@mammadoe, Ja wachten duurt lang hè. Gelukkig heb ik een 2-jarig monstertje rondlopen voor de afleiding. Dat wachten valt me nu dus mee. Ik was het ziek zijn echt beu, niet alleen de griep met keelpijn En hoesten, maar vooral het maagzuur en de bekkeninstabiliteit. We moeten nog eventjes! Bedje heb ik ook opgemaakt, gewoon omdat t leuk staat staat inderdaad stof te vangen en ze gaat straks ook eerst nog in een wiegje hahahha. Maar goed, dan was ik t straks gewoon weer
Mammadoe: Ja, das waar.. Dan hoop ik maar dat het morgen zomaar in 1x begint haha. Amore: Kan me voorstellen dat je er dan eventjes helemaal doorheen zit. Nog maar eventjes volhouden! Nienkiej: Haha, die mannen ook Lief dat je moeder komt helpen! Bedje had ik hier opgemaakt staan t/m een paar weekjes terug, heb toen alles in de was gegooid en nu ligt het netjes opgevouwen in de kast totdat ze geboren is. Net terug van de vk, alles was in orde. Bloeddruk wordt wel steeds hoger (nu 120/85), maar dat hoort bij de laatste loodjes. Nieuwe afspraak staan voor maandag. Hopelijk ben ik dan al bevallen haha.
Nee hoor, denk dat ze dan beleid hebben vanaf 41 weken. Is was toen benieuwd of m'n voorweeen wat hadden opgeleverd en toen heeft ze bekeken en toen meteen gestript. Uiteindelijk week later Weer en toen pas bevallen, maar goed
@Jazz, morgen 40 weken! Wie weet hoor je bij de 5% die op de uitgerekende datum bevalt @Amore, kijk dat is dan lekker die afleiding. Hier komen de muren zo langzaam op me af!
Nou elke keer vraagt m'n vriend en is het al zover? Hij wil dolgraag thuis bij mij blijven in plaats van werken natuurlijk hahaha, maar nee hoor, nog steeds niks! M'n moeder zei gister wel dat ze toch vond dat mijn buik al wat lager hing zeg maar, in plaats van vorige week toen lag ze nog duidelijk hoog, dus denk toch dat ze aan het indalen was van t weekend @ het bedje opmaken, ik heb het meer even opgemaakt zo van, okee alles past gewoon (heb een best groot ledikantje, dus was even twijfelen of het ging lukken of niet) Maar gelukkig we hebben een hoeslaken gevonden die ook normaal om het matrasje heen kan haha. Dus ben helemaal blij Verder gister lekker t huis opgeruimd en schoongemaakt, we waren best druk bezig, zelfs achter en onder de bank al het stof weg, keuken zo goed als schoon, we waren echt gewoon moe gister haha. Maar gelukkig dat dat weer gebeurd is, is het huis tenminste weer ''stof'' en zo goed als kattenhaarvrij(voor nu)
Hoi allemaal! Opeens zie ik dit topic en denk ik: eindelijk kan ik meepraten Nienkiej, ik zie dat we bijna gelijk lopen, leuk! Ik hoorde gisteren dat het beleid van onze VK's is dat ze überhaubt pas toucheren bij 41 weken... Mijn eerste is in Duitsland geboren en daar deden ze vanaf een week of 20 elke controle toucheren, om zeker te zijn dat de boel dicht zat. Toen wist ik ook dat ik met 38 weken een cm ontsluiting had. Was toch een leuk idee om te weten! Maar goed, nu weet je dus niks, vind ik niet zo handig. Ik was trouwens tijdelijk bij de gyn onder controle vanwege een onregelmatig hartje, maar nu was het afgelopen vrijdag weer helemaal regelmatig (door het rijpen van het hartje) en mocht ik terug onder controle bij de VK, en dus ook thuis bevallen. Dat laatste wil ik echt heel graag, zeker nu alles nog zo goed lijkt en ik de kans heb. Nu maar hopen dat het ook lukt straks! Woensdag weer naar de VK voor het eerst dus, sinds een paar weken. Ben benieuwd of ik nog veel ben aangekomen. Baby is nog niet helemaal ingedaald zei de gyn afgelopen vrijdag, maar het is wel bezig. Steken daar onder, auwie! Nou, verder niet zo veel te melden, ben benieuwd of jullie allemaal snel gaan bevallen of overtijd lopen
Haha, hier precies hetzelfde! Ik heb hem gerust gesteld met: 'Ergens in de komende 4 weken heb je een dikke week vakantie (hij heeft 7 dagen verlof) en het kan zomaar spontaan elk moment beginnen.' Dat vond hij wel een leuk vooruitzicht, dus nu gaat hij toch nog min of meer happy naar z'n werk, met het idee dat hij snel weer 'vakantie' heeft
Yayyy vandaag uitgerekend Haha, denk niet dat ik bij die 5% ga horen! Nja aan de andere kant: de dag is nog niet om.. Had vannacht allemaal van die rare dromen, zeg! Dat mn vliezen waren gebroken, dat ik weeën had, e.d. Helaas waren het alleen maar dromen Welkom Gentle! Super fijn dat je nou weer lekker terug bent bij je vk! Nog dames bevallen vannacht?
