37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Nou dames, ik heb toch de MEEST LIEFSTE GEWELDIGSTE GYN ALLER TIJDEN :D:D:D:):):) Vond hem altijd wel zo'n lieverd, maar nu helemaal;)
    Want ik ben dan net geweest en vroeg hem:
    please, please, please, help me
    Hij zei hoe dan.
    Ik zei, maakt niet uit, strippen, halen, doe wat maar ze moet eruit. Ik zit er dan ook zoooooo helemaal doorheen. Alles doet pijn, in mijn hoofd wordt ik gek, ik kan niet meer.
    Dus hij heeft geregeld: Vrijdag 3-2-12, op mijn verjaardag;) kindje opwekken op eigen verzoek met reden: je kan niet meer. Opwekken incl. ruggeprik:D
    Zeg ik nog: ik zou zoooo lachen als ze nu ineens toch vanavavond of morgen uit haar eigen zou komen:D
    Maar hoe dan ook, UITERLIJK vrijdag ben ik weer mama:D
    Eindelijk een datum om me aan vast te houden. Ik ben zooooooo blij.
    Ik had het niet durven dromen dat hij accord zou gaan. Ik dacht: met heeeeelll veel geluk wil hij me mischien strippen ofzo maar dat hij ze echt haalt........ mijn dank is groot (en mij verlangen naar onze kleine meid ook;))

2. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Wat fijn voor je! Heerlijk ook een gyn die echt naar je luistert! Lijkt me ook enorm spannend om een datum te weten maar wel heel erg fijn voor je!

3. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw super zeg voor jouw loes. Indd een datum om je voor nu even aan vast te houden!! Wat zal dat ook wel weer een apart gevoel zijn!!
    Enuh wie is die gyn...denk dat er meer zijn die hem/haar willen hahaha.

4. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    @Loes ik ben blij voor je...ook wel fijn denk ik om te weten wanneer het gaat gebeuren. Gaan ze de weeen opwekken?

Spannend hoor! En op je verjaardag nog wel...dan hebben jullie wel dezelfde verjaardag....naja maakt ook niet zo heel veel uit...kan je het tegelijk vieren...

5. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi iedereen!

wat spannend loes! en wat een verschil in aanpakken he, de ene verloskundige die niets wil doen zelfs niet als je over tijd ben en de ander die wel naar je luistert...

hier voel ik me sinds gister 'raar' kan niet beschrijven wat ik precies voel..me bloeddruk schommelt (heb zelfs zo'n apparaat,maarja hoe betrouwbaar is dat?!) en twijfel heel rg om te bellen...
    dat komt omdat ik dus niet goed kan beschrijven wat ik heb, ik voel me gewoon 'niet lekker' morgen heb ik een afspraak bij de VK, dus denk de hele tijd wacht wel tot morgen...aan de andere kant is die bloeddruk ook wel beetje eng...hij schommelt tussn de 130/80 en 145/95 raar he.... hartslag is ook vrij hoog 107, maar weet niet of dat heel erg is....
    Ook vannacht niet goed geslapen, kreeg krampen maar zette niet door, en wist ook niet of dit kwam door wellicht een grote boodschap of de baby...vanaf 03u niet meer toen om 5u eruit ,maar heb het in de ochtend gelukkig weer ingehaald...
    nah ga zo gewoon even rustig broodje eten en kijken hoe ik me voel. gek....

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden,

Sorry heb jullie een beetje verwaarloosd! Het is de afgelopen dagen gewoon zoooo hectisch geweest! Er begint nu pas weer een beetje ritme in te komen :) dus ik lig nu op bed met de ipad en heb ff een momentje om een berichtje te plaatsen :)

Zoë doet t echt super goed! Ben zo trots op mn moppie!! De afgelopen dagen problemen gehad met de borstvoeding door ernstige kloven en gisteren erge stuwing. We zijn vandaag dus over gegaan op flesvoeding! En dat gaat super goed :) zoë heeft sinds vandaag ook een tutje en dat vind ze heerlijk :) ik merkte al toen ze net geboren was dat ze grote zuigbehoefte heeft! Ik ben blij met mijn keuze om naar fv over te stappen, voel me veel relaxter :)

Met mij gaat t ook goed! Herstel verloopt echt prima :) tja t is allemaal nog een beetje beurs van onder maar das logisch ;) ik merk wel dat ik echt behoefte heb aan ritme! En dat rusten tussen de middag vind ik niks maar goed het moet.. Gelukkig sinds gisteren ook wat meer beneden dat vind ik ook fijn! Lekker beneden zoë voeden :) de hele dag maar op mn slaapkamer liggen vond ik echt verschrikkelijk! Verder hebben we een super kraamhulp :) lieve vrouw waar we een hoop van leren!!

