*twijfelen over naam Hahaha ja dat ken ik man wordt er af en toe gek van *jazzie Getsie, nog steeds geen baby?! Die van jou zit ook lekker bij mama hè? Wanneer moet je weer naar de vk? *mammadoe, Ja het gaat eindelijk de goede kant op. Vannacht eerste nacht zonder hoesten.. Succes vandaag op de poli. Kan me voorstellen dat het allemaal een beetje ingewikkeld is. Gaat je man mee? Anders hem misschien ff goed laten opletten? *nienke, Ingedaald, yes! Weer een mijlpaal Mooizo meis! *hier Hier gaat het eindelijk de goede kant op. Vannacht alleen maar twee keer eruit om te plassen. Verder lekker geslapen. Gisteravond "gepest" met voorweeen, bah. Heel de avond krampjes en gedoe. Hoop dat di blijkt dat het wat heeft opgeleverd Oh ik moet gaan, kleine vraagt aandacht xxx
Mammadoe: Okee, mooi dat het allemaal goed was. Maar wat was het dan?? Nienkiej: Ben er al wel uit hoor, denk dat die twijfels er gewoon bij horen Amore: Nee, nog steeds baby-loos. Moet maandag weer naar de vk. Heee, dat gaat de goede kant op met het slapen! Hopelijk hebben de voorweeën wat opgeleverd! Heb vandaag de weeën bijgehouden, en tot nu toe komen ze om de 9 minuten.. Das al iets vaker dan gisteren (toen kwamen ze om de 15 minuten).. Zouden ze morgen dan eindelijk om de 4 minuten komen? Haha, heb er steeds minder vertrouwen in dat ik ooit ga bevallen xD
Jazzie, Hoop dat maandag bij jou ook blijkt dat de weeen niet voor niks zijn geweest en ze je ook kunnen strippen! (als er dan nog geen baby is natuurlijk ) Ik heb di een afspraak voor strippen, hoop dat t dan op gang komt. Helaas wel om half 5, dus ben dan waarschijnlijk de hele nacht bezig. Maar ja, ga dan smiddags wel ff slapen voor de zekerheid
@Jazzie, wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt Doen die voorweeën eigenlijk pijn? @Amore, waarom gaan ze je dan al strippen? Bij mij wordt daar nog helemaal niet over gesproken.... Of heb je er zelf naar gevraagd? Ik ben ook steeds zo bang dat de boel gaat beginnen als ik net helemaal moe en bekaf ben. Ga ook nu lekker even een middagtukkie doen, want ben doodop! Net terug van de gyn. Het komt er op neer dat ze gewoon niet weten wat mijn klachten veroorzaakt. Ze hadden het er in de vergadering over gehad, maar besloten om niet mij in deze fase van de zwangerschap nog door een internist te laten diagnostiseren, omdat ik elk moment kan gaan bevallen. Moet wel in het ziekenhuis bevallen (was ik toch al van plan en scheelt me qua verzekering nog geld ook hihi ) en moest weer bloed laten prikken (voel me onderhand net een speldenkussen :x) vanmiddag bellen ze me de uitslag door. En dan moet ik over 4 dagen op dinsdag weer terug komen voor controle. En heb nog even de beeb gezien op de de echo Nou Jazzie, hopelijk vandaag ñog goed nieuws.....Suc6!
@mammadoe, Bij een 1e strippen ze hier bij 41 weken, bij een 2e bij 40 weken, kans op effect is dan groter. Mijn bi is ook een reden denk ik. Geen idee waarom ze dat bij jou niet bespreken? Wel gek dat ze niet weten wat t is. Is wel 100% zeker dat alles goed gaat? Slaap lekker
Amore: Ik hoop dat ik dan al bevallen ben Ik hoop met je mee! Inderdaad verstandig om van tevoren nog even een dutje te doen! Mammadoe: Ja, ze zijn best pijnlijk.. Moet ze ook wel echt wegpuffen zeg maar. Wat vervelend dat ze niet weten wat het is! Is het wel zwangerschapsgerelateerd? Wel leuk dat je de beeb nog even hebt gezien
Jazzie, heb je ze nog steeds?? Nog niet sneller ofzo? Pfff wat ben je dan nog positief!! Hou vol meis!
Amore: Jep, heb ze nog steeds en ze komen nog steeds niet sneller Ja heb t ook eigenlijk wel helemaal gehad hoor, maar ik probeer positief te blijven denken..
Hè get wat balen joh. Sterkte ermee. Hoop dat het snel gaat doorzetten voor je. Heb je al geprobeerd wat te gaan wandelen ofzo?
Hier alles nog goed.. vanmiddag was ze heel druk aan t bewegen en voornamelijk naar beneden aan t slaan of wat dan ook, pff heb wel wat goede steken gevoeld haha!
@jazzie, Hahahaha dat wordt lastig dan ja respect hoor, alleenstaande moeder zijn lijkt me zwaar! @nienke, Actief meissie dus. Die steken kunnen flink zeer doen hè? Gelukkig duren ze meestal niet lang
Ja die steken zijn hier ook bekend! @Jazzie, niets is onmogelijk Haha nee hoor. Maar wel rete irritant voor je dat het maar niet wil doorzetten zeg. Daar wordt je wel een beetje moedeloos van. @Amore, dat strippen vind ik zelf ook best wel een eng idee, want ik lees steeds dat het zo een pijn doet allemaal..... Dus hoop nog altijd dat het een dezer dagen vanzelf gaat beginnen. Ik wil maandag wel bevallen. Mooie datum 12-3-12
Ja maandag lijkt me ook erg leuk ja Ik ben bij mijn eerste twee keer gestript, met 40 en 41 weken. Deed geen zeer, wel beetje vervelend, maar dat zijn wel meer zwangerschapskwaaltjes Ik zag in gedachten Jazzie vanavond ook al iemand versieren in de kroeg met dikke buik sorry, blijkbaar gaat m'n fantasie op hol
@jazzie, en ben je al verder of blijft het steken? op internet zijn er wel wat drukpunten te vinden die het misschien wat op gang brengen @mamadoe, maandag is inderdaad een leuke datum! ik zal voor je duimen hier weer alles ok bij de vk, bloeddruk is mooi laag. lekker kalm aan doorgaan dus
@Amore, gelukkig ben ik dus niet de enige perverse hier hahaha @Justme, fijn dat alles nog goed zit Al gerommel of nog niets?
nee hier is alles erg rustig. wel meer harde buiken, maar das wel normaal denk ik. denk zelf dat ik nog een dikke week minstens moet wachten. week 39 zet ik op in. we zullen zien!