37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    @Eylem: vervelend hé, die kwaaltjes. Ik heb ook geen enkels meer en tijdens het slapen merk ik dat ik last heb van een slapende arm/hand.

Mannetje is gelukkig in de buurt. Mocht het beginnen, dan is hij binnen een half uur thuis. Hij gaat lekker genieten van de Turkse cuisine, ik ben benieuwd!
    Mijn oudste zit vandaag tot 17:00 uur op school (BSO) dus ik kan lekker bijtanken vandaag. Even beneden met stofzuiger rondgegaan, een doekje door de keuken. Straks de was doen, wat strijken, dutje doen en dan is de dag voorbij.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Wat is iedereen lekker ongeduldig :D

Laika: Heeft het zeuren al wat geholpen?

Dames die bevallen zijn: congrats!! Denk dat velen hier graag in jullie schoenen willen staan op dit moment ;)

Zelf heb ik weer lekkere rugkrampen gehad vannacht en wat buikkrampen. Heerlijk wakker worden.... Ik ben ze gaan timeren, ze duuren wel ongeveer een minuut. Dus eindelijk in vlagen ipv non stop. MAAR niet regelmatig... dus kon mijn telefoon lekker laten liggen. GATVER! Ik wil ook bevallen. Ben dit stomme gedoe zat. Vooral die rugkrampen, ik weet van gekheid niet hoe ik moet zitten of liggen.

Ook hier heeft de seks niets geholpen hahaha! Grappig om te lezen dat bijna iedere vrouw hier het daar maar ff mee geprobeerd heeft :D

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Hee meiden,

Ecl ben je bevallen??? :) hoop dat alles goed gaat met je! En kly, hoe gaat t met jou?? Lekker aan het genieten? Hoe gaat t met chevano?
    Marike wat een mopje!!

Inaya gefeliciteerd!! Het is echt genieten he?? Uuuuren kan ik kijken naar mijn dochtertje!! Hoe gaat t met je herstel??

Ik heb ook niet alles terug gelezen, het is idd erg druk door alle nieuwe dames! Prima natuurlijk :) maar kan helaas niet alles bijhouden! :) nu zit er natuurlijk ook een hoop verschil in dames die inmiddels zijn bevallen en dames die net de 37 weken in gaan..!

4. Linana

Linana Niet meer actief

Er zijn inderdaad heel wat nieuwe dames bijgekomen :D
    Maar zo gaat dat denk ik, voor de ene dame die bevallen is komen er 2 terug :D

Ik heb net te horen gekregen dat mijn vriend toch niet voor werk naar almere hoeft van dinsdag tot donderdag. Al zijn collega's hebben al kids en die wilden het niet op hun geweten hebben dat hij het misschien mist, de geboorte van zijn eerste :D
    Ik ben blij!!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Laika, oh heerlijk, Turks eten, mijn man is Turks dus dat staat hier ook zeer regelmatig op tafel :)

Linana, ik las net je topic....echt frustrerend, die onzekerheid de hele tijd! Wel fijn dat je vriend niet weg hoeft!

Mijn man werkt deze week in de avonddienst dus ik hoef heerlijk de hele week niet te koken....ga naar mijn moeder of zij komt hier :D . Luxe!

6. Linana

Linana Niet meer actief

Eylem heerlijk joh!!
    Ik ben net aan het bedenken of ik nu naar de supermarkt ga voor gehakt of later. Geen luxe hier dus haha
    Maar vind het ergens ook wel fijn, dan heb ik tenminste wat te doen.

Op het menu: mini gehaktballetjes, aardappelpuree en brocolli. En een lekkere jus denk ik.... :D

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik ben nu 39 + 2, heb 3cm ontsluiting,verweekt, volledig ingedaald en sinds gistere slijmprop verloren maar er komt niks op gang :(

8. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Hier nog nix gebeurt meer, jammer!!!!!
    Hou wel bruinige afscheiding, sinds ik gisteren wat bloed en slijm ben verloren na de sex..... ;)
    We blijven maar weer afwachten......we hebben geen keus he!!! :p
    Donderdag vk, zouden ze willen strippen??? Hmm//....

9. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sprak toevallig van de week een meisje (en heb dit al vaker gehoord) dat je in holland een wondermiddel kunt kopen bij de drogist... en dat de bevalling dan binnen een dag op gang komt.

Zei zelf geloofde er eigenlijk niet in maar jawel nog savonds werd haar kindje geboren...

iig succes hopelijk komt het snel op gang!!

10. Linana

Linana Niet meer actief

@ Suzy
    Ik denk dat die wondermiddeltjes zoals ze genoemd worden pure toeval zijn. Je kan nooit zeggen achteraf of de bevalling zonder ook op gang was gekomen. De beeb komt wanneer die wil komen. Veel wondermiddeltjes hebben ook nog eens zware nadelen (ananashart en bitter lemon kan giftig zijn, wonderolie kan ervoor zorgen dat de beeb in het vruchtwater poept) Enige wat een veilig middeltje is is seks en klaarkomen :D

Dat wachten is echt een ramp zeg!

Een vriendin van me blijft beweren dat mijn vriend de bevalling nooit had gemist als die wel naar almere had gemoeten... Kan me daar echt aan ergeren. Almere - Assen is toch nog ongeveer 1,5 a 2 uur rijden, stel dat die in de spits terug moet sjeezen... Ja ok, de kans is klein dat die het dan zou missen, maar "nooit" is ook weer een beetje te makkelijk gedacht in mijn ogen :mad:

11. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh haha wonderolie heet het trouwens... maar ik hou het ook liever bij klaarkomenklaarkomen hoor... eens zo lekker :D

Ja dat is idd wel een afstandje.. en zeker nu weet je niet wat er in het verkeer te wachten staat met dat weer steeds!!

