Ja ik zit ook zeker te wachten. Maar dat komt omdat ik al een maand of vier last heb van bi en daardoor überhaupt amper nog een leven heb laat staan voor m'n dochter kan zorgen. Hele dag pijn is echt geen pretje en de vorige keer was het over na de bevalling dus hier kan ze wat mij betreft komen.
Oke ik neem m'n woorden terug, die extra week kan er ook wel bij. Pffff ben nog steeds griep, heel erg hoesten en keel- hoofdpijn. Bah dat gecombineerd met maagzuur en pijn in m'n rug, wordt er moedeloos van Lekker klaagberichtje dus Hoe gaat het met jullie dames? X
@ Jazziepooh ja dan snap ik het wel dat je er echt op zit te wachten. En dat vervelen af en toe is ook geen pretje idd, ik heb er gelukkig nog niet veel last van. Alleen ik zou er niet aan moeten denken dat er vaak iemand langs komt hier haha, ben liever lekker alleen @ Amore1, ja dan zou ik ook wel willen dat het al gebeurd was allemaal, ben je lekker van die pijn af! Beterschap! Hier alles gewoon goed. Vanaf vandaag worden de dagen telkens spannender haha
Amore; Vervelend die bi! En dan ook nog es ziek heel veel beterschap! Nienkiej: Yaayy je hebt de 37 weken bereikt! Ja moet ook wel zeggen dat ik er wel vaak geen zin in heb, maar ik dwing mezelf er ook gewoon toe.. En dan is het toch wel heel gezellig. Lijkt me daarom ook zo fijn om te bevallen, dan heb ik het weer lekker druk! En dan heb ik eindelijk m'n beebje
Hej meiden! Ben ik ook weer even. Hier gaat alles goed na mijn ziekenhuis avontuur. Dus gister samen met mijn vriend het hele huis nog eens van boven tot onder gepoetst voor de kleine (en natuurlijk ook dat ik niet mijn ogen uit mijn kop wil schamen tegenover de kraamzorg hihi). @Nienkiej, welkom hier! Nu lekker afwachten, maar eerst idd nog genieten van je vrije tijd. @Amore1, nou snap dat jij er nu wel echt klaar mee bent. Hoogzwanger, bi en nog ziek ook! Ik had in mijn 2e trimester last van mijn bekken, maar is gelukkig na een paar maandjes over gegaan! Maar was idd geen pretje! Hier vanmorgen in ene veel wittige melkachtige afscheiding...zegt dit iets?
@mammadoe, dat heb ik ook. Zit me al een paar dagen af te vragen of het de slijmprop is in "delen"... Duurde bij m'n eerste na de slijmprop ook nog een week voor ze er was, dus waarom ik het zo in de gaten hou? Hahaha @nienke Lekker dat je je nog goed voelt. Kan me er niks bij voorstellen maar goed snap wel dat je dan nog niet per se "hoeft" @jackie Ja m'n meisje vasthouden, daar heb ik ook zin in en der die leuke kleertjes aandoen!! @angela, Yep, die voetmassage werkt hier niet hahaha
Ja klopt, slijmprop zegt nog vrij weinig idd. Ik weet niet wat het wordt!! Ben daarom nu wel echt zoooo benieuwd! Wordt een heeeeel magisch moment!
Hier de heledag veeeel slijm verloren en vaak naar de wc voor een grote boodschap (sorry). Nu lig ik weer in bed met de welbekende rugklachten, alleen ook wat meer kramp. Ben benieuwd hoe ik de nacht doorkom! Begint het bij jullie al wat meer te rommelen?
Dames, ik heb babynieuws voor jullie! Vanochtend om half 7 is onze zoon: Jayden Damian geboren!! Bevalling duurde in totaal maar 5uurtjes, super snel dus. Echt een heerlijk ventje!
Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Dat is snel gegaan dus! Nu ga ik hopen dat ik ook veel grote boodschappen moet doen, blijkbaar een goed teken hihi Bevalling voorspoedig verlopen? En doet de kleine het goed? @Amore1, ja ben ook wel trots op mezelf dat ik me in heb kunnen houden Mijn schoonzus is 20 weken zwanger en net de echo gehad, jongentje! Dan krijg je toch gelijk een duidelijker beeld ofzo. Maar geniet ook wel van al het gissen hoor! Heb het me gewoon altijd voorgesteld dat er een lief glibberig baby'tje op mijn buik gelegd zou worden en ik dan pas te horen kreeg wat het zou worden. @ego, Vannacht slecht geslapen. Vriend lag hard te ronken en ik had (en nu nog wel) steeds ongi achtige buikkrampen. Dus werd er helemaal zenuwachtig van! Heb na het toiletteren ook wel meer afscheiding dan afgelopen weken/maanden. Dus ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken....