Hoe is t hier verder? Ik heb niet heel ver terug gekeken :) sorry :) nog babys er bij?? :) ik zal binnenkort ff proberen een foto an zoë te uploaden, heb geen idee hoe dat werkt op de ipad!!

7. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kly ja dan heeft overstappen inderdaad geen zin. Hopelijk overleefd je vk het vandaag met je ;)
    Loes super!!!! Spannend!
    Marike mooie buik!

Utrecht, die thuis apparaten zijn niet altijd betrouwbaar. Ik meet niet meer thuis, werd daar zo onzeker en gestrest van. Anders even bellen naar je vk/ gyn? Is toch wel fijn om voor de zekerheid even naar te laten kijken.

Inge krijg de kriebels als ik je stukje lees, ik wil ook!!!!!

In het zkh is het goed gedaan vanmiddag. Bloeddruk stabiel, baby ligt nog steeds niet helemaal vast en doet het verder goed. Mag over 1 week terug komen, mocht de beeb er dan nog niet zijn, dan gaan ze kijken naar het op gang brengen van de bevalling. Nou hopen dat hij in de tussentijd zichzelf meldt. Verder een enorme eetaanval gehad en nu voel ik me nu heeeeel zwaar hihi :p

8. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    he meiden, net terug van de verloskundige. getoucheerd en nog steeds 3 cm. maandag een afspraak bij de gyneacoloog om te kijken wat ze gaan doen ben dan 41 weken zwanger. alleen ik verloor bloed na t toucheren en heb ik bij de andere 3 x niet gehadl. was normaal zei ze. iemand ervaring mee? of zou ze t stiekem een beetje opgewekt hebben hahaha

9. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Lieve dames, bedankt voor jullie lieve berichten.

Sellie - ja idd is heel fijn als je een gyn hebt die echt naar je luisterd. Die komen niet vaak voor denk ik. En of het spannend is dat ik een datum heb....... Eerder ervaar ik het als een geruststellend idee. Ergens om naar toe te leven. Ik kan me nu echt voorbereiden.
    Morgen ga ik boven nog 1x alles poetsen, donderdag blijft mijn man thuis en kunnen wij ons voorbereiden op de komst enzo. Heerlijk

Sonkal - Hij heeft Dr. Laeven -zit in het zh in Goes- (maar zou hem eerder dr. lieverd willen noemen :p)

Marike - ja ik krijg een infuus met weeënopwekkers en gelijk daarop een ruggeprik zodat ik de weeën dan ook niet voel :D

Utrecht - Bloeddruk meten is maar een momentopname. Dus schommelen is heel normaal. Jou waardes zijn nog oke. Zolang je verder geen vreemde duidelijke syptomen hebt kan je beter rustig wachten (met de nadruk op rust;)) Sterkte

Inge - wat geweldig dat het zo goed gaat. Ben echt heel blij voor je

Inaya & Kly - voor jullie beiden hoop ik toch zo dat jullie kleine zich ook snel mag aankondigen. Ik blijf voor jullie duimen.

10. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @Loes ooh wat fijn meid! nog een paar daagjes wachten en dan ben je weer mama! goed hoor :)

11. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Nou ik dacht lekker na t eten in bad te gaan verlies ik me slijmprop. Gatsie. Dus kon er weer gelijk uit ahahha. Weet dat t niks betekend maar ach we zijn m kwijt hahaha! Slaap lekker meiden! Xx

12. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw kly spannend....nu hoeft het indd niks te betekenen maar ik hoop voor jouw wel!!

Mijn vriend hoorde vandaag dat hij op ons uitgerekende datum twee daagse cursus heeft.. 2uur rijden weg...pff lekker gepland daar!!
    Dus ik zeg kom nu maar deze week kleine uk hahaha.....

13. Inaya

Inaya Actief lid

4 dec 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kly bloed, slijmprop, spannend!

Sonkal hebben ze inderdaad niet zo handig gepland…

Hier nog steeds geen baby :( ik ga maar eens wat poetsen en mijn gedachtes ergens anders op proberen te zetten.

14. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    kly, ja het hoeft aan de ene kant niets te betekenen, maar aan de andere kant......... het is weer een stapje verder toch ;) Ik blijf voor je duimen
    Sonkal, idd, lekker is dat. Mocht de kleine dan toch willen komen, dan maar even benen bij elkaar knijpen he en op papa wachten :p

