hebben jullie eigenlijk ook echte nesteldrang gehad? ik zelf (nog) niet super, dwz niet dat ik het hele huis aan het boenen ben ofzo. wel dat de babykamer klaar moet zijn, das op een paar details na ook wel gelukt.
Hahaha, jaa ik ga gewoon lekker de kroeg in vanavond! Moet ik wel eventjes wachten tot het wat later is, want dan is iedereen toch dronken en heeft niemand door dat ik hoogzwanger ben. En dan versier ik gewoon een leuke vent en beweer ik dat ik gewoon dik ben. Moet lukken! Justme: Nee, het blijft steken.. Ik zal t es opzoeken! Mooi dat alles goed was bij de vk! Nienkiej: Vervelend die steken!
Justme: Ik had dat echt in vlagen, nesteldrang. De ene week wilde ik persee alles afhebben en de week erna kon het best allemaal wachten haha.
@jazzie, ik stuur je pb met boekje over acupunctuur punten. wie weet helpen ze voor je. zijn eigenlijk voor pijnbestrijding, maar kunnen soms ook weeen opwekken
Nou ik krijg van seks alleen maar enorme bandenpijn maar misschien toch nog maar eens proberen om de boel te bespoedigen Nesteldrang wil ik het niet noemen. Maar we hebben afgelopen maanden wel het huis eens flink aangepakt. Zolder opgeruimd, kelder, schuur, keukenkastjes etc. Meer omdat we straks die kraamverzorgster in huis hebben en al die visite. En straks met een baby heb je er ook allemaal niet meer zo snel tijd voor. Maar er ligt nu bijvoorbeeld wel gewoon stof in de vensterbanken en de ramen zijn ook wel aan een geurtje toe, maar heb de echt allemaal geen zin meer in! Nou ik ga slapen. Hopen dat het vannacht in ene losbarst! @Jazzy, nog naar de kroeg? ;-p
Goedemorgen, *meld* Lekker geslapen, geen Bijzonderheden. Hier ook hele huis gedaan afgelopen maanden en hou het nu wel bij (niet de keukenkastjes ed maar de normale dingen). Geeft me wel goed gevoel maar dat heb ik altijd wel Heerlijk, net kruipt m'n kleine meissie bij me in bed en ze zegt: "Goedemorgen hele lieve mama". Smelt daar doen we t voor dames!!!
Good morning! Hier ook weer eens goed geslapen gelukkig. Ook geen bijzonderheden. Wel in de ochtenden vaak beetje ongi achtige gevoelens, maar erg ligt. Fijne zaterdag allemaal.
hier ook weer wakker, helaas iets minder geslapen. mijn lief zit binnenkort zonder werk (hij werkt op project basis, erg lastig momenteel) dus dat vloog me even aan vannacht..... komt vast wel goed, we wonen niet duur en ik heb een goede baan. maar toch, af en toe bekruipt het me even. vandaag lekker kalm aan doen, nog wat dozen met boeken uitzoeken en wat weg kan naar de kringloop brengen.
Hallo dames, Had nog niet gereageerd hier maar ben inmiddels al bevallen van een prachtige dochtertje yippieee. Het was wel een lange en moeilijke bevalling maar dat ben ik nu alweer vergeten. Ik heb er iets heel moois voor terug. Voor de meiden die nog moeten succes en geniet nog van je laatste weken/dagen...
@mamaveboy, Nog gefeliciteerd. Geniet van je kleintje! @all, Rustig hier, liggen jullie te puffen? ik hoop t! X
Gefeliciteerd mamavanbabyboy! Ik ben gisteravond ook bevallen van een heel mooi meisje genaamd E.va! Ik kom een andere x wel even t verhaal vertellen. Succes nog, dames!
@jazzie, gefeliciteerd!! lekker genieten nu he dat geldt ook voor mamavanbabyboy. ik lig nog niet te puffen helaas..... duurt ook nog wel even vrees ik. slapen gaat helaas stukje slechter, neus dicht, heup zeer en plassen, pffffff. de laatste loodjes he
@Jazzie, Van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Hopelijk alles goed gegaan, geniet van je kraamtijd! @mamavanbabyboy, ook van harte gefeliciteerd! Wat vervelend dat de bevalling zo moeilijk/zwaar was Vertel nog maar even niet Eerst ik even bevallen hahaha. Hier nog niets aan de hand. Net wakker (tot veel te laat een spelletje zitten doen ), maar vriendlief zei dat het mooi weer is, dus ik ga zo denk maar even een wandelingetje doen, want ik lig bijna alleen nog maar op bed op het moment, wordt je ook niet wijzer van.....