 km rijden na een andere bouw om daar iets op te halen.dus 2 uur heen en 2 uur terugrijden.. flink ruzie gehad met zn baas dat ie da nie kan maken maar ja hijs nu toch onderweg nou voel ik helemaal niks dus is geen probleem maar t zou wel een stunt zijn als nou de weeen begonnen hahahah!!
Zou je net zien he Nu zit je zeker in dubbio, wil wel maar ook weer niet nu bevallen Geweldig Als de kleine komt, gewoon benene bij elkaar knijpen dan, even op papa wachten. Ach meid, ik hoop zo voor je dat ze vanavond mag komen. (voor alle de dames op deze topic hoor) Wordt met de dag steeds spannender
@loes ja idd verheug me nu ook wel weer op een februarikindje.. en ik weet nu dat t nog hooguit 2 weken kan duren en dan issie er.. dus heb me er stiekem bij neergelegd denk ik. natuurlijk denk ik nog steeds wat duurt t toch lang, maar ben ook wel weer trots op me lichaam dat ik t kindje iig tot 40 weken al heb uitgedragen. :d laat ons even weten hoe t was bij de gyn he!!
ik ben wel benieuwd naar iedereen zn buik...mijne is wel van vorm veranderd een beetje...ff kijken of ik zo een fotootje kan maken.... kly we mogen inderdaad trots zijn op ons lichaam dat we het kindje tot 40 weken hebben gedragen! Dat vind ik nou mooi dat je dat zegt! weetje welke datum wel mooi is? 2-2-2012 het is mijn uitgerekende datum, maar het staat wel mooi he! Dus dat betekend dat we donderdag moeten bevallen
Hey dames, Kly mooi gezegd! Is ook iets om trots op te zijn! Ben ook erg trots op de kleine die het zo goed doet. Die verloskundige van jouw ik heb er echt geen woorden voor!:x Marike ik heb al een heletijd 02-02-2012 in mijn hoofd. Duurde even voor ik door had dat het wel een mooie datum is, ik was meer gefocust op dat ik dan wel over datum ga. Maar zou het toch wel heel leuk vinden. Nou ben ik gister bij de vk geweest en die wilde niet voelen, omdat ze niet het idee had dat er iets te voelen viel. Ze wil de boel niet irriteren. Ik moet nu donderdag (02-02-2012) komen en dan gaat ze voelen en proberen te strippen als het dan nog nodig is. Mocht het strippen niet kunnen of niet werken, dan moet ik maandag weer terug komen en dan gaan we het nog een keer proberen. Wil het dan niks doen, dan gaan we een afspraak in het ziekenhuis maken voor inleiding. Ben wel blij dat ik nu een plan van aanpak weet. Hoop alleen dat het allemaal niet nodig is en dat de kleine vandaag of morgen denkt, ik wil nu geboren worden
Mooi buikkie heb je zeg! En indd als ze nou gewoon allemaal donderdag komen dan kunnen wij op ons gemakkie nog wat laatste dingen doen en dan zitten we ook nirt zo in spanning hahaha jammer genoeg werkt dat niet zo. Mijn gevoel heeft altijd bij 12-2-12 gelegen dan zou 3 dagen over tijd zijn...maar pfff duurt nog zo lang hahaha Voor de dames die naar de gyn of vk moeten...hou ons op de hoogte...ben benieuwd voor jullie!