Ik voel me vandaag helemaal :D
    Ik bedoel, ik het ontzettend pijn in mijn rug en banden. Heb behoorlijk slecht geslapen.......maar........NOG @ DAGEN :D
    Ik voel me geestelijk gewoon zo goed nu ik een datum heb. Heerlijk zeg. Vandaag ga ik lekker boven WEER alles poetsen, morgen de bedden verschonen, nesteldrang van heb ik jou daar :p
    Maar mijn man is nu ook al lekker thuis. Hij zou donderdag en vrijdag thuis blijven (de 2 dagen die hij van zijn werk krijgt) en volgende week neemt hij ook een hele week verlof op (heerlijk samen de kraamweek beleven) maar toen zei zijn baas: neem dan maar woensdag (vandaag) ook maar lekker.
    Echt heerlijk. Ik kon vanochtend lekker blijven liggen en zijn man lief en zoon beneden op de playstation gaan spelen. Kinderen ook;):D

15. Sonkal

Sonkal Actief lid

24 mei 2011
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    @inaya het wil bij jou ook maar niet komen he...arme jij en #*$% vk heb jij hoor....nog even volhouden!!

@Loes, heerlijk ff alles schoon maken....doe dat hier ook steeds met de gedachten als het komt moet alles schoon en opgeruimd zijn voor al het volk wat over de vloer komt straks...maar ik denk dat ik dat nog 10 keer kan gaan doen hahaha.

En ladies even wat leuks...het is inmiddels februari nu kan het toch niet lang meer gaan duren!!

16. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Vanmorgen een redelijk lang verhaal getypt...druk ik op een verkeerd knopje...foetsie...en ik was al lekker vrolijk :x Is maar beter ook, want zo gezellig was het niet wat ik had getypt ;)
    Heb dus ook niet de moeite meer genomen om weer opnieuw te beginnen.

@ kly heerlijk dat er in iedergeval iets gebeurd met je lijf! Wou dat dat hier zo was.

@ Loes fijn om te weten wanneer het komt. Kan je lekker alles klaar maken in huis en ook je vent om je heen (jarloers:)...)

Maarja we moeten ons er bij neer leggen. Net bij de vlos geweest en volgende week vrijdag een afspraak gemaakt. Ik hoop natuurlijk dat ik dat niet haal ;)...als ik het wel haal gaan ze me proberen te strippen...

17. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    He Marike, toch nog iemand die vanmiddag ook komt kletsen. Ik vond het al zo rustig vandaag.
    Wie weet zijn er een heleboel nu aan het bevallen ;) Ik hoop het toch zo voor jullie allemaal.
    En ja, het is echt zo heerlijk nu ik weet waar ik aantoe bent en kan voorbereiden. En man lief thuis, heeeeerrrrrrrrrlijk :D
    Nou, boven is alles lekker gepoetst, morgen doet mijn man de bedden verschonen en door het hele huis stofzuigen (kan ik nog snel dweilen) en dan zijn we klaaaaaaarrrrrrrrr. En mag ze vrijdag komen:D
    Maar ik kan er haast nogsteeds niet bij. Dat mijn gyn daar zo makkelijk over deed. Dat er echt gyn zijn die werkelijk naar je luisteren:$ Ik ben zo blij en dankbaar. Zit hier met een grote :) au te roepen van de pijn in mijn rug en banden. Maar mijn gezicht blijft op :D

18. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.962
    127
    63
    zuid holland
    Hai meiden,

Sorry, ik heb jullie een beetje verwaarloosd, we zijn helemaal in de ban van onze kleine meid:D:D.

Alles gaat super goed met ons en haar!! Het is echt een hel tevreden kindje wat alleen bij honger huilt. De bevalling was heftig, maar het is het allemaal zo waard geweest. Jullie zijn ook bijna aan de beurt dames. Nog eventjes doorzetten en dan hebben jullie ook het mooiste wonder in jullie armen.

Ik zal nog even een foto spammen:D

19. mamam3

mamam3 Lid

27 jul 2011
    27
    0
    0
    mama
    Oooh wat een schatje,ik wil de mijne ook:)

en loes succes vrijdag.

20. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Zafira Wouw wat een schatje! Joh ga jij lekker genieten van de kleine, dat snappen wij allemaal wel hoor. Super dat ze het zo goed doet! Voel jij je ook oke?

Marike je bent niet zo vrolijk dus?! ben je het een beetje zat allemaal? wanneer heb je volgende week een afspraak oh zie het al vrijdag....sorry. Joh wat is dat nog ver weg he meid?!
    Hoop ook voor je dat de kleine toch echt eerder komt dan volgende week vrijdag! Zal voor je duimen!

Loes kan het me voorstellen, wouw dan weet je ineens een datum. Niet te druk doen he!

All
    Mijn afspraak bij de vk voor morgen 13.00uur is verschoven naar morgen 09.50uur. Gelukkig!!! Dan gaan ze dus kijken of ze me kunnen strippen. Ik hoop het!!!!! maar hoop nog meer dat het daarvoor al begint!

Hoe is het met de rest van de dames, het is inderdaad best stil hier.........zou dat nog een baby betekenen??????:D

Deel Deze Pagina