37 weken wie komt gezellig kletsen over de laatste loodjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door ecl, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @mamadoe bedankt voor het welkom en ik ga mijn best doen om niet voor jou te bevallen haha.

@Amore1 Ow ik hoop voor je dat je vandaag gaat bevallen, dat wachten nadat je al gestript bent lijkt me helemaal lang duren.

@hier: Nou een beetje een rusteloze nacht gehad, best wel wat krampjes enzo, vanochtend na een toiletbezoek was het weer weg. Maar nu heb ik af en toe wel weer krampjes. Vind het zo spannend allemaal, zou het dan toch gaan gebeuren? Maarja ik ga er gewoon niet vanuit haha. Dus ga ik vandaag maar lekker rustig aan doen ( hmm dat heb ik gisteren ook al gedaan haha )

Fijne dag allemaal!!

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Amore1, :$:$:$ SPANNENDDD!!! Op 'onze' uitgerekende dag idd! Dus mijn gyn loopt een beetje uit d'r nek te lullen met: strippen werkt niet. hahaha. Nou ik ben heel benieuwd! Sterkte in de strijd! ;)

@Nienkiej, Vandaag weer aan de poets :D Daarna beetje rustig aan gaan doen idd! Redelijk hoge bloeddruk dus ook jij. Hopelijk issie dan morgen niet verder gestegen.

@Annabel, rustig aan doen is alleen maar goed toch!? :) Daar hebben we verlof voor! Sowieso gaat alles wat je doet al op een trager tempo.

Ik heb de 40 weken gehaald! Weet nou niet of ik daar blij mee moet zijn of niet haha. Vannacht heerlijk geslapen, dus ben goed uitgerust, dus mag van mij ook vandaag wel komen.
    Gisteren met een vrouw gezwommen en zij is 3 dagen korter zwanger dan ik en had net een sms van d'r dat zij vannacht is bevallen. Begin langzaamaan het gevoel te krijgen dat iedereen voor mij gaat bevallen :x

3. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Hey meiden.

Vanochtend ben ik na een heel snelle bevalling om 8.15 bevallen van een prachtige dochter. Alles gaat goed met ons en we zijn nu alweer lekker thuis.
    Mammadoe, succes vandaag op "onze" dag :)

X

4. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Amore, van harte gefeliciteerd!! Wat heerlijk dat het een lekkere rappe bevalling was! Nu lekker genieten van je meisjes en je kraamtijd. Doe rustig aan!

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @amore, gefeliciteerd!! lekker genieten van je kleine meid

@annabel, hopelijk zet het bij jou ook snel door, krampjes lijken me niet leuk

@mamadoe, volgens mij ben jij wel toe aan alle huis tuin en keuken middeltjes om de bevalling op gang te helpen. als je de gouden tip hebt hoor ik het graag!

hier vandaag de box opgezet, nu nog beetje knuffels enzo erin. helaas past de mobile niet :x eens kijken of we een mobile kunnen vinden die wel past.

6. LieveL

LieveL Lid

3 jul 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag me hier ook melden.. Vandaag precies 37 weken en ik voel nog helemaal niets..... Dus madam zal nog wel even op zich laten wachten

7. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    @Amore, van harte gefeliciteerd!!! Heerlijk genieten nu.
    @Mammadoe, keuken is mooi schoon hoor, geen vieze vlekken die er al jaren zitten haha, dan vraag je je toch af, moest dat nu echt NU ineens schoon? Ja! haha. Vandaag een lekker rustig dagje hoor, lekker bankhangen etc, komt wel goed.
    @Justme, ja de box opgezet??:D is toch wel leuk he, jammer dat je mobile niet past! Hopelijk vind je een mooie nieuwe die wel past.
    @Annabel, beetje rustige nacht gehad?? Hoop het voor je, en ook lekker niks en rustig aan gedaan??:)
    @Lieve, welkom hier:) Hier wacht ze ook nog rustig af tot het geschikte moment hoor haha.

Hier ook nog niks... Gisteravond voelde ik me beetje anders, maar dat zal vast door de patat gekomen zijn haha, denk ga lekker vroeg naar bed:D Ook nog gedroomd dat m'n vliezen waren gebroken, en het zag er heel gek uit en was ook maar een beetje, maar was natuurlijk helemaal blij!! Helaas mocht het weer niet zo zijn haha.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier begin ik de spanning ook wel te voelen hoor, check telkens in bed of mijn bed niet nat is..... gister wat krampjes, maar dat kunnen ook mijn darmen geweest zijn. we zullen zien!

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @mammadoe: ja dat is waar zo tijdens de laatste loodjes is het rustig aan doen alleen maar fijn haha.