Mijn man is nu iedere keer ca een uur hiervan daan.. en zelfs dan heb ik zoiets van.. tja dalijk begint het ineens. Wil hem gewoon graag hier in debuurt houden haha. Ook al ben ik pas ca 38 weken. en die ene cm ontsluiting kan er nog weken zitten. maar bij mijn zoon had ik ook uit het niets 5cm. Je weet het maar nooit he.

12. Linana

Linana Niet meer actief

@ Suzy
    Ach ze komt er wel achter als ze zelf zwanger is hoe het is :D Zo denk ik maar steeds. Haar vent zit ook regelmatig ver voor zijn werk en ik denk dat ze hem dan ook gewoon liever in de buurt heeft en er dan hetzelfde over gaat denken.
    Mijn moeder ging rond 4 uur in de ochtend naar het ziekenhuis en nog geen 2 uur later was ik er. Zo snel ging het met mijn broertje en zusje ook. Dus precies wat je zegt, het kan heel snel gaan

13. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Zo! Weer lekker geshopt met schoonmoeder. Nu heb ik echt helemaal niks meer nodig voor de kleine. :D

Morgenmiddag naar de VK, kijken of alles nog gaat en vragen wanneer ze me nou gingen strippen. Ik begin nu aardig ongeduldig te worden en ik wil mijn meissie zien!:p

14. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slim van je meis om zo te denken... idd ze komt er vanzelf een keer achter dan moet je dat ook gewoon steeds tegen haar zeggen hihi!!

Nou als het bij je moeder steeds weer zo snel ging kan ik me helemaal voorstellen dat je met dat idee in je hoofd zit. en je moet er toch niet aan denken dat je papa op moet bellen van uh... tja de kleine is er al!!!
    Ik hoop overigens dat het bij mij zo snel mag als bij je moeder.:D
    Maja ze zeggen dat een 2de vlugger gaat.. dus dat hoop ik dan maar haha

15. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Blijft leuk he dat shoppen :D ik was gister bij een winkel moest voor mezelf even ondergoed bij halen... zo allemaal meisjes dingen voor 5 euro ps afgeprijst. Kon het niet laten met een tas vol thuis te komen...
    ben ook zo blij dat ik allemaal meisjes dingen mag halen. Heb al een zoon en hoopte heel erg op een prinsesje en mijn wens is in vervulling gegaan:D

Snap je ongeduld wel!!! Hopen dat de kleine zich snel meld.
    iig vast veel succes met de bevalling!!

16. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    hoi dames,

hier een kleine up date: vanaf gister 22u lichte weeen maar makkelijk te houden en onregelmatig, verwachtte halverwege de nacht wakker te worden.. Wel gedaan maar de weeen zette niet door. Voelde de baby ook minder, VK laten komen in de ochtend die heeft gevoeld en heb 3cm ontsluiting en verloor wat bloed. Toch even doorgestuurd naar ZK daar alles goed met baby alleen beetje hoge bloeddruk. Weeen blijven komen maar nog steeds niet met regelmaat. Ze verwachtte vandaag of morgen en anders moet ik woensdag terug komen om eventueel vliezen te laten breken... spannend, de weeen worden wel steeds pijnlijker alleen niet met regelmaat. Zou het een valentijnbaby worden???

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    @Utrecht: spannend! Ik duim voor je dat het nu snel gebeurt....
    @suzy83: hier precies hetzelfde: eerst een jongen en nu een meisje. Wat een geshop! Alles is opeens knalroze, terwijl ik niet eens van roze hou (zal wel de hormonen zijn).

Vandaag weer kilometers gelopen in de hoop dat het wat op gang zou brengen aangezien de sex toch niet heeft geholpen.;)

18. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik ga hulpmiddeltjes gebruiken hoe nieuwsgierig ik ook ben ik laat de natuur zijn gang gaan, tenzij ik over tijd ga dan zal het inleiden worden.

19. Linana

Linana Niet meer actief

@laika
    Altijd leuk: shoppen! Ik durf het niet meer aan. Heb steeds van die rugkrampen en er is niemand met wie ik kan shoppen :(
    Lijkt me wel leuk hoor, shoppen voor meisjesdingen :D Ik ben wel van het roze namelijk!

@suzy
    Dit is mijn eerste, dus zal wel wat langer duren. Ik hoop ook echt dat dit gaat doorzetten, want hier nog mee rondlopen tot 42 weken zie ik niet zo zitten. Het zijn ook geen lichte krampen voor mijn gevoel. Ze zijn soms best heftig. Moest zonet ff gebukt staan tijdens het balletjes bakken.

@utrecht
    Spannend!! hopelijk zet het bij jou ook door :D
    Als dit bij mij lichte weeen zijn houd ik mijn hart vast voor wat er nog gaat komen trouwens....

Aan alle dames: Wanneer zouden jullie bellen? Er staat overal bellen als je de kleine minder voelt. Maar wat is nou minder? De kleine heeft al minder bewegingsvrijheid... Ik voel hem al lang niet meer zo erg als eerst. Maar wanneer moet ik gaan bellen?

Ik ben de rugkrampen ook maar gaan timeren nu. Ik sla alles op in zo'n memo'tje in mijn telefoon. Er zat net wat regelmaat in, maar helaas nu niet meer :( Lichte kramp is het alleen niet. Heb wel een hoge pijngrens, maar jezus wat is dit vervelend zeg....

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ utrecht, spannend meid! Ga voor je duimen dat het heel snel gaat beginnen.

Morgen op controle bij de gyn. Ben benieuwd had vanmiddag wel even een pffff moment rugpijn en super warm...

Deel Deze Pagina