@Angela Gefeliciteerd met je zoon! Geniet er lekker van! Zeker snelle bevalling! @Mammadoe, Hihi ja als je je dat altijd voorgesteld hebt, kan ik begrijpen dat je dat kiest. Wat zegt je gevoel? Ohh ook al krampjes, spannend! Jullie laten me toch niet allemaal in de steek he? @ego, Hier niks aan de hand, begin wel wat beter te worden, wel nog erg verkouden en hoesten. Hoop dat ik me morgen niet weer minder voel.. X
Gefeliciteerd met jullie zoon, Angela!!!! Leuke naam! Lekker snel gegaan zeg! Hoe voel je je? Mammadoe: Oh wauw, respect! Ik zou echt niet kunnen wachten. Misschien gaat het bij jou ook snel beginnen.. Amore: Fijn dat je weer aan het opknappen bent.. Hoogzwanger en ziek zijn is geen goede combinatie! Hier is alles nog rustig.. Ik lees wel heel veel verhalen van mensen die allemaal vóór de 40 weken bevallen, zeg! Volgens mij ga ikzelf dik over tijd lopen haha.
@Jazziepooh, nou ja, je hebt nog 2 dagen de tijd Dat rommelen zegt ook niet alles. Kan zomaar in 1x beginnen! @Amore1,Fijn dat je een beetje opknapt, want met griep een bevalling ingaan is niet lekker :x Ik heb vrijwel mijn hele zwangerschap gezegd een jongen. Maar nu op het einde denk ik ene steeds sterker dat het een meid is Heb wel heeeeel veel jongenskleertjes van een kennis gekregen, dus in die zin zou een jongentje wel handig zijn haha, maar een meisje is net zo welkom. Het maakt mij echt geen drol uit, maar wil het wel gewoon weten nu!
@jazzie Ach je bent er nog positief onder! morgen 40 weken! Ik herinner me nog van mn eerste dat ik het zo raar vond dat er toen niks gebeurde.. @mammadoe, Hahahaha dat begrijp ik dat je t nu wil weten. Kan ik me voorstellen. En idd het is allebei leuk @hier, Geen bijzonderheden. Vannacht veel gehoest maar beter geslapen dan gisteren.. Had alleen ff een huilbui om 3.00 zag het ff niet meer zitten. Maar vandaag een nieuwe dag, dus we zullen zien. X
Van harte gefeliciteerd Angela !! Ik krijg trouwens een meisje Hier alles nog steeds goed, vriend hoopte en dacht dat het gister wel zou gebeuren maar helaas, hij had ongelijk haha. Hij hoopt zo dat ze zich snel gaat melden, nu het mag geboren worden moet het ook maar gelijk vind ie Hij kan iig niet wachten Ik dacht wel dat ze aan het indalen was gister trouwens, ze was veel aan t draaien en tegen m'n blaas aan duwen en kreeg af en toe een steekje, en moest ineens veel naar de wc terwijl ik dat al heel lang niet meer had haha Vandaag even met moeders de keuken schoon maken en de babykamer helemaal afmaken, ledikantje goed opmaken, en dan is dat ook weer gebeurd! Fijne dag vandaag allemaal,
Bah! Ik ben het in ene helemaal zat :x Van mij mag het nu wel gaan beginnen. Wordt zenuwachtig van die buikkrampjes die nergens toe lijden... Begin echt een beetje in de wacht-mode te raken en dan duren die dagen zo verrote lang Gelukkig heb ook ik vannacht wel lekker geslapen en uitgeslapen. @Amore, wat zag je niet meer zitten? Het wachten of iets anders? @Nienkiej, haha, je vriend nu dus al ongeduldig. Dan hoop ik voor hem niet dat het pas over 5 weken geboren wordt Lekker zeg, die hulp van je moeder, het kan allemaal maar gedaan zijn. Maar ledikantje opmaken, staat het dan niet stof te vangen? Ik ben van plan dat pas op te maken als de baby er is. Lakens liggen wel gewassen en gestreken in de kast te wachten.