@justme66: nou hier is het ook weer rustig hoor, nog steeds af en toe wat krampjes maar niks noemenswaardig. Ik had laatst gedroomd dat iemand van mijn zwangerschapsgym was bevallen. En de dag erna zag ik op facebook dat ze die nacht bevallen was. Toen ik dat aan mijn vriend vertelde zei hij droom dan maar snel over je eigen bevalling haha

@Nienkiej: Ja mijn nacht was rustig, ik heb tot half 10 uit geslapen zelfs. En ik heb het semi rustig aan gedaan haha, ben toch nog even met mijn vriend mee geweest naar Tilburg om de stokken van ons reisbedje om te ruilen want die waren niet goed.

@hier: Nou zoals gemeld rustig, het rommelt wel wat door en ik verlies ongelofelijk veel afscheiding. Maar ja helaas geen vruchtwater, elke keer als ik het bed uit moet om te gaan plassen denk ik, nou laat maar komen hoor! Maar ik keer telkens weer droog terug naar bed haha. Dus vandaag weer een dagje van rustig aan doen haha en wachten. Fijne dag allemaal dames!

10. naat85

naat85 Lid

14 aug 2008
    49
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik mag me hier ook melden, ben a.s. al 40 weken zwanger van onze tweede telg.
    Alles gaat goed, al ben ik het wachten wel een beetje zat haha.
    Mijn dochter was met 39 weken gekomen en bij deze had ik met 37 weken al erge voorweeen en dacht de verloskundige ook aan mij te zien dat ik de week erop wel zou bevallen.... niet dus.
    Nu was ik gister erg beroerd, duizelig, zweten, hoofdpijn, emotioneel en hartkloppingen, toch de verlos gebeld die adviseerde veel rusten en mocht het niet overgaan of erger worden dan weer bellen.
    Maar tevens zij ze dat ze dacht dat ik wel voor het weekend zou bevallen...
    Vorige week bij de verlos, heeft ze toch voor de "show" een afspraak erop gezet voor vrijdag, niet te denken dat ik die zou halen... nou denk toch echt dat ik die morgen met een dikke buik gewoon na kom.
    Al zeggen ze dat gewoon niet, dan ga je er ook niet echt vanuit haha.

Hebben jullie dat ook zo vlak voor de bevalling angsten??
    Ik ben normaal een type dat alles op zich af laat komen, maar heb nu toch wel wat angsten ontwikkelt.
    Heb natuurlijk een dochter rondlopen, dus er mag niks fout gaan, daarnaast de angst dat het met de baby misschien niet goed gaat tijdens de bevalling of dat ze hem verkeerd hebben gevoelt en hij in een stuit ligt... pfff
    Maar het is gelukkig niet zo erg dat ik mezelf er helemaal gek mee maak!!

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hello!

Helaas vannacht weer geen actie :( Had stiekem grote hoop, omdat mijn vriend en ik het gedaan hadden, want dat schijnt te helpen :)
    Nou bij mij helaas niet. Toen gedroomd dat ik ingeleid zou worden, maar er kwam helemaal geen weeën, dus stuurden ze me maar weer naar huis..... :x
    Dus nog altijd met een dikke buik.

@Lieve en Naat, welkom. Ik heb ook wel angsten, maar meer over de pijn. Ik heb geen idee hoe een erge pijn mij te wachten staat en ben daar toch wel erg bang van.....

@Justme, ik durf niet eens meer op onze bank te zitten, bang dat ik die verpest als net daar mijn vliezen breken :D Wel irritant dat die mobile niet past. Dacht ik eerst ook met eentje, maar bleek dat ik hem er gewoon fout opgedaan had.

@Nienkiej, ook al zo aan het dromen :) Balen dan als je wakker wordt en er niets aan de hand is hè?! En keuken lekker schoon, joh wat maakt het uit. Pas als je al dat soort dingen gedaan hebt en rust in je kop hebt komt de bevalling denk ik pas, dus daarom doen we ze maar ;)

@Annabel, er zit niets anders op dan rustig af te wachten.....

@Naat85, wanneer ben je nu precies uitgerekend dan? Dat kan ik niet zo uit je verhaal opmaken. Maar wel irritant die meningen van medici die dan niet kloppen. Toen ik laatst in het ziekenhuis was zei de verpleegster dat ik mijn uitgerekende datum waarschijnlijk niet zou halen, nou gister gehaald hoor! :(

12. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    En o ja, had trouwens wel uitgeslapen tot 11:30, ik vrees een van de laatste keren in mijn leven hahahahaha :D:D:D

13. naat85

naat85 Lid

14 aug 2008
    49
    0
    0
    Mammadoe: woordje vergeten haha, maar ben a.s. zaterdag uitgerekent.
    Die datum zou ik ook niet halen...ik weet het niet.
    Maar daarentegen hoor je ook weleens dat iemand nergens last van heeft en een paar uurtjes later is bevallen.
    Bij mijn dochter was het ook snel gegaan, vanaf het moment dat mijn vliezen waren gebroken bijna 3 uur later was ze er... dus hou hoop dat het nu ook wel zo snel kan gaan.

