37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    @ Jazziepooh, ik zal het ook heel vervelend vinden als mensen me gaan bellen of smsen of zo, je hoort het toch vanzelf wel??!! Kreeg gister m'n eerste hyves berichtje, hoe voel je je? Komt er al wat??;)
    En moest wel lachen om dat iemand aan je vroeg of je al in het ziekenhuis lag, omdat je die dag was uitgerekend:D

De dag zelf laat ik het alleen mijn moeder weten, dus ook mijn zus, die brengt m'n moeder naar Delft, en mijn schoonmoeder krijgt t te horen, voor de rest hoort de rest het wel als het geboren is.

@Justme66: Jaa is zeker erg leuk en lief van de partners, die van mij is zenuwachtiger geworden sinds ik de 37 weken ben gepasseerd haha, elke pauze even vragen hoe het hier thuis gaat:)
    En het kan idd een paar weken nog duren, maar t zou ook zomaar morgen al kunnen gebeuren:$:)

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    mijn lief wilde dat ik met 34 weken de tas klaar ging zetten, ik had verteld dat de vk had gezegd dat als nu de bevalling begint, ze het niet meer stoppen. toen werd het tijd voor de tas! de box mag ik nog niet in de kamer zetten, dat vind ie maar niks.

3. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Oh jee, ja ik heb deze week ook pas echt m'n koffer klaar gezet, check elke keer het lijstje en dan denk ik, ohja dat moet er ook nog bij:)

Nee vind ie t maar niks de box al in de kamer? Kan ie er wel alvast aan wennen:) ??
    Wij hebben em al 2 maanden staan, ook omdat de katten er dan aan kunnen wennen, en hij staat absoluut niet in de weg.

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @nienkiej,
    Haha al die irritante mensen, verschrikkelijk. Moet je es opletten de komende tijd op Hyves hoe vaak je pagina gezien wordt, dat zal je omhoog zien schieten de komende tijd ;) iedereen wil weten of de kleine er al is :)

@justme,
    Welkom :)

@mammadoe,
    Ja dat wakker worden zonder dat er iets is is idd irritant. Ik heb dat ook als ik snachts wakker word omdat ik moet plassen. Dan denk ik: shit, alleen plassen ;)

@Jazzie,
    Hoe is het nu? Heeft het doorgezet en lig je te bevallen?! Ik hoop het voor je!

@hier,
    Daarstraks naar de vk geweest. Goede nieuws is dat ze nu wel is ingedaald en ik dus niet meer hoef te liggen als de vliezen breken. Ze wilde me wel ff toucheren en de boel was wel verweekt, maar nog geen mogelijkheden voor strippen, maar dat was ze toch niet van plan omdat ik nog geen 40 weken ben. Nou prima ik wilde gewoon weten hoe het ervoor stond ;)
    Op zich wel jammer dat t nog niet begonnen is, maar ik weet wel dat afgelopen dagEn niet voor niks waren. :)

X

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @amore, fijn dat ze nu goed ligt, dat scheelt een hoop denk ik.

@nienkiej, voor huisdieren lijkt het me ook goed om te wennen aan een box. dat is bij ons niet nodig

mijn lief vind het maar niks dat er een lege box in de kamer staat..... maar volgende week ga ik m wel warm maken voor het toch plaatsen van de box hoor. eerst gaan we wennen aan het hoge bed......

6. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Haha ja die lege box, leg je er toch speeltjes in :p
    Enne justme, begrijp ik uit je onderschrift dat je nog geen naam hebt?! Krijg je daar nu niet de zenuwen van? ;)

7. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hoe gaat het hier?
    Iedereen nog aan het wachten? :p

8. Shadow08

Shadow08 Fanatiek lid

31 aug 2011
    1.285
    0
    0
    Hoorn
    Meld meld!

Ik ben ook aan het aftellen!

9. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Amore: Wel fijn dat ze is ingedaalt! Hoef je iig niet meer snel te gaan liggen als je vliezen breken

Pff.. Wat een dag! Heel de dag weeën, dat denk ik tenminste. Maar ze zijn echt heel onregelmatig.. Dus heel de dag echt zo’n gevoel gehad van; ohhh jaa het gaat nu echt snel gebeuren! Maar ja, ze namen niet toe in frequentie en kracht.
    Rond een uurtje of 5 zag ik opeens heel slecht en kreeg daarna ook tintelingen in m’n hand en gezicht. Was echt heel eng! Vk gebeld, die was langsgekomen. Urine en bloeddruk waren normaal, dus ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze me aan de ctg gelegd, bloed geprikt en wat testjes gedaan. Uitslag van het bloed moet ik nog krijgen (ze zouden rond half 11 bellen), maar de rest was goed. Ben dus net weer een uurtje thuis..
    Nu voel ik me wel weer prima, weeën nemen nu wel toe qua frequentie.. En ben mn slijmprop ook verloren vandaag. Dusse ben benieuwd! Maar eigenlijk wil ik nu gewoon alleen maar lekker slapen, ben kapot. (haha, tis ook nooit goed)
    Fijne avond nog, dames!

10. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Jazzie, spannend bij jou dus. Maar moe een bevalling beginnen is nix hè?! Ben benieuwd of je dan vandaag zal gaan bevallen....

@hier, ben vannacht wakker geworden en had weer pijn bovenin mijn buik, net als vorige week. Dus zkh gebeld, want kan te maken hebben met het HELLP syndroom. En ja hoor, moest gelijk langskomen. Arme vriend wakker moeten maken, net CTG gehad en bloed en urine afgenomen en nu dus wachten op de uitslagen. Wat een gedoe zo midden in de nacht :(

11. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    @Jazzie, wat leuk! Spannend hoor, ben erg benieuwd.
    @Mammadoe, das niet niks inderdaad, heb je al een uitslag gekregen?

Hier gaat t goed, ze is lekker aan het bewegen en schoppen en slaan, misschien wil ze er uit?:p Zometeen naar de VK, even vragen of ze daadwerkelijk is ingedaald.

12. Jazziepooh

Mammadoe: Nee, daarom! Maar vannacht wel weer wat kunnen bijtanken gelukkig :)
    Wat een gedoe, zeg! Heb je de uitslagen al terug? Ik hoop dat alles goed was!

Nienkiej: Haha, ja misschien probeert ze eruit te komen :p

Hier worden de weeën wel wat regelmatiger (om ’t kwartier), sinds vanochtend, dus ben benieuwd of het zo regelmatig blijft/toeneemt..

13. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

Pfff wat een gedoe bij een paar zeg. Jazzie ik hoop dat het doorzet bij je, je bent nu wel aan de beurt ;)

Mammadoe, ik hoop dat alles goed is meis en anders dat je niet voor niks midden in de nacht eruit moest en je straks je beeb hebt!!

Nienke, Hahaha wie weet ;) succes bij de vk.

Hier alles rustig. Voor de verandering wel een goede nacht gehad en het hoesten wordt iets minder *zeg ik hoopvol*.
    Vandaag rustig dagje, naar de fysio voor m'n bi en dochter is bij oma. Kan me dus vervelen :)

X

14. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Shadow, gefeliciteerd met de 37 weken en welkom :)

15. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Angela,

Gaat het goed met jou en je kleine? Doet ie het goed?

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mamadoe, jeetje alle uitslagen waren wel goed?

@nienkiej, ik herken dat! hopelijk is dat het en duurt het niet al te lang meer

@jazz, ik duim voor je dat het doorzet

hier vannacht voor het eerst op het hoge bed geslapen, nou dat was geen succes...... hopelijk gaat het komende nacht beter. en we hebben al wel een naam, zal mijn onderschrift even wijzigen..... begin overigens wel te twijfelen....maar een leukere naam heb ik ook niet dus denk dat de twijfel er wel bij hoort.

17. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Zo, net terug van de VK, bloeddruk is laatste bezoeken al hoger aan het worden, dus ze heeft me een lijstje gegeven met als ik één van die klachten heb dat ik t even moet melden.
    Urine gecheckt, was gewoon goed, zat niks in, en baby was de vorige keren al ingedaald:p Maar ze zit gewoon een stukkie verder;)

18. Jazziepooh

Amore: En, heb je je lekker verveeld vandaag? :p
    Justme: Is wennen hè, dat hoge bed! Vond het in het begin ook echt heel raar slapen! Maar je went er zo aan :) vindt het uit bed glijden wel handig haha.
    Ik begin nu ook af en toe te twijfelen aan de naam, hoor! Terwijl ik geen leukere naam kan bedenken. Het is natuurlijk ook geen kleinigheidje, je kindje loopt de rest van zn leven met die naam rond!

Hier blijf ik weeën houden om het kwartier.. Miss komt ze vannacht? Of morgen? Haha, ik weet het niet meer hoor!

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Jazzy, nou jouw geduld wordt wel op de proef gesteld hè?!? Hopelijk vandaag DE dag voor jou :)
    @Nienkiej, weer helemaal goedgekeurd dus, fijn! En de baby was dus al een tijdje ingedaald zonder dat jij het wist?
    @Amore, alweer helemaal opgeknapt?

Gisterochtend waren we uiteindelijk om 7uur weer thuis, en kon ik lekker in mijn eigen bed slapen. Bloedplaatjes zijn laag, ondergrens is 150 en is bij mij 117. Urine was wel goed, dus mocht naar huis. Snap het allemaal niet zo goed meer....Deze ochtend afspraak op de poli voor controle, dus zal dan eens even vragen. Enne....CTG ook gehad en geen piekje te bekennen in mijn bm-activiteit (had ik vorige week wel) beetje jammer dus haha

20. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    @Jazzie, zou maar snel wezen met het bedenken van die goede naam dan haha. Hoop voor je dat het vandaag doorzet.
    @Mammadoe, ja is zeker fijn als t allemaal weer goed is, en ja wist wel dat ze al met dr hoofdje naar beneden zat, maar of ze echt al goed was ingedaald wist ik niet:) Maar goed nu heb ik zekerheid:p

Deel Deze Pagina