Hey ladies, @Mammadoe, Vandaag is ze een dagje bij oma, dus nu verveel ik me, hahaha @Nienkiej, Ahh die arme mannen, die zijn zo afhankelijk van wat wij voelen.. @Gentle, Fijn dat alles goed is met je kleintje en dat je dus nu thuis mag bevallen. Hoop dat alles nu zal lopen zoals je graag wilt! @Jazzie, gefeliciteerd met je 40 weken! Nu nog max twee weken erbij @hier, Lekker onrustig, gisteren en vandaag drie keer voor de grote boodschap naar de wc geweest, en dan af en toe beetje buikpijn, maar verder niks. grr die onzekerheid, daar wordt je zo gek van.. X
Getver getver getver. Heel de dag aan de rommel geweest en het enige wat het heeft opgeleverd is een aambei die twee keer zo groot is als vanochtend ben echt saggo nu
dag dames, ik ben ook bij wk 37 aangekomen. kom hier gezellig meekletsen! is ons 1e kindje, dus alles is nieuw voor mij......
Amore: Pff ik snap dat je daar chaggie van wordt! Hopelijk is het wat voorwerk.. *probeert positief te blijven* Justme: Welkom! Hier vandaag wel veel last van harde buiken. Ben benieuwd..
@Nieuwe meiden, welkom @Amore1, auw! Klinkt pijnlijk. Ik heb daar tot nu toe geen last van. @Jazzy, gefeliciteerd met je 40 weken! En jammer dat je niet bij de 5% hoort, of lig je nu toch stiekem te bevallen @Gentle, 7 dagen? Lekker hoor! @Hier, vandaag lekker in het zwembad gelegen, want de muren kwamen op me af de laatste dagen! De dag is hierdoor lekker snel gegaan Morgen 39 weken. Heb nu wel weer een beetje last, steekjes en pijntjes enzo, maar ik vertrouw al dat soort gevoelens niet meer zo. Ik wacht gewoon rustig verder af. Hebben jullie dat ook trouwens, als je 's morgens wakker wordt dat je denkt: Balen, de weeën zijn vannacht dus niet begonnen!
Zo hier dan eindelijk een klacht haha, heb gister een stuk gelopen, m'n vriend komt altijd lopend uit z'n werk dus ben 'm soort van wezen ophalen, maar tijdens t lopen begon het pijn te doen aan de binnenkant van m'n bovenbenen Heb er nu gewoon nog last van, ook met omdraaien in bed of even opstaan en een stukje lopen. En ook pijn in mijn onderrug dan.. Dan voel je ineens dat je zwanger bent als je nog nergens last van hebt gehad. Ga dus vandaag lekker niks doen behalve bank hangen geloof ik En moet ook vaak plassen weer, heb ik maaaaaanden niet meer gehad, maar ja hoort er bij he? @Mammadoe, ik heb wel altijd als ik 's nachts en 's ochtends wakker wordt zoiets van: hey m'n bed is nog niet nat Aan de ene kant wel balen maar aan de andere kant maar goed ook haha.
@Nienkiej, dan denk ik dat je baby nu echt ingedaald is. Sinds die van ons ingedaald is heb ik ook vaak die straling aan de binnenkant van mijn bovenbenen. De vk zei dat de baby dan waarschijnlijk een beetje een zenuw in de knel laat raken ofzo. Hier ook veel geplas, wordt er 's nachts niet goed van haha, ik blijf maar naar de pot lopen. Mijn vriend slaapt inmiddels ook slecht, want bij elk zuchtje van mijn kant denkt hij dat de bevalling begint, schattig he?!
Ik hoop t maar dat ze ingedaald is, had ik van t weekend toch gelijk haha, morgen even aan de VK vragen, dan weet ik t zeker. Haha ja zeker schattig van je vriend, ik heb dat vaak als ik bijv een harde buik heb, dan ben ik ineens rustig aan t ademen, zachtjes uitblazen, en dan kijkt ie me echt zo aan van, gaat het beginnen??????
Jaa, dat heb ik ook Mammadoe. Elke ochtend baal ik ervan dat het nog niet is begonnen, maar ook als ik ga slapen dan zit ik er echt op te letten.. Zo van; Oh ik voel iets raars! Gaan m'n vliezen nou breken. Haha. Heb sinds vanochtend af en toe krampen in m'n buik? Zo'n 2 a 3x per uur.. Ben benieuwd! Ik heb echt zo'n geluk dat ik al maaaaanden niet meer 's nachts naar de wc hoef! Mijn beebje was ook al best vroeg ingedaalt, met iets van 31 weken ofzo. Kreeg gisteren echt heel veel belletjes/smsjes met of het al begonnen was, enzo. Heel lief Maar volgens mij hebben sommige mensen echt geen flauw idee hoe zo'n bevalling werkt, haha. Iemand vroeg of ik al in het ziekenhuis lag, omdat ik dus uitgerekend was. Iemand anders vond het maar niks dat ik alleen thuis was, want tja stel dat het gebeurd! (terwijl er altijd wel iemand binnen 10 minuten hier kan zijn).. En allemaal dat soort dingen, wel grappig
wel schattig als je partner zo meeleeft! ik ben nog iets vroeger dus dat gedeelte moet bij ons nog komen. de kleine is al wel ingedaald en lag al een paar weken goed. maar dingen gaan nu toch anders hoor, het voorwerk begint. helaas kan dat wel een paar weken duren......