@marike idd een kamertje is zo persoonlijk en alleen daarom al mooi vind ik zelf ongeacht of iets je smaak is of niet ik ben zelf jammer genoeg niet creatief dus voor ons is alles kopen hihi
Zie dat we wel wat gemeen hebben, maar het is kiet die ook dezelfde leeftijd heeft als ik. Maar blijft grappig dat we zo de zelfde smaak hebben qua interieur
Marike haha leuk hoor dat jij de klusser bent in huis. Je beroep geeft natuurlijk al weer dat je goed bent met je handen. Hier zijn we beide wel oké. We hebben alles samen gedaan, nouja alles....meubeltjes in elkaar gezet, geverft, behangen, gordijnen opgehangen enz.
Januari Inge----- -23jaar ----1ste kind ? ------29-01-2012 ------ziekenhuis -----BV Diana----34jaar-----2de kind M-----29-01-2012-------?---------------------? Zafira----26jaar-----2de kind M-----30-01-2012-------thuis---------------BV Kly -------20jaar----- 1ste kind J------31-01-2012 ------ziekenhuis -----FV Ecl --------24jaar---- 1ste kind ? ------31-01-2012 ------thuis --------------BV Kiet ------24jaar -----2de kind ? ------31-01-2012 ------ziekenhuis------FV Selle----- 27jaar -----2de kind M---- 31-01-2012 -----ziekenhuis-------BV Februari Mamast-?-------------?-------------?-------01-02-2012--------?---------------------? Marike- 26jaar----- 1ste kind J -------02-02-2012------- geboortecentr. BV Diana even 2 vragen voor de lijst: waar wil jij bevallen? welke soort voeding wil je gaan geven borstvoeding/flesvoeding? Mamastefanie(heb je naam iets ingekort op de lijst) voor jouw de volgende vragen: leeftijd? hoeveelste kind? geslacht? gewenste plaats bevalling? welke soort voeding wil je geven borst of fles?
Marike; ik heb je kamer idd eens voor bij zien komen in dat onderwerp! Ik vind hem heel persoonlijk en dat vind ik leuk. Ik ben minder van de kleuren maar ik vind jouw kamertje wel heel mooi gemaakt! Vind het ook heel knap van je! Ecl; haha kon ook niet anders ben jij met je kledingstijl ook 'rustig'? Dus veel spijkerbroeken en simpele topjes (d.blauw, grijs, zwart, wit) en jurkjes? Of ben je daar juist heel kleurrijk en druk in? Ik ben trouwens ook van de hoge hakken. Loop nu nog op hoge hakken tot iedereens verbazing Dat slapen s middags is wel een goede tip inderdaad. Ik merk dat dat misschien wel eens slim is voor mij! Vanaf morgen misschien maar eens in gaan voeren. Ieder uurtje is natuurlijk mooi meegepakt! Pff vandaag toch wat meer last van m'n buik.. dan wordt ie hard op een hele rare manier! M'n buik misvormd dan ook echt, heel vreemd.. Herkennen jullie dat? Linksonder is m'n buik dan zacht en de rest is hard. M'n buik lijkt dan ook schuin En voelt niet fijn!
Inge ja klopt heel rustig qua kleding! af en toe wel eens iets met kleur, maar meestal zwart/grijs/bruin/spijker enz. Hoge hakken is niet echt mijn ding, maar dat komt ook door mijn gewicht. Ben van mezelf rond de 97 kilo en heb een slechte onderrug, dus echt hoge hakken draag ik niet. 's middags slapen is inderdaad heerlijk, vooral omdat het 's nachts vaak niet zo goed wil lukken.
Ecl; Het is mijn eerste kindje (er staat nu 2e in de lijst) en ik ga op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen. Ik ga flesvoeding geven.
