Haha ik wist het!!! En ook nog is wat ik zei rond de klok van 9!! Dikke proficiat leuke naam ook!! En heerlijk lekker thuis. Hier ligt bibi nog steeds appart maar met een beetje geluk mag ze morgen bij mij komen liggen... en met nog meer geluk mogen we vrijdag samen naar huis... ik hoop het zo want doe geen oog dicht hier... geniet van je meissie en je kraamtijd!!!
Hier dacht ik vannacht toch echt dat het begonnen was . Werd wakker van buikkrampen, naar de wc gegaan, daarna ongeveer om de 15 minuten weeen, wel dus met een hele lange tussenperiode maar meteen echt goed heftige weeen....ben er na een uur uitgegaan en toen stopte het na een uur weer naar bed gegaan, daar af en toe nog wakker geworden van buikpijn. Vaag allemaal. Nu op het moment gebeurt er niet zoveel, geloof ik.
Balen zeg!! Ik werd vannacht wakker met enorme rugpijn. Dan kwam het weer en dan was het weer even weg. Wist me echt geen houding te geven. Oh wat werd ik chagrijnig! Straks weer naar de gyn.
Balen eylem, kan me voorstellen dat je dan denkt dat t begonnen is. Hopelijk blijkt straks wel dat je er al wat cm mee verdiend hebt Angela, ook al zon pijn succes bij de gyn Hier geen bijzonderheden. Lekker geslapen m'n dochter maar een keer eruit vannacht. Ben wel blij dat maart nu begonnen is
Hoi meiden, Hier even spannend geweest. Had hele erge pijn gehad bovenin mijn buik en rug. Ik moest naar de ziekenhuis van de vk, bleek na onderzoek dat ik misschien het HELLP syndroom heb. Dus moest ook een nachtje blijven Nu gelukkig weer thuis, maar blijf daar wel onder behandeling en moet morgen weer terug voor CTG, bloedonderzoek en urine inleveren. Hier nog dames afgelopen dagen bevallen??
Eylem: t is Cookie dough geworden, haha. Jammer dat het weer is opgehouden! Misschien dat het later vandaag toch nog doorzet. Angela: Vervelend, rugpijn! Mammadoe: Das ook niet fijn, zeg! Gelukkig wordt je nu wel goed in de gaten gehouden! Hier vannacht niet zo goed geslapen, om het halve uur wakker geweest.. Geen flauw idee waarom. Geen rommels of iets, helaas. Het is MAAAAART, dames!! Woehoe, ben er echt blij mee
Ja ik ook Jazzie. Ben ook erg blij dat het geen schrikkeldag is geworden (no offense, maar leek me gewoon minder leuk)
Vandaag weer bloed geprikt en alles en was nu in ene weer normaal Maar ben er blij mee Vanmorgen nog aan de CTG gehangen en in ene zag ik piekjes in de baarmoederactiviteit. Heb ook wat harde buiken af en toe en ongi-achtige gevoelens. Dus ben nu officieel aan het rommelen En idd, heerlijk dat het MAART is
Spannend hoor! Ben ook blij dat het Maart is!!:-D Ik vraag me af wat er bij mij allemaal gebeurd. Ben zo moe! 2nachten niet geslapen. Heletijd pijn in mn rug die weer wegtrekt en terugkomt en doortrekt naar mn buik en idd ook ongikrampjes. Ik voel de baby ook een stuk minder, maar heb gister nog een echo gehad en alles zag er goed uit. Zijn dit echt alleen voorweeen? Ik dacht echt dat t begonnen was, maar nu is het weer afgezakt...
Ik weet het niet. Herken niet wat jij hebt. Is het laag of hoog in je buik? Misschien slechts wat oefenweeën?
Ik herken dat ook niet Angela. Wel balen dat je daardoor zo slecht slaapt.. Hier nog steeds erg verkouden verder niks op wat krampjes en steekjes na.
Het is echt laag. Maar t komt voornamelijk als ik moe ben. Ach we zien wel wat er gebeurd. Bij jullie nog rustig?
Hallo ik meld me ook even hier aan, ook bijna 37 weken(morgen). spannennnnd! Hier gebeurd er iig helemaal niks haha, wachten het rustig af Vind ook wel dat ze nog vrij hoog ligt dus voorlopig wil ze er nog niet uit denk ik
Mammadoe: Fijn toch! Nu hopen dat die rommels doorzetten AngelaV: Zijn dat geen rugweeën ofzo? Niet dat ik er verstand van heb, hoor. Welkom Nienkiej! Hier is het ook nog rustig.. Heb af en toe wel last van buikpijn boven in mn buik. Vraag me af hoe dat komt. En af en toe ook wat steekjes in mn buik.. Ikwilbevallen!!! Haha.
@Jazziepooh; dat dacht ik eerst ook, maar vanochtend zakte het weer af en nu begint het weer. Eigenlijk elke keer als ik moe ben.. Het zal wel meevallen anders had het wel doorgezet denk ik. Ben benieuwd wanneer er weer iemand gaat bevallen! Tis rustig hier, haha.
Haha jullie zitten er echt een soort van op te wachten of niet? Wie weet heb ik dat straks toch ook wel Maar liever nog niet, ben nog heerlijk aan het genieten en ben nog bezig met de voorbereidingen, dus blijf nog maar even zitten hoor haha.
AngelaV: Jammer! Nienkiej: Ja, ik zit er nu idd wel echt op te wachten haha.. Komt ook omdat ik het lichamelijk nu wel zwaar vind worden! Kom amper vooruit, kan helemaal geen comfortabele zithouding vinden, m'n buik doet al bij het minste of geringste al pijn en verveel me ook best erg! Krijg wel vaak genoeg bezoek enzo, maar ja.. Een dag is best lang. Dus ja ik zit erop te wachten haha!