Ja snap dat je daar zin in hebt haha, wordt steeds beetje onrustiger zeker ook nu de dag dichter bij komt? Hier wel iig, ben ineens veel emotioneler dan alle andere maanden Toen was ik dat ook maar dit weekend ineens weer veel.. Ineens veel meer zorgen maken om t geld, en papa is natuurlijk elke dag werken dus die mis ik verschrikkelijk Begin beetje zenuwachtig te worden haha. We hebben iig allebei door dat ze niet snel meer op zich laat wachten. Meestal heeft m'n vriend gelijk en hij zegt dat t zo rond de 15e komt, rond de verjaardag van zijn broertje, dus sowieso deze week nog.
Ik hoop het voor je!! Irritant hè dat die mannen geen verlof hebben Hier dacht ik woensdag (precies op tijd) maar begin toch te twijfelen. De opa's & oma's hebben gewed op het weekend en zelf begin ik toch een beetje richting de 21e te denken.. Maar goed we zullen zien. En idd ondanks dat het de 2e is ben ik bloednerveus zo op t einde X
Gelukkig, ik ben dus niet de enige ontzettend onrustige die maar zit te denken wanneer komt het nouuuuuu???? Gister kreeg ik wel een gevoel dat het niet lang meer zal duren. Wat meer steken in mijn lijf enzo. Maar ja, kan ook allemaal onzin zijn.... Ik ben er nu wel klaar mee, want ik word zo hangerig van dat niets doen. Maar gisteren heb ik dan wel wat gedaan, wandelingetje, wasjes, bed verschonen, en daardoor lig ik nu nog met giga rugpijn op bed :x Dus ja baby.....kom maar!
hier ook iemand die erg onrustig is, nadenken over geld, wanneer zet de bevalling in, hoe zal het gaan.... erg herkenbaar dus! blij dat ik niet de enige ben met die gedachten. net terug van acupunctuur, ze heeft naalden gezet voor extra energie. dat komt vast goed van pas. ik denk dat het of deze week of volgende week gaat inzetten. we zullen zien
@huishouden en zo, ja daar krijg je best rugpijn van idd, maar ook ik kan het niet laten liggen hoor, gewoon doen, dan ben je er maar vanaf Vandaag ben ik er dus ook wel weer ff klaar mee, heb ff 2 keer boodschappen gedaan, hebben we weer genoeg in huis voor een week eten, gelijk genoeg kattenvoer gehaald, hoef ik niet elke dag even naar de supermarkt voor kattenvoer Verder even t vloertje geveegd, wasje gedaan, laatste dingen weer opruimen haha, nu lekker niks. M'n schoonzus denkt dat het vandaag gaat beginnen, pff die zat vanochtend al, en ben je al aan het bevallen?? Nou ja we hebben nog de hele dag haha, en mijn moeder en zus zijn ook zo onrustig, die wachten maar tot ik eindelijk eens bel En ik moet proberen op te houden met naar m'n vriend te whatsappen haha(telefoon net nieuw) maar dan voel ik me telkens weer beetje schuldig omdat hij misschien weer denkt dat ik aan t bellen of zo ben omdat het begint haha. Hij houdt zn mobiel goed in de gaten iig. Sterkte met je rug Mammadoe En @Justme, heb je al wat meer energie?? Hopelijk werkt het!
Zo hehe, daar ben ik eindelijk weer is. Zie dat het bij sommige nog niet wil opschieten. Balen! maar vroeg of laat moet hij/zij komen Bij mij gaat het goed, de kleine had wat opstartproblemen. Wilde niet drinken en wat ie dronk spuugde ie uit. Dus hij heeft paar dagen op de couveuse afdeling gelegen met een sonde. Zag er wel zielig uit, maar t heeft m enorm geholpen. Sinds vrijdag zijn we thuis en hij doet het super goed! Echt genieten, ondanks dat het echt zwaar is. Maar ik bof nog met een tevreden ventje! Voor alle dames die nog aan het wachten zijn , succes!!
@Angela, wat vervelend van die opstartproblemen. Gelukkig nu allemaal weer goed. En wat vind je precies zwaar op dit moment? Ben wel nieuwsgierig wat me straks te wachten staat. @Justme, nee hoor, je bent echt niet de enige! Ik zat vanavond zelfs al te janken bij de babyfoto's op fb, van een topic-genootje van me @Nienkiej, nou nou, jij bent echt nog lekker actief zeg! Ben je dan niet helemaal gebroken?? Mijn rug is door de dag heen alleen maar erger geworden, mijn stuitje doet ook pijn. Als ik iets laat vallen laat ik het liggen, want bukken doet echt zeer! Hopelijk het begin van...... Nu maar snel slapen, morgenochtend weer naar de gyn, benieuwd wat dat zal brengen.
Ik heb een heel rustig mannetje dus daar bof ik mee, alleen die voedingen om de 3uur breken me een beetje op. Vooral snachts en omdat ie al bijna een uur over een flesje doet. Maar als ie wat gegroeid is mag ik wat schuiven met de voedingen. Verder vind ik het echt heeeeerlijk!