Januari Inge----- -23jaar ----1ste kind ? ------29-01-2012 ------ziekenhuis -----BV Diana----34jaar-----1ste kind M-----29-01-2012-------ziekenhuis------FV Zafira----26jaar-----2de kind M-----30-01-2012-------thuis---------------BV Kly -------20jaar----- 1ste kind J------31-01-2012 ------ziekenhuis -----FV Ecl --------24jaar---- 1ste kind ? ------31-01-2012 ------thuis --------------BV Kiet ------24jaar -----2de kind ? ------31-01-2012 ------ziekenhuis------FV Selle----- 27jaar -----2de kind M---- 31-01-2012 -----ziekenhuis-------BV Februari Mamast-?-------------?-------------?-------01-02-2012--------?---------------------? Marike- 26jaar----- 1ste kind J -------02-02-2012------- geboortecentr. BV
Haha ecl kledingstijl komt dus ook aardig overeen Zo lekker in bad geweest dat was wel ff genieten! Kly bij mij reageerde de baby ook flink! Haha echt grappig om te zien, hele buik ging op en neer Ik vind het wel raar dat je je zo slecht verstaanbaar kan maken bij je vk.. Zij zou toch eigenlijk goed NL moeten kunnen spreken? Ik snap jouw gevoel wel hoor, als je je prettig voelt bij haar... En ik zou ook niet meer ver weg durven hoor! Zie trouwens dat je uit den Bosch komt, das vlak bij ik kom uit Oss!
hoii meid! wat je zei over je buik dat ie zo vervormd heb ik ook .. zo vreemd voelt ook echt niet fijn.. lekker he om je kleine zo te zien bewegen door te warme water. ja mijn vk is echt slecht verstaanbaar, maar ooh zo lief. maar we komen er wel tis alleen een beetje meer werk als met een nederlandse.. en ach in den bosch iztten zoveel verloskundigen dus tis me eigen schuld ahaha. je gezellig iemand uit brabant! ja oss is net 20 minuutjes rijden joh, me ex komt er ook vandaan dus ken t wel, nouja schayk maja das ook net 5 minuten verder hihi! morgen komt je vent weer thuis? xxx
als alles goed is gegaan staat er nu alvast een foto van t ledikantje op, was t enige wat ik op de com heb staan, zal zo snel mogelijk eens foto's maken van de rest hihi
Oh dus jij hebt dat ook met je buik? Echt een rot gevoel! Schaijk ken ik idd! Komt een vriendin van mij vandaan Ben benieuwd naar de rest van je kamertje! Mooi ledikantje met dat wit en hout! En leuk met die zilveren sterren Jaaa morgen komt m'n moppie weer thuis, zo blij om! Sprak m net en hij is ook echt blij als ie morgenavond weer thuis is. Hij zit nu ook niet op z'n gemak daar! Nog ff een nachtje doorstaan En daar ga ik nu aan beginnen, kruip lekker het (logeer)bed in van m'n zus..! Hopen op een goede nacht! Welterusten
inge Het lijkt me helemaal niets om mn man niet in de buurt te hebben. Maar gelukkig voor jou komt hij vandaag weer thuis. Fijn... Ik heb dat zoiezo de laatste periode dat ik heel erg huiselijk ben zoiezo, maar hoe moet je dat zeggen...Ik ben zo blij als mijn man thuis komt van zn werk en het lijkt wel of ik nog meer van hem ben gaan houden. Naja het zal wel met nesteldrang temaken hebben denk ik. Hebben jullie dat ook? Vroeger gingen we nog wel eens ergens wat drinken, maar nu blijf ik netzo lief lekker thuis.
heel herkenbaar! Zit soms de uren te tellen tot ie thuiskomt! Is echt nesteldrang denk ik hoor ik ken dat van mezelf niet!
Ja dat heb ik ook! Ben ook altijd helemaal blij als ie thuis is. Dan ben ik ook meer gerust En hoe was de nacht? Hier heel onrustig echt vanalles gedroomd! De bevalling begon, maar m'n vriend was er dus niet, daarna weer iets met m'n vliezen, daarna wilde de vk me niet helpen omdat het logeerbed Niet op klossen stond, daarna dacht ik dus dat ik wakker werd in een nat bed door m'n vliezen (was natuurlijk niks aan de hand) etc etc. Daarnaast ook nog eens vaak plassen.. hopen dat vanavond beter gaat!!
@inge ooh balen meid! Heb ook soms zo'n rotnacht met van die gekke dromen. Dat ie er al is en dat ik m vergeet en gewoon na de supermarkt rijd enzo. Heel vreemd. Ik stond laatst op zn kamertje en ineens paniek. Want binnen nu en eenpaar weken lag daar een mensje totaal afhankelijk van ons. Dus me vriend me weer geRustgesteld van da kunnen we wel enzo hahah. Was echt stom. Jullie nooit gehad? X
FF snel een bericht voor mamastefanie, Las op een ander onderwerp dat het misschien al begonnen is bij je????? Wie weet lig nog hard te werken of met je kleintje in je armen. Ben benieuwd meis!