Vervelend is het he ochtends wakker te worden en weer op te merken dat er wederom niks is gebeurd haha.
    Had mijn man vorige week ook al de opdracht gegeven om mijn voeten te masseren.. maar helaas.

Enuh de pijn, je kan op het moment van bevalling zoveel meer hebben dan je ooit hebt durven denken!
    Ja het gaat pijn doen, al zitten er uitzonderingen tussen, maar geef mij 10 x liever die pijn dan een ks!

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Naat, morgen uitgerekend dus. Ga je heb halen of ben je stiekem vannacht al bevallen?
    Hier nog altijd niets. Vandaag is ook iemand in de familie jarig, dus voor de handigheid vandaag maar niet bevallen dan.....
    Slecht geslapen (iedere 2 uur plassen) en veel te kort, dus ik knal mijn oordoppen in en doe mijn oogkapje op en ga nog even proberen een gat in de dag te slapen. Dan komt vanmiddag onze nieuwe Dyson binnen en kan ik de vloer baby-proof maken :D

15. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Nou hier nog steeds niks nog steeds af en toe last van krampjes maar daar blijft het wel bij.
    Zijn er inmiddels nog dames bevallen?
    Vandaag even met mijn moeder de stad in en voor de rest staat er weinig op het programma. Behalve zoals iedereen hier ook al doet: Wachten tot het gaat gebeuren haha.
    Fijne dag allemaal!

16. naat85

naat85 Lid

14 aug 2008
    49
    0
    0
    Nope nog niet bevallen, maar gebeurt wel vandaag haha.
    Om half 5 vanochtend begon ik wat krampen te krijgen, maar dacht wel dat het weg zou gaan.. niet dus.
    Het bleef komen regelmatig en ook heftiger.
    Manlief ging om 6 uur naar zijn werk, ik vrewachtte toch niet dat het zo snel zou gaan.. maar om 7 uur toch gebeld dat hij naar huis moest komen.
    Ik herkende de weeen als met m'n dochter en aangezien ze al vrij pijnlijk waren zag ik mezelf niet m'n dochter aankleden, wassen ect.
    Om 9 uur verlos gebeld en die is net een klein half uurtje weg.
    Ik had 2 cm onts. en zij heeft er 3 van gemaakt, om 11 uur belt ze weer even en aangezien ik bij mijn dochter van 4 naar 10 ben gegaan in een uur blijft ze gelukkig in de buurt!
    Dus erg spannend en raar dat ik vandaag gewoon onze baby kan vasthouden!!
    Ben ook zo benieuwd hoe mijn dochtertje gaat reageren, die vroeg al elke keer wanneer de baby nou komt en is er ook wel klaar voor!
    Ze is 2 1/2, zo leuk!!
    Achteraf was het net alsof we het gister aanvoelden.
    Manlief en ik hebben een heerlijke relaxt avond gehouden, ik had zijn haren nog even geknipt (moet wel netjes op de foto haha) en nog leuke foto's van mijn buik gemaakt!

Nou mijn aanwezigheid in dit topic was kort en krachtig haha, maar laat nog wel even weten wanneer de beeb er is!

Mammadoe, leef je lekker uit...kan nooit lang meer duren!!!

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @naat, succes vandaag!!!!

@annabel, hier ook af en toe wat krampjes, maar verder ook niets..... darmen werken wel wat sneller afgelopen dagen moet ik zeggen, wie weet wanneer het doorzet. maar ik hou er rekening mee dat het nog een week of 4 kan duren..... zo weer naar de vk voor controle

18. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @justme66: ja ik ga er ook vanuit dat het nog wel even gaat duren. Neemt niet weg dat het leuk zou zijn als het eerder zou gebeuren haha

19. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Naat, :$ wow spannend allemaal bij jou! Wat heerlijk dat je vandaag je baby mag vasthouden! Hopenlijk gaat alles net zo lekker vlot als de vorige keer! Laat je nog even weten hoe het is gegaan??? Ben heel benieuwd!
    Stiekem zie ik natuurlijk groen van jaloezie, echt iedere zwangere om me heen is al bevallen ;) justme en Annabel pleeeeeeeas jullie niet ook nog voor mij hihihi:p
    @Justme, wat grappig dat jij dat ook hebt van die darmen, hier ook! Ik zal niet in details treden, maarre :$ haha

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @mammadoe: ik denk niet dat ik voor jou beval hoor! Maar ik ken het jaloerse gevoel wel een beetje, om mij heen bevalt ook iedereen. Vooral meiden van mijn zwangerschapsgym en elke keer als ik weer een berichtje krijg denk ik leuk voor hun maar wanneer is het mij beurt haha.

Deel Deze Pagina