@Mammadoe, nou dat verbaasd mij soms ook wel eens, maar ik ben nog best wel actief eigenlijk, al heb ik weinig zin om wat te doen, als ik dan eenmaal bezig ben blijf ik ook bezig, dat is dan weer iets wat ik niet moet doen haha! Maar dan ben ik er maar vanaf Maar ja anders zit ik hier ook maar.. beetje te internetten.. wachten op mannetje... babykamer weer eens bekijken... okee dan maar weer een filmpje uit de kast, en een tijdschrift er bij...
Welkom Channel. Hier alles nog rustig. Vanmiddag half 5 word ik als het kan gestript. Ik hoop het want dan heb ik morgen m'n meissie. Pfff ben wel weer nerveus, ook niet zo heel lekker geslapen vannacht. Maar ja. Wel k*t dat ik nu nog heel de dag moet wachten dochter is bij oma, dus m'n afleiding is ook weg vandaag. Ik hoop dat we weer zon lekker zonnetje hebben, dan kan ik ff lekker naar buiten!
Hallo meiden, ik ben ook 37 weken en wil graag mee komen kletsen als dat mag. Ik ben nog niet zo lang 37 weken, maar ik moet zeggen dat ik echt niet kan wachten tot ik ons kleine meisje mag ontmoeten, wachten duurt gewoon lang denk ik het voelt al veel langer als 4 dagen in ieder geval haha. Ik verveel me op zich niet echt hoor maar ja dat neemt niet weg dat ik het zwanger zijn wel een beetje beu ben.
@amore, hopelijk zet het na het strippen snel door! waarom wordt je eigenlijk gestript als ik vragen mag? @annabel en chanel welkom! hier best wel redelijk geslapen, vandaag weer lekker kalm aan. vanavond komen alle luiers binnen (met allerlei kortingsbonnen gekocht, scheelt een hoop!) daar moet ik dus even een plekje voor vinden. vanavond mijn lief maar even ompraten om de box toch maar in de kamer te zetten....hij vindt het nog vroeg, maar ik ben er wel aan toe. weet ik of ik er nog wat leuks voor kan kopen
Justme, ik heb al vanaf 24 weken bekkeninstabiliteit. Hierdoor heb ik veel pijn en kan ik niks. Met 40 weken zou het mooi zijn als dat klaar is Ik ben gestript! Joehoe. Ze was optimistisch, 2cm en ze kon er goed bij. Ben benieuwd! Ik hoop t!! X
Joehoe, nee hoor, ik ben er nog altijd! Beetje een druk daggie. Vanmorgen naar de gyn geweest. 40(!) minuten zitten wachten en toen een soort flitsbezoek. Bloeddruk was nog netaan goed (onderdruk 85, wat hebben jullie op het moment?) en nog voldoende vruchtwater en kloppend hartje. De gyn zei niet aan strippen te doen, omdat het vaak voor veel gerommel zou zorgen en weinig effect zou hebben. Ze wil gewoon de natuur zijn gang laten gaan en niet inleiden op dit moment, omdat natuurlijk toch het prettigst is. Over een week terug komen. Hoop toch echt dat ik die afspraak niet ga halen hoor Daarna ben ik lekker in het zwembad gaan chillen (ff de bubbelbank meegepakt, want heb wel es gehoord dat dat weeopwekkend kan werken). Vervolgens nog met mijn vriend naar de Prénatal gesjeest om een Easybase te halen en een adaptersetje Joolz/maxicosi, dan heb ik straks een waterdicht kliksysteem Toen was is zo doodop dat ik maar ben gaan slapen. @Amore, morgen zijn we 40 weekjes meid! Wie weet ga jij gewoon bevallen op de uitgerekende datum dankzij het strippen! En 2cm dus al, dat is wel leuk! @Annabel en Channel, welkom hier! En succes met jullie laatste loodjes (niet voor mij bevallen hè ) @Justme, jaaaa is nu wel tijd voor de box toch. Wij hebben hem ook echt pas in elkaar gezet. Sommigen zetten hem na de 20 weken echo al neer hahaha @Nienkiej, ja ik heb precies hetzelfde. Als ik eenmaal aan de slag ga, kan ik niet meer stoppen! Dat is precies het probleem met de laatste loodjes. Je kan niets meer en het niets doen verveelt eeeenorm!
Hey dames, Hier is het begonnen. Ben nu 3,5 uur bezig, helaas nog wel steeds 2 cm, dus ze heeft net nog een keer gestript. Ze verwacht wel dat ik vandaag ga bevallen!! Ik laat het weten als ze er is. X
Jeeej Amore, en op je uitgerekende dag nog wel, wat leuk!!! Zet 'm op hoor. @Mammadoe, mijn bloeddruk begon ook al te stijgen, ze had vorige week 2 keer gemeten, eerst zittend, toen was het ongeveer 130/90 en later liggend was het 129/86, weet niet meer exact, maar ze had mij ook een lijstje gegeven waar klachten op stonden, en als ik een van die klachten had moest ik ff bellen. Maar heb gelukkig niks. Ze had ook mijn urine even gecheckt en daar zaten geen eiwitten in gelukkig. Morgen weer controle, helaas hadden ze pas om 10 over 5 een plekje Zei al tegen m'n moeder, nou dan ga ik wel daarvoor bevallen hoor, anders moet ik zo lang wachten hahaha Hier is verder alles nog goed hoor, geen gekke dingen en zo... gewoon t zelfde, vandaag even de laatste vieze plekken in de keuken wegwerken met m'n moeder, en dan is het wel genoeg geweest Fijne dag allemaal!